گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز شیرین منش / قیمت انواع گز شیرین منش مرغوب در اصفهان

قیمت انواع گز شیرین منش مرغوب در اصفهان

پخت گز به روش سنتی در سال های قبل وجود داشت و با توجه به این مطب شیرین منش یکی از کهن ترین کارگاه های تولید گز در اصفهان بوده است. اصفهان شهری پر از هنر است و بهترین و بالاترین هنر گز می باشد.
گز یکی از سوغاتی های معروف شهر اصفهان است. شیرین منش انواع گز ها را تولید می کند. قیمت گز شیرین منش در اصفهان با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن بسیار عالی و مناسب بوده است.

قیمت انواع گز شیرین منش مرغوب در اصفهان

گز شیرین منش اصفهان و خاصیت های ویژه آن

گز شیرین منش اصفهان و خاصیت های ویژه آن گز شیرین منش اصفهان یکی از قدیمی ترین شیرینی های ایرانی است که به عنوان سوغات اصفهان شناخته می شود. گز به خاطر استفاده شدن از طبیعی ترین مواد نسبت به شیرینی های کلاسیک امروزی از سلامتی بالاتری برخوردار است.
یکی از خاصیت های ویژه گز شیرین منش این است که سرشار از ویتامین می باشد و خوردن این گز برای درمان نرمی استخوان بیمار مفید بوده است و همچنین یکی از خاصیت های ویژه آن این است که میکروب هایی که برای بدن ضرر دارند را از بین می برد.
گز شیرین بیان نقش بسیار موثری در تقویت عمومی بدن و همچنین باعث افزایش انرژی می شود. بهترین ویژگی این محصول این است که هموگلوبین خون را خیلی زیاد افزایش می دهد و همچنین کم خونی را برطرف می کند.
گزها دارای خواص دارویی نیز می باشند. مصرف گز برای زیبایی پوست بسیار موثر بوده است.گز تاثیر بسیار زیادی در بهتر شدن عملکرد مغز و تقویت حافظه را دارا است. این شیرینی خوشمزه بینایی را تقویت می کند و در کنار تمام این خواص در تقویت قوای جنسی نیز بسیار موثر است.
گز دارای یک خاصیت آرامبخشی است  و در کنارش اضطراب و استرس را از بین می برد و برای خانم های باردار بسیار مفید می باشد ولی باید در مصرف آن احتیاط کرد و زیاده روی نکنید.
این گز خوشمزه اصفهان دارای خواص آنتی بیوتیک می باشد بنابراین عفونت های موجود در بدن را از بین می برد.

دریافت قیمت انواع گز در اصفهان

دریافت قیمت انواع گز در اصفهان گز انواع مختلفی دارد که بر اساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن قیمت ها نیز متفاوت خواهند شد. در بیشتر موارد قیمت انواع گز بر اساس نوع آن ساده یا مغز دار بودن آن دارای تفاوت می باشد.
برخی از گز ها از نوع آردی نیز هستند و درصد به کار رفته مغز در این نوع گز ها متفاوت است هر چه درصد به کار رفته مغز یک عدد بالاتری را نشان دهد آن گز از کیفیت بالا تر و همچنین قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت نمایندگی گز شیرین منش در اصفهان

آوردن سوغات از رسم و رسومات قدیمی در کشور ما است که با رفتن به مسافرت مسافر برای دوستان و آشنایان خود خریداری می کند. در این زمینه محصولات بسیاری مطرح می باشد ک

دیدگاهتان را بنویسید