گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / قیمت گز / قیمت روز بهترین گز اصفهان چقدر است؟

قیمت روز بهترین گز اصفهان چقدر است؟

قیمت روز بهترین گز اصفهان چقدر است؟ گز خوب را باید از کجا خرید؟ انواع گز کدام است و نحوه سفارش چگونه است؟ این سوالات اگر در ذهی شماست می توانید با مطالعه این مطلب به پاسخ برسید.

گز خوب و قیمت روز بهترین گز اصفهان

گزشناس‌ها می‌گویند قیمت گز بسته به مقدار پسته، بادام یا فندقی که در آن به کار رفته فرق می‌کند و باید مقداری اضافی برای آن در نظر داشت. گز اصیل را هم که نرم و در عین حال ترد است، باید از قدیمی‌های بازار خرید چون امتحان خود را پس داده‌ اند و گز بد دست مشتری نمی‌دهند همچنین در استفاده از مغز پسته و مغز بادام در تولید گز کم نمی‌گذارند.
شرکت گز آرتا، مرکز تولید و فروش انواع گز در اصفهان از کلیه هموطنان عزیز و مسافران به این شهر درخواست دارد تا از این مجموعه بازدید نموده و محصولات تولیدی ما را با دیگران مقایسه و سپس انتخاب بهتر را انجام دهند. قیمت روز بهترین گز و پوکلی اصفهان، انتظار خریدار را برای محصولی باکیفیت برآورده می سازد.

قیمت به روز بهترین گز اصفهان

قیمت روز بهترین گز انگبین چیست؟

از سوغاتی های معروف و کمیاب اصفهان که شیرینی مطبوع و دلنشین آن زبانزد خاص و عام است گز انگبین می باشد که در اطراف این شهر درست می شود. برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام، پسته، هل و گلاب استفاده می‌شود.
گز انگبین نوع اصیل این شیرینی دلپذیر است که به‌ صورت سفارشی و در مقدار کم تولید می‌شود و دارای درصد کمی از عصاره گرانبهای گزانگبین است.
آنچه به گز شیرین اصفهان هویت داده و آنرا در جهان خاص نموده است همین عصاره و شهد شگفت‌انگیز انگبین یا گزانگبین است.
هموطنان عزیز می توانند برای دریافت قیمت روز بهترین گز، با تماس با دفتر فروش و یا کارخانه سفارشات خود را به ثبت برسانند و مقدار مورد نیاز را به اطلاع مسئولین فروش برسانند تا در اسرع وقت نسبت به تولید سفارشات آنها اقدام گردد.

قیمت روز بهترین گز اصفهان

قیمت بهترین گز اصفهان چقدر است؟

با توجه به وجود انواع تجهیزات و ماشین آلات به روز و مجهز در شرکت صنایع غذائی آرتا، انواع مختلف گز و پولکی با مغز های بسیار متنوع و انواع نبات با طعم های متفاوت در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا تولید و بفروش می رسد.
انواع گز با درصد های متفاوت مغز های پسته و بادام و فندق، انواع پولکی با طعم های خاص و انواع نبات در این مجموعه تولید میگردد. همچنین جهت رفاه مشتریان عزیز تولید انواع محصولات آرتا بصورت سفارشی و با قیمت به روز بهترین گز اصفهان اعلام میشود.
گز آردی، گز لقمه ای، سوهان گزی، پولکی، نبات و دیگر محصولات را می اوانید با مراجعه به سایت شرکت گز آرتا ملاحظه نموده و نسبت به خرید از روش های اینترنتی و تلفنی اقدام نمائید.

قیمت روز بهترین گز و پولکی

قیمت روز بهترین گز و پولکی

قیمت روز بهترین گز و پولکی به عوامل مختلف بستگی دارد. انواع پولکی که در دو دسته ساده و پولکی همراه با انواع مغزها و اسانس‌ها یا میوه‌ها تولید می شوند، میتواند تقسیم بندی شود.
پولکی ساده از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی تهیه می‌شود و در مقابل پولکی غیر ساده عبارت است از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی و یکی از مواد افزودنی مجاز برای طعم دهی و متفاوت کردن آن (شامل: پودر نارگیل، مغز پسته، زرشک، مغز بادام، لیمو‌امانی خرد شده، زعفران و وانیل) استفاده می شود که مقدار آن مطابق با استاندارد تولید پولکی باشد.
انواع پولکی طعم‌ دار عبارت است از مخلوط پخته شده از مواد اصلی تولید پولکی به همراه مواد طعم دهنده مجاز خوراکی. پولکی می‌تواند علاوه بر مواد ذکر شده در نمونه غیر ساده، با سایر مغزها و مواد طعم دهنده نیز تولید شود.

قیمت روز بهترین گز پسته ای

آرد درون جعبه گز برای چیست؟

آرد موجود در جعبه های گز جهت حفظ و نگهداری گز مورد استفاده قرار می گیرد که وزن خالص گز درون جعبه شامل وزن آرد نمی باشد. مشخصات آرد موجود در جعبه های گز آردی باید از آرد سه صفر سفید با رطوبت حداکثر ۱۴% و از نظر آلودگی میکروبی تحت کنترل و نظارت کارشناسان کنترل کیفی قرار گیرد.
گز آردی در موقع پرداخت و شکل دهی، به اشکال مختلف مانند مربع، دایره و … در آمده و در موقع بسته بندی در داخل آرد قرار داده می شود.
جهت شکل دهی گزهای سکه ای، ماده تولید گز را بصورت لوله های باریک در آورده سپس نوارهای باریک تولید شده به تکه های کوچک تبدیل و با دستگاه پرس به شکل دایره پرداخت می شود.
برای دریافت قیمت به روز بهترین گز های اصفهان با کارشناس فروش تماس بگیرید.

قیمت روز بهترین گز و پولکی

خرید انواع تولیدات گز از کارخانه آرتا در اصفهان

از انواع تولیدات موجود در محل فروش این شرکت، وجود تنوع  بسیار زیاد گز و پولکی است که با طرح ها و طعم های متنوع، برای هر سلیقه و برای هر کسی یک انتخاب در دسترس دارد.
همچنین یادآوری میگردد در این شرکت، تولید بر اساس کیفیت و استاندارد حرف اول را میزند و کلیه محصولات با ضمانت کیفیت به فروش می رسد.
تصاویر انواع تولیدات آرتا بصورت کاتالوگ هم در دفتر فروش و هم در فضای مجازی بصورت عکس و کلیپ موجود است. با مراجعه حضوری به دفتر اصلی فروش گز و پولکی و انواع نبات، از خدمات حضوری و قیمت روز بهترین گز اصفهان بهره خواهید برد.

قیمت روز فروش بهترین گز

کیفیت گز باید در چه سطحی باشد؟

کیفیت و قیمت به روز گز، بستگی مستقیم به کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن  و همچنین تجربه  نیروی انسانی در تولید؛ بعلاوه دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده دارد.
مشخصات تولیدات گز و پولگی کیفیت بالا را می توان در مواد اولیه بکار رفته در آن؛ که در عطر و طعم آن نقش قابل توجهی دارد و حرف اول را میزنند جستجو کرد.
انطباق تولیدات با مشخصات اعلام شده از جانب سازمان ملی استاندارد و نظارت مستمر اگان های ذیربط از وزارت بهداشت نیز از مشخصه های لازم و ضروری یک تولید با درجه کیفیت بالا است که نشان از اعتماد عمومی و سازمان ناظر بر تولیدات دارد را نیز می توانیم به این مجموعه عوامل اضافه نمائیم.

قیمت روز بهترین گز زعفرانی

نحوه خرید محصولات از شرکت آرتا

ضمین کیفیت، پاسخگوئی مناسب و خرید آسان از مشخصات بارز مجموعه تولیدی آرتا می باشد که آنرا از بقیه متمایز نموده است. انواع گز در شرکت و صنایع غذائی آرتا با بالاترین کیفیت و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، بصورت کاملا بهداشتی و تحت نضارت کنترل کیفیت صورت می گیرد و از این لحاظ توانسته موفقیت های بی نظیری را در میان تولید کنندگان این محصول بدست بیاورد.
در واقع می توان گفت پولکی نوعی آبنبات مخصوص می باشد که به خاطر شباهت آن به سکه، در زمان گذشته به آبنبات پولکی معروف، ولی به مرور زمان این اصطلاح کوتاه شده و به پولکی تبدیل شده است.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز مخلوط اصفهان

سوغاتی محبوب ایرانیان گز مخلوط اصفهان

گز مخلوط اصفهان همواره یکی از محبوبترین سوغاتی های این شهر بوده است که با …

دیدگاهتان را بنویسید