گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت خرید سوهان گزی مخصوص اصفهان

قیمت خرید سوهان گزی مخصوص اصفهان

قیمت خرید سوهان گزی مخصوص اصفهان را فاکتورهایی مانند کیفیت محصول، حجم خرید، شیوه خرید، نوع و وزن بسته بندی و غیره تعیین می کند.
سوهان گزی یکی از شیرینی های خوشمزه و لذیذ خاص شهر اصفهان است که ترکیبی از مواد اولیه گز اصفهان و سوهان قم می باشد.
سوهان گزی در اصفهان توسط تولیدکنندگان متعددی با کیفیت های مختلف و در بسته بندی های متنوع تولید و به بازارهای فروش داخلی و خارجی عرضه می شود.

طرز تهیه سوهان گزی چگونه است؟

همانطور که اشاره شد سوهان گزی از ترکیب دو شیرینی خوشمزه تهیه می شود. مواد داخلی این شیرینی همان مواد گز اصفهان است که به صورت لقمه ای تهیه شده و روکش این شیرینی از مواد اولیه تولید سوهان قم می باشد.

معمولاً در تهیه این محصول از بادکا یا گلوکز، شکر، گلاب و انواع مغزها استفاده می شود. ابتدا سوهان و گز را به صورت جداگانه تهیه کرده سپس با وردنه خمیر مورد نظر سوهان را پهن می کنیم.

یک لایه گز و مقداری از مغزهای آماده شده را روی خمیر پهن شده ریخته و در مرحله بعد دوباره یک ‌لایه سوهان روی مواد ذکر شده می ریزیم.‌

در پایان مواد آماده شده را به صورت اشکال مختلف قالب زده و در بسته بندی های مختلف قرار می دهیم.‌ اگر چه سوهان گزی اصفهان چند سالی بیشتر نیست که تولید و وارد بازارهای فروش شده است، اما این شیرینی خیلی زود جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرد.

قیمت سوهان گزی

فروش عمده سوهان گزی قیمت مناسب

همانطور که می دانید برندهای مختلفی در اصفهان در زمینه تولید سوهان گزی فعالیت می کنند. به دلیل محبوبیت این شیرینی غالبا تقاضا برای خرید این محصول نیز بالا است. به همین دلیل تولیدکنندگان این نمونه شیرینی برای عرضه آن به بازارهای سراسر کشور نمایندگی فروش تولیدات خود را به افراد مختلفی سپرده اند. غالبا فروش عمده سوهان گزی به طرق مختلفی صورت می گیرد. خرید مستقیم از تولیدکننده یا نمایندگی فروش به قیمت تولید شده در تولیدی خواهد بود. همین امر سبب می شود خریداران عمده بتوانند سوهان گزی ارزان را با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده برسانند.

خریداران عمده غالبا در این نوع تجارت به سود قابل توجهی دست پیدا می کنند. برخی از تجار نیز با خرید عمده سوهان گزی و عرضه آن به بازارهای فروش خارجی توانسته اند در زمینه صادرات این محصول به موفقیت هایی برسند. امروز صادرات سوهان گزی به کشور عراق و افغانستان توانسته است سهم قابل توجهی در ارزآوری به داخل کشورمان داشته باشد.

در صورتی که این محصول در بسته بندی های شیک و فانتزی به بازارهای خارجی عرضه شود، می تواند در شمار کالاهای اساسی صادراتی قرار گیرد.

قیمت سوهان گزی

قیمت روز سوهان گزی اصفهان

با توجه به نوسانات موجود در بازار و بالا و پایین رفتن قیمت مواد اولیه، سوهان گزی و دیگر فرآورده های غذایی، قیمت ثابت و مشخصی ندارند.
قیمت سوهان گزی تحت تاثیر عوامل و پارامترهای مختلفی قرار دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • نوع روغن مصرفی در تهیه سوهان گزی: بدیهی است که به کار بردن کره حیوانی سبب بالا رفتن کیفیت و به دنبال آن افزایش قیمت این محصول می شود.
  • فله ای و یا بسته بندی بودن: به طور کلی سوهان گزی کیلویی و فاقد بسته بندی دارای قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تری می باشد.
  • نام برند: برندهای مطرح و معتبر در حوزه تولید سوهان گزی، به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارائه در بسته بندی های با کیفیت، محصولات خود را با قیمت بالاتری عرضه می کنند.
  • شیوه خرید: خرید سوهان گزی به صورت مستقیم از تولید کنندگان با حذف واسطه ها و دلالان، با نرخ تولیدی انجام شده و برای خریدار بسیار مرقون به صرفه است.

قیمت سوهان گزی

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید