گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / گز / فروش ویژه گز زعفرانی

فروش ویژه گز زعفرانی

گز براساس افزودنی های آن طعم های مختلف دارد و فروش ویژه گز زعفرانی در نمایندگی های رسمی عرضه کننده گز با قیمت و کیفیتی مناسب انجام می شود.
به دلیل استقبال های بی نهایت بالای مردم از خرید این نوع شیرینی اصیل، فروش ویژه گز زعفرانی آغاز شده که منظور از این نوع فروش، ارائه گز در بسته بندی های ویژه به قیمت پایین تر از بازار است.

ویژگی بارز گز زعفرانی

اصفهان از اولین شهر های تولید کننده گز در ایران به شمار می آید که پس از آن در سایر شهر ها نیز تولید آن آغاز شد و نوع زعفرانی و مرغوب این نوع شیرینی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است.

از جمله ویژگی های بارز آن، در رنگ محصول است که زرد رنگ بوده و هر چه زعفران بیش تری در آن به کار رود، رنگ آن نیز تیره تر خواهد بود، با این حال باید مصرف زعفران آن استاندارد باشد تا طعم تلخ ایجاد نشود.

این نوع شیرینی تقریبا نرم بوده و بسیار منعطف است و کش می آید اما سفت و سخت نیست و این باعث شده که حتی و کهنسالان نیز به راحتی بتوانند از آن مصرف نمایند.

میزان غلظت آن به نوع بادکا به کار رفته بستگی دارد که بهترین نوع آن، بادکا غلیظ کرمی رنگ است که باعث ایجاد انعطاف در شیرینی می گردد.

با این که یک شیرینی نرم به شمار می آید، اما به هیچ وجه دارای چسبندگی غیر عادی نیست، به طوری که به راحتی از دندان ها کنده می شود و روی آن باقی نمی ماند.

برای این شیرینی می توان از انواع مغز آجیل ها استفاده کرد که متداول ترین نوع آن، مغز پسته است که به شکل برش های درشت در بیرون و درون شیرینی استفاده می شود، با این حال می توان حتی به شکل پودر نیز از آن ‌استفاده کرد.

گز ها به شکل های مختلفی برش داده می شوند که معمول ترین نوع آن، گز های زعفرانی مربعی شکل بوده و این باعث می شود که بسته بندی آن آسان تر گردد.

گز زعفرانی

نحوه خرید گز زعفرانی

افرادی بسیاری به دنبال تهیه این نوع شیرینی ایرانی هستند و در همین راستا سوالی که برایشان پیش می آیند نحوه خرید گز زعفرانی است که آسان ترین روش آن خرید از سایت اینترنتی است.
به این منظور می توان گفت که خرید آن از طریق سایت رسمی مجموعه تولیدی ما امکان پذیر بوده و تنها کافی است که مقدار محصول و نوع گز توسط خریدار انتخاب شده و پس از تکمیل اطلاعات، سفارش آن ثبت گردد تا خریدار از هر کجا که هست، گز مورد نظر به دستش برسد حتی در صورت عدم رضایت، محصول می تواند مرجوعی زده شود.

گز زعفرانی

لیست قیمت گز پسته زعفرانی

گز اصفهان در انواع مختلفی از طعم، مدل، بسته بندی و غیره تولید و روانه بازار می شود و می توان گفت قیمت گز با توجه به شکل بسته بندی، نوع آن و درصد مغزیجات، بسیار متفاوت است.
گز پسته زعفرانی از نوع گزهای سفارشی به شمار می آید که همانطور که مشخص است در ترکیبات آن زعران به کار برده شده و همین امر سبب کمی افزایش قیمت این محصول شده است.
جهت اطلاع از قیمت انواع تولیدات گز برندهای مختلف کافی است به مراکز معتبر عرضه کننده این محصولات مراجعه کرده و یا از طریق سایت رسمی فروش اقدام به دریافت لیست قیمت نمایید.

گز زعفرانی

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

مرکز تولید گز تازه به روز

تولید گز تازه به روز + گز سکه ای زعفرانی

تولید گز تازه به روز با ترکیباتی درجه یک به قیمت کارخانه عرضه می شود. …

دیدگاهتان را بنویسید