گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / گز / قیمت انواع گز عمده اصفهان

قیمت انواع گز عمده اصفهان

قیمت انواع گز عمده اصفهان به تناسب درصد مغزیجات مورد استفاده در آنها مانند پسته و بادام و همینطور نوع بسته بندی آن متفاوت است.
علاوه بر این کمپانی های تولید کننده این گزها به تناسب مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید کالایشان قیمت متفاوتی از آن را ارائه نموده اند. به همین خاطر قیمت واحدی از گز در دسترس نمی باشد و شما می توانید برای اطلاع یافتن از قیمت به قیمت بروز این محصول به وب سایت ما مراجعه نمایید.

انواع گز اصفهان کدام اند؟

گز اصفهان به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از :

  • گزهای پسته ای
  • گزهای بادامی

علاوه بر این در گزهای مختلف درصدهای گوناگونی از مغزیجات استفاده شده است که از آن جمله می‌توان به ۱۰ درصد، ۲۰ درصد، ۲۵ درصد و غیره اشاره نمود.

همچنین نوعی از گز به نام گز سفارشی نیز وجود دارد که در درصد مغزیجات به کار رفته در آن به درخواست مشتری تعیین می‌گردد. ولی می بایست به این نکته توجه شود که میزان مغزیجات از تناسب یک به سه عبور نکند. زیرا باعث به وجود آمدن طعم ناخوشایندی خواهد شد.

از دیگر انواع گزهای موجود در بازار می توان بدون گزانگبین آردی، لقمه ای و برشی یا مغزنما اشاره نمود. گزهای آردی نوعی از گزها هستند که از آرد بدون سبوس در تولید آنها استفاده می شود و به جای اینکه هر گز به طور جداگانه در یک بسته بندی ارائه شود، مابین گزها آرد پاشی می شود و گزها روی همدیگر قرار می گیرند.

دلیل آرد پاشی این گزها هم به این دلیل است که به هم نچسبند و پس از گذشت چند روز طعم آن ها ناخوشایند نشود. گزهای بدون گزانگبین نیز گزهایی هستند که برای تهیه آنها از موادی نظیر شکر، گلوکز مایع، آب و مغزیجات استفاده شده است. علاوه بر این از سفیده تخم‌مرغ، عرق بیدمشک، گلاب و غیره نیز برای خوش طعم تر شدن این گزها استفاده می‌شود.

گز اصفهان

خرید ارزان گز اصفهان

برای خرید ارزان گز اصفهان شما می توانید به وب سایت ما مراجعه نموده و پس از مشاهده انواع مختلف گز، نوع مورد علاقه خود را در بسته بندی و حجم دلخواه انتخاب نموده و سفارش دهید.

به دلیل اینکه وب سایت ما این محصول را مستقیماً از تولیدکننده دریافت می‌کند و به مشتریان عرضه می دارد و در این میان هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد که بخواهد بر قیمت تمام شده کالا برای مشتری افزوده شود، در نتیجه قیمت های ما بسیار مناسب تر از قیمت های بازار می باشد.

علاوه بر این گزهای ارائه شده به وسیله ی وب سایت ما دارای علامت استاندارد بوده و کاملاً بهداشتی می باشد و خریداران محترم می توانند با خیال راحت از محصولات ما خرید خود را انجام دهند.

گز اصفهان

پخش عمده انواع گز اصفهان

شهر اصفهان به عنوان خاستگاه اولیه و یکی از مراکز اصلی تولید گز در ایران به شمار می آید.
در این استان مراکز و کارخانه های بی شماری به تولید انواع گز پرداخته و هرکدام محصولات خود را با نام های تجاری مختلف روانه بازار می کنند.
گز های تولید شده در اصفهان برای عرضه و فروش نیاز به نمایندگی و فروشگاه های توزیع و پخش در سراسر کشور دارند.
خرید عمده ای انواع گز از نمایندگی های رسمی و معتبر با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت امکانپذیر می باشد.

گز اصفهان

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید