گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت سوهان گزی ارزان در بازار های اصفهان

قیمت سوهان گزی ارزان در بازار های اصفهان

سوهان یک شیرینی خوشمزه است که انواع مختلفی دارد مثل عسلی، کنجدی، کره ای، بادامی،گزی و … باشد. ترکیبات اصلی سوهان شامل آرد، شکر، روغن، گلاب، زعفران و هل است که می توان مواد دیگری مانند زرده تخم مرغ را برای افزایش ماندگاری آن و همچنین افزایش استحکام و شکنندگی سوهان به کار برد. قیمت سوهان گزی اصفهان با توجه به کیفیت آن متفاوت است. قیمت سوهان گزی ارزان در بازار های اصفهان

سوهان گزی چگونه تهیه می شود؟

سوهان گزی چگونه تهیه می شود؟ابتدا مقداری کاغذ روغنی با اندازه بزرگ تهیه کرده و آن را با گاز خود صاف کنید تا سوهان آماده شده روی آن خنک شود (می توانید از یک ظرف پیرکس نیز استفاده کنید). ابتدا پودر جوانه گندم، آرد گندم و شکر را در تابه بریزید و به مدت 2 یا 3 دقیقه سرخ کنید و خوب هم بزنید. آب را اضافه کرده و هم بزنید تا مایع به نقطه جوش برسد.

سپس کره را ذوب کنید. به مواد اضافه کرده و سپس نمک، زعفران و پودر هل را اضافه کنید. با استفاده از دماسنج اطمینان حاصل کنید که دمای مواد بیش از 260 درجه سانتی گراد نشود زیرا این باعث می شود سوهان شما خیلی سفت شود.

هنگامی که مایع به دمای مطلوب رسیده است (260)، به آرامی و با دقت بادام را به مواد اضافه کرده و سپس مایع را روی کاغذ روغنی به صورت دایره ای بریزید. صبر کنید تا سوهان شما خنک شود و سپس میل کنید. قبل از سرد شدن سوهان می توانید از پسته برای تزئین آن استفاده کنید. 

دلایل افزایش قیمت سوهان گزی در بازار اصفهان

دلایل افزایش قیمت سوهان گزی در بازار اصفهانافزایش قیمت سوهان گزی دلایل بسیاری دارد. اما یمی از دلایل اصلی آن فواید بی شمار آن است. سوهان گزی یکی از سوهان های خوشمزه در سراسر کشور است که علاقه مندان زیادی دارد. این محصول یکی از محصولاتی است که دارای خواص بسیار مفید و خوبی است که از مواد اولیه با کیفیت بالا مانند کره، زعفران، گز و غیره در تهیه آن استفاده می شود. در این بازارها که فروشگاه های زیادی وجود دارد و کیفیت همه محصولات  بالا است، قیمت آنها از سایر شهرها پایین تر است.

خریدار قبل از خرید باید اطلاعات کافی در مورد محصول داشته باشد تا بتواند کالای خوبی را با قیمت مناسب خریداری کند. همچنین خریدار باید بازار سوهان گزی را بشناسد. در این نوع سوهان علاوه بر گردو، پسته نیز درون آن قرار می گیرد و باعث می شود سوهان خوشبو تر شود.

این محصول دارای خواص بسیار خوبی است. از قبیل: 

  • میل جنسی را افزایش می دهد. 
  • برای رشد ماهیچه ها استفاده می شود. 
  • باعث افزایش هموگلوبین خون می شود. 
  • برای تقویت حافظه و همچنین افزایش انرژی در ورزشکاران مفید است. 
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید