گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / قیمت سوهان قم در تبریز

قیمت سوهان قم در تبریز

هر شهری به یک چیزی و محصولی معروف است و تا اسم آن محصول را می شنوند می گویند مال آن شهر است به عنوان مثال گز اصفهان و برنج شمال و سوهان قم که مختص به خود آن شهر است و قطب آن محصول به حساب می آید؛ سوهان قم به تمام شهر ها ارسال خود را انجام می دهد و قیمت سوهان قم در تبریز بسیار مناسب است.

قیمت سوهان قم در تبریز

ارزش غذایی انواع سوهان

ارزش غذایی انواع سوهان سوهان قم غنی شده از ویتامین و پروتئین و به دلیل استفاده از چربی حیوانی و طبیعی کلسترول خون را بالا نمیبرد و به دلیل وجود انواع مغزیجات نظیر گردو و خلال پسته و بادام خاصیت آن را بیشتر می کند به شرط اینکه در خوردن آن زیاده روی نشود و روزانه مقدار معینی از آن مصرف شود، اما شاید سوالی برای افراد پیش بیاید که آیا خوردن سوهان باعث افزایش چربی خون و افزایش وزن در بدن می شود؟

شاید به خاطر اینکه این سوهان در گروه شیرینی جات است تصور کنید که برای بدن هیچ مزیتی ندارد و فقط باعث چاقی و افزایش قند خون می شود؛ این تصور درست نیست بلکه اگر سوهان را به اندازه مصرف کنید نه تنها ضرری به بدن وارد نمی شود بلکه مفید نیز می باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی سوهان جوانه گندم و آرد و تخم مرغ و هل و زعفران و شکر و روغن است و اصلی ترین مواد جوانه گندم است و با وجود همین محصول که پر از ویتامین B و E است و علاوه بر آن دارای مواد معدنی است که باعث آرامش اعصاب و کاهش خستگی می شود و به دلیل قند طبیعی در آن به رشد عضلات و ماهیچه کمک می کند وبا وجود روغن های حیوانی که در تولید این نوع سوهان استفاده می شود کیفیت و مرغوبیت آن را بالا میبرد.

خرید مستقیم سوهان قم در تبریز

خرید مستقیم سوهان قم در تبریز شاید برای افراد سخت باشد که سوهان اصل قم را تهیه کنند و یا به آن دسترسی ندارند، باید بگوییم که نگران نباشید شما در هر شهری که هستید می توانید به تهیه این نوع سوهان بپردازید و همچنین در شهر تبریز نیز این محصول توزیع می شود و به راحتی در تبریز، خرید مستقیم سوهان قم را می توانید انجام دهید.

سوهان قم به دلیل وسایل تشکیل دهنده مرغوب و با کیفیت بسیار ترد و نرم است و در هنگام خوردن به هیچ عنوان به دندان ها نمیچسبد و برای رضایت مشتری در هر تناژ در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به صورت بسته بندی و فله ای نیز قابل فروش است و به راحتی می توانید به خرید خود بپردازید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید