گز اصفهان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / گز اشرافی / قیمت خرید گز اشرافی اصفهان

قیمت خرید گز اشرافی اصفهان

اصفهان را با نام گز می شناسند. این شیرینی خوش طعم که به عنوان محبوب ترین سوغات این شهر به فروش می رسد، به منظور پذیرایی در مهمانی های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. درصد مغز پسته یا بادامی که برای آن به کار می رود، متفاوت بوده. گز اشرافی اصفهانی، جزو محبوب ترین نوع گز می باشد. که در رابطه با قیمت و خواص آن در ادامه بحث شده است. 

قیمت خرید گز اشرافی اصفهان

مهمترین خواص گز کدام اند؟

مهمترین خواص گز کدام اند؟ برخی از مهم ترین خواص گز به شرح زیر می باشد:

این شیرینی دارای طبع گرم می باشد. زیرا در ترکیب آن از انواع گیاهان دارویی مانند ترنجبین استفاده می شود. همین امر سبب می شود تا از آن به عنوان یک مصلح برای سردیجات مختلف استفاده شود. مصرف آن برای افراد مختلف نیز مناسب می باشد. زیرا در تولید آن معمولاً از شکر کمی استفاده می‌شود و افراد دیابتی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

همچنین دارای خاصیت انرژی بخشی هم می باشد. بنابراین به عنوان یک میان وعده سالم و همچنین تنقلات مناسب، بعد از انجام فعالیت های فیزیکی و ذهنی قابل استفاده است. خاصیت ملینی خوبی هم دارد. بنابراین برای رفع یبوست می توان از آن استفاده نمود. یکی دیگر از خواص گز به خاطر ترکیبات سالمی که در آن به کار می رود، خاصیت آرامش بخشی بوده و به رفع استرس نیز کمک می‌کند.

همچنین ویتامین های مختلفی در آن یافت می شود که هر یک بر عملکرد اعضای مختلف بدن و همچنین سلامت کلی فرد اثر گذار خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های مهم که برای این شیرینی می‌توان نام برد، تاثیرگذاری بر کم خونی است. با توجه به اینکه هموگلوبین خون افزایش پیدا می کند، مشکلات کم خونی و فقر آهن به مرور از بین می‌رود. البته باید توجه داشت که وجود مغز بادام و پسته در آن نیز منجر به افزایش خواص درمانی آن می گردد. 

نمایندگی گز اشرافی در اصفهان

نمایندگی گز اشرافی در اصفهان  نمایندگی تولید گز اصفهان با تولید گز های درجه یک و با کیفیت آنها را در قالب بسته بندی های مختلف که برای عرضه در بازار داخلی و همچنین صادرات، آماده می نماید. این نمایندگی، محصولات خود را از طریق این سایت فروشگاهی به صورت عمده و مستقیم در سراسر کشور به قیمت تولیدی ارائه می کند.

با حذف دلالان و واسطه های فروش، قیمت‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کنند و شرایط خرید برای عموم مشتریان فراهم می گردد. باید یادآوری کرد که در خرید گز اشرافی عوامل دیگری همچون نوع ترکیبات به کار رفته و درصد مغز آن نیز موثر می باشد. نوع مغزی که برای تولید آن استفاده می شود هم در قیمت آن تاثیر گذار است. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کادوئی درجه یک

گز کادوئی و مجلسی هدیه ای برای نوروز امسال

گز کادوئی و مجلسی با بالاترین درصد مغز پسته و بهترین کیفیت در بسته بندی …

دیدگاهتان را بنویسید