گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / گز آردی / قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید انواع گز با توجه به کیفیت مواد اولیه، درصد مغزیجات، نام برند، نوع بسته بندی، حجم خرید و غیره تعیین می شود و از این رو نرخ دقیق و معینی ندارد.

مرغوبترین نوع گز، گز اصفهان است که تاریخ ان به ۴۵۰ سال پیش بازمی گردد. ۹۰ درصد تولیدات در ایران در اصفهان صورت گرفته است. در گزهای تولیدی اصفهان درصدی از عصاره انگبین استفاده می کنند که این ماده ارزش گز را ۴ یا ۵ برابر بیشتر از گز عادی می کند. این ماده ، هویت گز  ” اصفهان ” است.

انواع گز موجود در بازار

  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • سوهان گزی
  • گز شکلاتی
  • گز کم کالری
  • گز پروبیوتیک
  • گز سفارشی

قبل از شرح توضیحات هر نوع گز ذکر یک نکته الزامی است. دسته بندی انواع گز می توان از روی : مواد، شکل، بسته بندی و … انجام شود.

گز آردی: به گزی می گویند که بعد از در آمدن اشکال مختلف : مربع، دایره و … در آرد غلطانیده شده و در جلد بسته بندی شده در آرد قرار می گیرد.

گز لقمه ای: یک نوع از گز است که به قطعات هم شکل برش داده شده (به صورت لقمه کوچک درآورده شده) و در پوشش خوراکی عرضه می شود.

سوهان گزی: گز همانند یک مغز در درون سوهان پیچیده است.

گز شکلاتی: گز با روکشی از شکلات پوشیده شده را گز شکلاتی می گویند (یا به صورت یکدست یا تزئینی روی سطح گز قطعات شکلات) وجود دارد.

گز کم کالری: در این گز در تولید ان آرد و قند استفاده نشده یا درصد بسیار جزئی استفاده شده که مناسب برای افرادی که دارای رژیم های خاص غذایی هستند.

گز پروبیوتیک: به آن فراسودمند هم می گویند. پروبیوتیک یک نوع باکتری و مخمر است که برای سیستم گوارش مفید است که با تولید این نوع گز فراوری می شود.

گز سفارشی: معمولاً در سفارشات عمده تولید می شود.

خرید گز

قیمت خرید انواع گز

قیمت خرید گز برای خریدار در بازار متفاوت است چون برای مثال : بسته بندی ۴۵۰ گرمی با یک کیلویی ان نمی تواند یکسان باشد.
گز پسته ای ۲۸ درصد با گز پسته ای ۱۸ درصد (هر دو ۴۵۰ گرمی) یکسان نیستند معمولا ۲۸ درصدی گرانتر از ۱۸ درصدی است.
خرید عمده گز از قیمت پایینتری نسبت به خرید جزئی یا بسته ای برخوردار است.
برند معروف گز اصفهان با یک برند معمولی نمی تواند هم قیمت باشد چون بدیهی است که برند اصفهان گرانتر از برند تجاری دیگر شهرهاست.

خرید گز

فروشگاه اینترنتی خرید گز اصفهان

در حال حاضر یکی از مهم ترین مراجع فروش گز، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به شمار می روند که ب عرضه انواع گز در برندها و قیمت های گوناگون می پردازند.
در فروشگاه های اینترنتی می توان تصاویر مدل های مختلف گز لقمه ای و آردی را مشاهده کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، اقدام به ثبت سفارش نمود.
بسیاری از فروشگاه های آنلاین محصولات خود را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تامین کرده و با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب در اختیار خریداران قرار می دهند.
لازم به ذکر است که امکان خرید عمده و جزئی انواع گز از سایت های اینترنتی وجود دارد و در صورت خرید گز عمده ای می توان از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند شد.

خرید گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز لقمه ای اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای + خرید گز آردی اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای به میزان کیفیت مواد اولیه، انگبین مصرفی و وزن محصول …

دیدگاهتان را بنویسید