گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گز / قیمت انواع سوهان گز فله بلداجی

قیمت انواع سوهان گز فله بلداجی

قیمت انواع سوهان گز بلداجی که هم به صورت فله قابل خریداری است و هم می توان آن را در بسته بندی های کادویی تهیه نمود، در سایت بازار گز اصفهان درج شده است. برای اینکه خرید موفقی داشته باشید، می توانید پیش از خرید سوهان گزی، از قیمت انواع آن از برند بلداجی به کمک سایت های اینترنتی مطلع شوید.

قیمت انواع سوهان

سوهان گز، یکی از شیرینی های فوق العاده خوشمزه و خوش طعمی می باشد که ترکیبی از دو شیرینی سنتی اصفهان و قم محسوب می شود. رنج قیمت انواع سوهان گز تولیدی توسط کارخانه های بلداجی، با توجه به مسائل مختلفی متفاوت خواهد بود. در ادامه خواهیم گفت که خرید سوهان گز فله بلداجی از نظر قیمتی، چه تفاوتی با خرید سوهان گز بسته بندی و تکی دارد.

 

 

سوهان گز چیست؟

سوهان گز، گز مغزدار و بدون مغز اصفهان است که با لایه ای از سوهان پوشیده شده. این ترکیب، یک ترکیب فوق العاده با طعم دلنشینی است که مصرف آن با فواید بسیاری هم همراه می باشد. سوهان گز چند وقتی است که به لیست محصولات کارخانه گز اصفهان و بلداجی افزوده شده. در بخش های بعدی، با کارخانه های گز بلداجی که تولید کننده سوهان گز هم هستند آشنا خواهید شد.

قیمت انواع سوهان گز

انواع سوهان گزی

  • سوهان گز نارگیلی
  • سوهان گز کنجدی
  • سوهان گز پسته ای

قیمت انواع سوهان گز قیمت انواع سوهان گزی قیمت انواع سوهان گز

کارخانه تولید کننده سوهان گز بلداجی

در بلداجی چهارمحال بختیاری، کارخانه های زیادی فعال در زمینه تولید گز هستند. در برخی از این کارخانه ها نظیر کارخانه گز فردوس، انواع سوهان گز که در بخش گذشته نام برده شدند، تولید و در شکیل ترین نوع بسته بندی ها روانه بازار فروش سوهان گز می شوند.

به منظور شناخت بیشتر کارخانه های تولید کننده سوهان گز در بلداجی و اصفهان، تنها کافیست که از مشاورین و کارشناسان خبره در سایت بازار گز اصفهان کمک بگیرید.

قیمت انواع سوهان گز

قیمت انواع سوهان گز بلداجی

انواع سوهان گز در مرغوبترین شکل خود امروزه علاوه بر اصفهان، در بلداجی چهار محال و بختیاری تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه می گردد. خرید سوهان گز برای پذیرایی از مهمان های ویژه و خاص گزینه ی مناسبی می باشد که می توانید آن را در بازار گز اصفهان با قیمت مناسب تهیه کنید.

چیزی که در تهیه سوهان گز بلداجی مد نظر تمام خریداران قرار می گیرد، رنج قیمت انواع سوهان گز می باشد. قیمت انواع سوهان گز بر اساس مواد اولیه مورد استفاده در خط تولید آن متغیر است و این را می توان نشانی از کیفیت سوهان گز دانست.

البته نمی توان هرگز منکر آن شد که میزان خرید و فروش فله، عمده و … می تواند بر قیمت انواع سوهان گز بلداجی و یا اصفهانی در بازار فروش تاثیر بگذارد.

قیمت انواع سوهان گز

منبع:persiangaz.com

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید سوهان گزی ارزان روکش دار با کیفیت در بازار

خرید سوهان گزی ارزان روکش دار با کیفیت در بازار

سوهان های گزی به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودشان …

دیدگاهتان را بنویسید