گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / فروش فوق العاده سوهان گزی در تهران

فروش فوق العاده سوهان گزی در تهران

سوهان گزی تهران، از خوشمزه ترین انواع سوهان می باشد که در شهر تهران تولید می شود. این محصول از معروف ترین و پر طرفدار ترین انواع سوهان است که ارزش غذایی بالایی دارد. در شهر تهران سوهان گزی به صورت بسیار ویژه و فوق العاده ای توسط مراکز عرضه به فروش می رسد.

فروش فوق العاده سوهان گزی در تهران

ارزش غذایی سوهان گزی

ارزش غذایی سوهان گزی سوهان نوعی شیرینی ایرانی می باشد که طعم بسیار خوب و دلنشینی دارد. این محصول از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سوهان گزی از شیرینی های پر طرفدار است که از جوانه گندم به همراه گز مرغوب تهیه شده است. در این مقاله به بررسی ارزش غذایی این نوع سوهان می پردازیم با ما همراه باشید.

ارزش غذایی این محصول به شرح زیر می باشد:

سوهان گزی منبعی سرشار از کربوهیدرات، انرژی، پروتئین، پتاسیم، چربی مفید، کلسیم، فسفر، آهن، روی، سدیم، ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین ای، ویتامین ب می باشد.

وجود جوانه گندم و گز در این محصول خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و از بیماری هایی چون پوکی استخوان، عفونت خون و …. جلوگیری می کند.

بسیاری از افراد در زمان رشد کودکانشان دچار وسواس هستند، سوهان گزی بهترین گزینه برای رشد و قد کشیدن کودکان می باشد. این محصول در آرامش بخشیدن به اعصاب و روان، تقویت خانم ها پس از زایمان، جلوگیری از خستگی و کسل بودن، تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار موثر می باشد.

این نوع سوهان کاملا ارگانیک است و در ترکیبات این محصول از هیچ گونه مواد شیمیایی، مواد افزودنی، مواد نگهدارنده و اسانس استفاده نمی شود.

سوهان گزی مرغوب از مواد اولیه با کیفیت و در بهداشتی ترین مکان تولید می شود. این محصول ایرانی شهرت و آوازه خاص و ویژه ای در اکثر کشور های جهان دارد.

قیمت روز سوهان گزی تهران

قیمت روز سوهان گزی  تهران سوهان گزی تهران از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد که توسط تولیدی های بزرگ کوچک در مکانی مجهز و بهداشی با استفاده از مواد اولیه مرغوب در پایتخت ایران تهیه می شود.

قیمت روز سوهان گزی تهران به نرخ مواد اولیه ای که مورد استفاده قرار می گیرد؛ بستگی دارد. این محصول با توجه به طعم عالی و منحصر به فردی که دارد از قیمت مناسب و استثنایی برخوردار می باشد.

یکی از آسان ترین راه ها برای اطلاع یافتن از قیمت روز سوهان تهران مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر است. این فروشگاه ها این امکان را برای ما فراهم می کنند که خرید سوهان گزی مرغوب شهر تهران را به آسانی انجام دهیم و بتوانیم سوهای با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنیم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید