گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / پولکی نبات / فروش عمده پولکی نبات بسته بندی شده

فروش عمده پولکی نبات بسته بندی شده

 پولکی نبات در گذشته به عنوان یک شیرینی کوچک مخصوص خوانده می شد و امروزه دستخوش تغییراتی شده است و به اصطلاح آب نباتی کوچک که شبیه سکه است می باشد و به عنوان سوغاتی نیز در بعضی شهرها استفاده می شود.  به خاطر ظاهر شبیه به سکه‌اش به این اسم نامیده شده و عنوان آن از گذشته تا امروز بوده و البته دستخوش تغییراتی هم شده است.

فروش عمده پولکی نبات بسته بندی شده

انواع پولکی و ویژگی های آن

انواع پولکی و ویژگی های آن

انواع پولکی نباتی وجود دارد که به چند نوع تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

۱.پولكی ساده، این نوع پولکی که فقط از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی تهیه می شود. 
۲. پولکی غیر ساده ، این نوع پولکی از یک مخلوط پخته شده به همراه طعم های مختلف دیگر مانند: مغز پسته، زرشک، لیمو ترش ، پودر نارگیل، زعفران و وانیل و….. به میزان استاندارد و مقدار معین ترکیب شده است تولید می شود.  
  ۳. پولكی طعم‌دار، که در این نوع پولک هم مخلوط پخته شده به همراه طعم دهنده ها که اکثرا طعم میوه ها را با آن مخلوط می کنند تولید می شود. 

مواد لازم جهت تهیه پولک نباتی خانگی: 

شکر به میزان ۱۵۰گرم (یک پیمانه )، آب ۸۰ میلی لیتر (نصف پیمانه)، سرکه انگور ۴۰میلی‌لیتر (یک چهارم پیمانه)، زعفران حل شده در آب جوش (۱ قاشق سوپخوری)

 روش تهیه خانگی پولک نباتی: 
قبل از هر چیزی شکر را با آب و سرکه مخلوط می کنیم و به مدت زمان ۴۵ دقیقه روی اجاق می گذاریم تا طلایی رنگ شود و بعد با قاشق آنها را روی سینی ریخته و صبر می کنیم تا سفت شوند.

برای امتحان آن می‌توانیم کمی ‌از آن را با قاشق روی یخ بریزیم،  اگر مایه سریع گرفت و حالت شکننده پیدا کرد، پولکی آماده است. اگر پولکی زیاد روی حرارت بماند، مزه تلخی به خود می‌گیرد، همچنین اگر مدت زمان کمی بماند حالت ترد را به خود نمی گیرد، پس مدت زمان آن باید در حد معینی باشد. اکنون پولکی شما آماده است و می توانی همراه یک فنجان چای میل بفرمایید.  

عمده فروشان بهترین پولکی نبات

عمده فروشان بهترین پولکی نباتپولکی نباتی به عنوان یکی از شیرینی های پرطرفدار و بسیار خوشمزه می باشد که فروش آن این روزها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

 فروش پولکی به صورت عمده، هم برای خریدار و هم برای عمده فروشان پولکی به صرفه می باشد و سودی خوبی هم دارد.زیرا به این دلیل که به صورت خرده خریدار باید مبلغ بیشتری را برای خرید آن بپردازد ولی در خرید عمده ارزانتر می توان آن را خریداری کرد.

در خیلی از تولیدی ها علاوه بر پخش در داخل کشور محصولات شان را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند. چون که در اکثر کشور های عربی و اروپایی شیرینی های ایرانی مشتریان زیادی دارند واز آن استقبال فراوانی می کنند. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروش نبات صادراتی

نبات صادراتی تولید شده با بهترین کیفیت

نبات صادراتی یکی از محصولات درجه یک اصفهان است که با بهترین کیفیت تولید و …

دیدگاهتان را بنویسید