گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت سوهان گزی قم | خرید اینترنتی سوهان گزی قم

قیمت سوهان گزی قم | خرید اینترنتی سوهان گزی قم

قیمت سوهان گزی قم بستگی به نوع ظرف و بسته بندی و همچنین وزن آن دارد. سوهان گزی که علاقه مندان خاص خود را دارد یکی از شیرینی جات خوش طعم تولید شده در شهر مقدس قم می باشد. ممکن است این سوال پیش آید که سوهان گزی چیست؟ در جواب می توان گفت به طور کلی سوهان شیرینی سنتی است که بیشتر در شهر قم تهیه می شود و در این سوهان به جای مغز گردو و پسته با گز وسط سوهان را پر می کنند و از نظر اندازه از سوهان لقمه ای بزرگ تر می باشد. سوهان گونه ای شیرینی ایرانی و به سخن دیگر نوعی حلوا است که از جوانه گندم تهیه میشود، سوهان به شکل ها و انواع مختلفی نظیر سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان حلوایی، سوهان بادامی، سوهان گزی، سوهان لقمه ایی، سوهان کره ایی، سوهان پشمکی، دسر سوهان و غیره تولید و عرضه می شود. از عمده مواد اولیه مورد استفاده در پخت و تهیه سوهان می توان به آب، آرد سبوسدار، جوانه گندم، شکر، روغن، زرده تخم مرغ، هل، زعفران، و مغز پسته اشاره کرد. 

قیمت سوهان گزی قم | خرید اینترنتی سوهان گزی قم

کارخانه تولیدی سوهان گزی

این شیرینی در گذشته بیشتر به شیوه سنتی و با دست تولید می شد ولی در حال حاضر پخت این شیرینی با کمک دستگاه ها و قالب گیرهای مخصوص انجام می گیرد.

کارخانه  تولیدی سوهان گزی قم، در این استان آغاز به فعالیت نموده است. فروش محصولات این شرکت به صورت عمده و مستقیم می باشد و از طریق شبکه توزیع خود آن را به سراسر کشور ارسال می دارد.
امروزه خوشبختانه خواص و فواید مصرف انواع سوهان گزی برای تمامی مردم آشکار و شناخته شده می باشد.
مصرف سوهان گزی به عنوان میان وعده خوش طعم برای خانواده های ایرانی، این روزها رایج و پرمعنی شده است.
سوهان گزی یکی از سوغات های مخصوص و معروف قم می باشد که شهرهای مختلف هم با توجه به شرایط آب و هوا تولید می کند .
تولیدات سوهان گزی قم در کارخانجات آن به طوری است که تولیدکنندگان آن می توانند به طور سفارشی آن را تولید و عرضه نمایند. برای این منظور مقدار مورد نظر و ترکیبات و مقدار و نوع مغز داخل آن را می توان به واحد ثبت سفارش کارخانه تحویل نمود.

سایت تولیدی انوع سوهان گزی قم

امروزه در زمینه فروش با کیفیت ترین سوهان گزی قم، سایت فروش های معتبری به صورت اینترنتی در حال فعالیت می باشد. سفارش اینترنتی این محصول جایگاه ویژه ای برای مشتریان خرده و عمده ایجاد کرده است.
سوهان گزی، یکی از سوغات های بسیار عالی شهر قم می باشد و این شیرینی خوش طعم دارای ارزش غذایی می باشد و بیشترین فروش را در بازار داخلی و برخی بازار های خارجی به خود اختصاص داده است.
فروش سوهان گزی قم در نمایندگی فروش آنلاین در شرایطی خاص رخ می دهد که با قیمت تعیین شده ای به قیمت درب کارخانه و قیمت ارزان است.
فروش این محصول به صورت اینترنتی در نمایندگی فروش اینترنتی آن آغاز گردیده و قیمت آن رقابتی است.
سایت کامل خرید و فروش عرضه کننده انواع سوهان گزی درجه یک قم به صورت فله ای و بسته بندی شکیل و شیک با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می گردد.

شرکت پخش سوهان گزی قم

سوهان گزی نه تنها در قم طرفداران زیادی دارد بلکه در شهرهای مختلف و همچنین افراد خارج از کشور نیز دارای خریدارانی است که متقاضی خرید آن به صورت مداوم هستند.
سوهان گزی قم نه تنها به عنوان تنقلات استفاده می شود بلکه به عنوان یک ماده غذایی با خواص داروئی نیز استفاده می شود که مصرف مناسب آن خالی از لطف نیست.
این محصول در سراسر کشور پخش شده و به وسیله نمایندگی های فروش و فروشگاه های خرده فروشی گسترش بافته و فعالیت این واحد ها دسترسی آن را به تمام اقشار مردم امکان پذیر کرده است.
شرکت پخش سوهان گزی قم در اختیار مصرف کنندگان جزئی و عمده قرار داشته و می توان بهترین و مرغوب ترین انواع سوهان گزی که در کارخانجات این استان تولید می شود را به شهر های مختلف کشور ارسال نماید. 

خرید و فروش سوهان گزی

خرید و فروش سوهان گزیخرید و فروش سوهان گزی در مراکز مختلفی اتفاق می افتد. مثلا فروش سوهان قم در بازارهای فروش سراسر ایران به صورت عمده انجام می گیرد. قابل ذکر است که این شیرینی علاوه بر ایران در سراسر جهان نیز طرفدارانی دارد.

در حال حاضر کاراگاه ها و مراکز تولیدی سوهان گزی بیشتر در شهرهای اصفهان و قم واقع شده اند و خرید و فروش این تولیدات در شهر های مختلف در مقادیر متفاوت انجام می شود.

خرید سوهان گزی با روش های مختلفی امکان پذیر است و انواع بهترین سوهان قم به صورت فله ای و بسته بندی و با نازل ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می شود.

این محصول توسط فروشگاه های اینترنتی نیز به مشتریان خود در تمامی نقاط دور و نزدیک کشور عرضه می شود و به صورت اکسپرس و در کمترین فاصله زمانی امکا دریافت آن توسط خریداران وجود دارد. ارقام مختلف سوهانهای معروف قم را می توان از این فروشگاه های اینترنتی تهیه نمود. قیمت سوهان قم ۹۷ و همچنین قیمت یک بسته سوهان نیز از اطلاعاتی است که از طریق این فروشگاه ها می توان دریافت نمود

تولید انواع سوهان گزی به قیمت ارزان

تولید انواع سوهان گزی به قیمت ارزانسوهان گزی را می توان نوعی گز با روکش سوهان نامید که هم طعم سوهان دارد و هم طعم گز را دارد. این شیرینی ها هر دو از انواع شیرینی سنتی این استان های کشور به شمار می روند.

تولید این محصولات در کارگاه های شیرینی پزی واقع شده در این نواحی در مقدار انبوه صورت می گیرد و تولید عمده و انبوه سبب تهیه و خرید آنها به قیمت ارزان می شود. کیفیت مواد اولیه برای تولید سوهان از جمله موارد مهمی است که در این زمینه می تواند به تولید بهینه و مرغوب این شیرینی منجر شود و میزان فروش آن را افزایش دهد. 

جوانه گندم ماده اولیه سوهان است که تمامی خواص سوهان به این ماده مرتبط می شود. از این رو استفاده از جوانه مرغوب و با کیفیت و تازه محصولی از این شیرینی را روانه بازار می سازند که به عنوان بهترین نمونه این محصول شناخته خواهد شد.

در پایان مراحل تولید آزمایش هایی جهت تعیین کیفیت سوهان به کار می رود که سبب می شود مهر تایید از جهت کیفیت بر آن ثبت شود و قابلیت فروش در مراکز مختلف را به دست آورد. 

صادرات سوهان گزی به قیمت کارخانه

صادرات سوهان گزی به قیمت کارخانهقیمت بهترین سوهان قم برای صادرات نرخ ثابتی است که از سوی صادر کننده به نماینده خرید خارجی معرفی می شود.

  • کیفیت پسته
  • مغز های موجود در آن،
  • نوع جوانه گندم
  • رنگ
  • و نوع چربی به کار رفته

از مهمترین مسائلی هستند که برای محصول صادراتی سوهان در نظر گرفته می شود. در حال حاضر بیش از 700 کارگاه سوهان پزی در استان قم واقع شده اند که برخی از آنها دارای فعالیت صادراتی هستند و تولیدات خود را به اقصی نقاط جهان ارسال می دارند.
کشور های عربی یکی از متقاضیان و خریداران سوهان گزی ایرانی می باشند که آن را به قیمت کارخانه خریداری می کنند. هر ساله میزان مشخصی سوهان به سراسر دنیا صادر می شود که این میزان در سال 96، دوازده تن در سال بوده است. به جز کشور های عربی، کشور های اروپایی، آمریکا و کانادا نیز از وارد کنندگان سوهان ایرانی می باشند.

لیست قیمت روز سوهان گزی

لیست قیمت روز سوهان گزیسوهان گزی گروهی از شیرینی های محبوب است که عمدتا با انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها مانند چای صرف می شود و یکی از مواد غذایی مفیدی است که مصرف مناسب آن می تواند مواد مغذی بدن را تامین نماید. 

سوهان گزی در وزن های مختلفی به صورت بسته بندی شده یا فله ای به فروش می رسد که برخی اوزان آن که در بسته بندی های شبیه قوطی عرضه می شود عبارتند از:

  • ۳۵۰ گرمی                 
  • ۳۳۰گرمی                 
  • ۴۶۰ گرمی        

کیفیت تولید و مقدار خرید از جمله مهمترین عوامل متمایز کننده لیست قیمت این کالا می باشد. به طور مسلم هر چه وزن سوهان بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش می یابد. 
سوهان خرید مناسب در صورت تهیه در مقادیر زیاد باز هم با ارائه تخفیف از سوی فروشندگان همراه خواهد بود. بنابراین فروشگاه هایی که دارای فروش بالایی هستند می توانند از طریق خرید عمده و کلی از تولید کنندگان راهی برای خرید مقرون به صرفه آن را در پیش گیرند.

لیست قیمت فروش سوهان گزی در قم

لیست قیمت فروش سوهان گزی در قمقم اولین منطقه و قطب تولید سوهان در کشور می باشد که تولید کننده اقسام مختلف آن می باشد. سوهان گزی یکی از تولیدات مرتبط با این حرفه است که در کارگاه های کوچک و بزرگ این شهر در مقادیر وسیع تولید شده و به تمامی شهر های ایران ارسال می شود. 

قیمت فروش سوهان در مرکز تولید آن با دیگر استان ها و نقاط کشور متفاوت است و معمولا دارای قیمت ارزان تری می باشد. انواع گز و سوهان گزی در این شهر در بسته بندی های مختلف و متفاوت آماده شده و قیمت و مشخصات مختلف آن بر روی ظروف آن ثبت می شود.

استان قم در کشور توانسته اند به کمک این حرفه زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این استان را فراهم نماید و عده زیادی را در کارگاه های سوهان پزی مشغول به کار نماید.

پرفروش ترین انواع سوهان گزی

پرفروش ترین انواع سوهان گزیویژگی سوهان با کیفیت به مواد اولیه آن بر می گردد و نوع روغنی که در آن به کار رفته است از عوامل مهمی است که در افزایش کیفیت آن نقش موثری دارد.
سوهان نباید به دندان چسبیده و سفت باشد. ترکیبات موجود در سوهان از جمله:

  • زعفران
  • زرده تخم مرغ
  • انواع مغز ها
  • شکر
  • هل و گلاب

در صورتی که به صورت تازه بوده و بهترین مواد تهیه شده باشند، موجب تولید سوهانی خواهد شد که به دلیل کیفیت بالا می تواند فروش زیادی را به خود اختصاص دهد.

افرادی که در کار تولید و فروش سوهان فعالیت دارند و دارای سال ها تجربه  در این زمینه می باشند، بهترین سوهان را تهیه و به بازار عرضه می دارند. این افراد به دلیل تجربه کاری در سوهان پزی قادر به تولید و پخت سوهان با بهترین کیفیت موجود می باشند که خریداران به خوبی آن را احساس می کنند.

همین امر یعتی کیفیت مطلوب عاملی برای افزایش میزان فروش انواع سوهان گزی خواهد بود.

خرید سوهان گزی در طعم های متنوع

خرید سوهان گزی در طعم های متنوعیکی از مواد تشکیل دهنده سوهان، زعفران است. زعفران نوعی چاشنی غذا و همچنین رنگ دهنده به انواع شیرینی ها مانند سوهان به شمار می رود. بخشی از خواص سوهان به وجود زعفران در آن مربوط می شود. از جمله خواص این ماده عبارت است از:

  • نشاط آور و ضد افسردگی و اضطراب
  • کاهش دهنده کلسترول و چربی خون
  • مفید برای سلامت قلب
  • تضمین کننده سلامت کبد و ضد پیری

سوهان گزی در طعم های متفاوتی تولید می شود که هر طعم مشتریان خاص خود را دارد. وجود طعم های متفاوت در واقع به دلیل ذائقه غذایی متنوع در بین عموم مردم است که تولید کنندگان مواد غذایی به این امر توجه دارند.

جهت خرید این محصول به شیوه های مختلفی می توان اقدام کرد. سوهان را در اکثر شیرینی فروشی ها و قنادی ها می توان تهیه کرد. البته بسیاری از تولید کنندگان سوهان در قم نیز تولیدات خود را از طریق اینترنت به فروش می رسانند که خرید اینترنتی نیز راهی دیگر برای تهیه این کالا می باشد.

خریداران سوهان گزی در کشور

خریداران سوهان گزی در کشورسوهان گزی نوعی شیرینی و تنقلات است که در بین عموم مردم دارای طرفداران زیادی می باشد. به همین دلیل خریداران آن را عموم مردم تشکیل می دهند. به ویژه کسانی که برای زیارت حضرت معصومه به قم می روند حتما با خود چند بسته سوهان به عنوان سوغات می آورند.

به جز عامه افراد که خریداران جزئی هستند، گروهی نیز خریداران عمده و توزیع کنندگان سوهان به شمار می روند که آن را از تولید کننده خریداری کرده و به شهر ها و نقاط مختلف ایران ارسال می دارند. 

بنابراین خریداران عمده نیز گروه دیگری هستند که با سرمایه قابل توجه و در سطح وسیع در این زمینه مشغول به کار می باشند. بخشی از فعالیت این افراد به صادرات سوهان نیز مربوط می شود و هر ساله بخش قابل توجهی از این شیرینی دلنشین و مطبوع به کشور های عربی، اروپائی و امریکا صادر می شود.

از این رو خریداران خارجی نیز قسمت دیگری از کسانی هستند که به خرید سوهان گزی می پردازند. 

مزیت های استفاده از سوهان گزی

مزیت های استفاده از سوهان گزیسوهان گزی نوعی شیرینی سنتی است که تاریخ استفاده از آن به زمان قاجار باز می گردد. در حقیقت اولین سوهان به آن زمان مربوط می شود که شبیه حلوا بود و به شکل نرمی تهیه می شد. 
با گذشت زمان با افزودن ترکیباتی مانند زرده تخم مرغ حلوا شکل سفتی به خود گرفت. ترکیبات و مواد اولیه سوهان گزی دارای مزیت های بسیاری است که به طور خلاصه عبارتند از:

  • زعفران: نشاط آور و ضد افسردگی و اضطراب، کاهش دهنده کلسترول و چربی خون، مفید برای سلامت قلب و تضمین کننده سلامت کبد و ضد پیری
  • جوانه گندم: سرشار از ویتامین های گروه بی و ای و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر و منیزیم
  • زرده تخم مرغ: منبع پروتیین، استحکام بخش استخوان ها و سیستم ایمنی بدن 
  • هل: چاشنی خوش عطر و ضد اضطراب و استرس و درمانی برای بیماری هایی مانند دیابت و آسم
  • مغز پسته: سرشار از پتاسیم، کنترل کننده فشار خون و جلوگیری کننده از سکته مغزی

در مجموع سوهان گزی به دلیل مواد مفیدی که دارد و خواص موجود در آنها نوعی شیرینی نشاط آور به شمار می رود. البته برای جلوگیری از مضرات سوهان باید در مصرف آن دقت نمود و مانند هر ماده دیگر از استفاده بی رویه آن خودداری کرد.

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی قم

کارخانجات تولید کننده سوهان گزی قمتولید سوهان گزی در قم در کارخانجات این استان صورت می گیرد. در حال حاضر طبق آمار های موجود تعداد 700 کارگاه سوهان پزی در این ناحیه از کشور واقع شده اند که تولید کننده سوهان می باشند.

این مقدار کارخانه و کارگاه تولیدی به منظور رفع نیاز شهر های مختلف کشور صورت می گیرد. واحد های تولید کننده سوهان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، سوهان گزی را در طعم های مختلف تهیه نموده و به کمک سیستم توزیع و حمل و نقل کار ارسال آن را به سراسر کشور انجام می دهند.

این کارخانجات دارای مجوز های لازم جهت تولید استاندارد و بهداشتی سوهان می باشند و به همین دلیل کیفیت تولیدات آنها در سطح بالایی است.

عرضه بدون واسطه سوهان گزی در کشور

عرضه بدون واسطه سوهان گزی در کشوردر گذشته سوهان تنها به یک شکل تهیه می شد و به صورت صفحه تخت و گردی بود که روی آن با مغز پسته تزیین می شد. با گذشت زمان تولیدات جدید تری با ترکیبات متفاوت از سوهان تهیه شد که سوهان گزی نمونه ای از آنها می باشد.

سوهان گزی از طریق عرضه بدون واسطه و مستقیم در کشور به فروش می رسد. برای این منظور فروشگاه هایی که عرضه کننده سوهان به صورت مستقیم هستند را می توان شناسایی نمود و به خرید سوهان اقدام کرد.

در صورت مراجعه به شهر قم نیز امکان خرید مستقیم از تولید کننده وجود دارد و به این ترتیب خرید ارزان تر سوهان نیز امکان پذیر خواهد شد. این شیوه فرصت مناسبی برای فروشگاه های بزرگ است که دارای فروش بالایی می باشند و عرضه مستقیم بهترین راه خرید سوهان قم قیمت مناسب و ارزان تر برای آنها به شمار می رود.

حراجی سوهان گزی در کشور

حراجی سوهان گزی در کشوریکی از روش های فروش سوهان گزی در کشور، حراجی سوهان می باشد. حراجی نوعی روش فروش است که با قیمت ارزان تر هر محصولی را به فروش می رساند.

فروشندگان کالا با استفاده از این راهکار می توانند در مدت زمان محدود فروش بالایی را داشته باشند که این امر به دلیل کاهش قیمت کالا می باشد. سوهان گزی نیز از همین طریق و به همین شیوه به فروش می رسد و راهی برای خرید ارزان به ویژه برای خرید های زیاد به شمار می رود.

کسانی که قصد خرید سوهان گزی را دارند با اطلاع از زمان حراجی و فروش ویژه می توانند به خرید هر مقدار از سوهان گزی یا سایر اقلام شیرینی های سنتی مانند گز صادراتی اصفهان اقدام نمایند.

فروش سوهان گزی در بسته بندی های متنوع در قم

فروش سوهان گزی در بسته بندی های متنوع در قمیکی از ویژگی های سوهان گزی این است که در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد. فروش این محصول در قم که مرکز تولید آن است، با اوزان متفاوت و برند های مختلف صورت می گیرد. 

بسته بندی سوهان گزی شامل بسته های کوچک، متوسط و بزرگ می شود که هر کدام مشتریان خود را دارد و گزینه مناسبی برای سوغات آوردن از شهر قم می باشد.

فروش این شیرینی سنتی در مراکز مختلف به شیوه های متفاوتی صورت می گیرد. به طور مثال برای کسانی که دسترسی به قم یا امکان سفر به آن را ندارند، سایت های فروش اینترنتی امکان خرید را فراهم نموده اند.

از این رو تمامی نقاط دور و نزدیک حتی روستا های دورافتاده از طریق فروشگاه های اینترنتی می توانند سوهان گزی را خریداری نموده و از خواص گز و سوهان که ترکیبات آن را تشکیل می دهند بهره مند شوند. تنها با چند کلیک ساده و جستجو در سایت های معتبر ثبت سفارش خرید به راحتی ممکن می شود و امکان دریافت آن در هر محل و هر زمان مورد نظر خریدار از طریق وب سایت ها  امکان پذیر خواهد شد. 
از این وب سایت ها همچنین می توان اطلاعاتی را در مورد نحوه درست کردن سوهان و همچنین قیمت گز و شهر گز نیز به دست آورد.

بازار بزرگ فروش سوهان گزی مرغوب

بازار بزرگ فروش سوهان گزی مرغوبسوهان گزی مرغوب از طریق بازار های کوچک و بزرگ واقع شده در شهر قم قابل خریداری است. مراکز و کارگاه های تولید سوهان گزی با استفاده از فرمول ترکیبی و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت شیرینی را تهیه می کنند که هم از خواص خوبی برخوردار است و هم می تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی از میهمان ها باشد.
قیمت گز و همچنین سوهان گزی از این بازار ها قابل دریافت است و حتی می توان در مورد خرید عمده و نحوه ارسال آن به شهر و فروشگاه خاص با این مراکز توافق نمود.
به این ترتیب صاحبان فروشگاه های مختلف در نقاط پراکنده کشور از طریق تماس تلفنی یا به وسیله شبکه های اجتماعی و مجازی می توانند این محصول را سفارش دهند و خریداری نمایند. از این شیوه دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به قم نیست و می توان در هر مقدار مورد نظر سوهان گزی را سفارش داد.

برند های برتر تولید کننده سوهان گزی

برند های برتر تولید کننده سوهان گزیبرند های برتر تولید کننده سوهان گزی آنهایی هستند که دارای سال ها تجربه در امر تولید سوهان می باشند و برخی از آنها در حال حاضر به دلیل سابقه و تجربه زیاد در این امز به خوبی در بازار شناخته شده می باشند.

سوهان گزی با تولید مشخص سالیانه و سفارش به تولید کنندگان برتر نه تنها در سطح کشور توزیع و پخش می شود، بلکه هر ساله در مقادیر مشخص به کشور های دیگر اعم از کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اروپائی نیز صادر می شود.

بنابراین این برند ها نه تنها در سطح داخلی تامین کننده این کالا می باشند بلکه در زمینه تجارت و خرید و فروش در سطح بازار های بین المللی نیز فعالیت دارند.

کشور های وارد کننده سوهان گزی

کشور های وارد کننده سوهان گزییکی از شیرینی های سنتی و با ارزش تغذیه ای بالا، سوهان گزی است که در حال حاضر توسط بسیاری از کشور ها وارد می شود. 

سابقه تولید این شیرینی خاص به زمان ناصر الدین شاه بازمی گردد که البته در آن زمان به این صورت نبوده  و شبیه حلوا بوده است. سختی سوهان گزی به دلیل زرده تخم مرغ حاوی آن است که شکل سفتی به آن می دهد و حالت شکننده در آن ایجاد می کند.

تعداد زیادی کارگاه در قم فعالیت دارند که تامین کننده نیاز بازار های خارجی هستند و طبق مقدار سفارشی که از هر کشور دریافت شده آن را به صورت صادراتی و درجه یک تولید نموده و به این بازار ها عرضه می دارند.

کشور های وارد کننده سوهان گزی را در بسته بندی های شیک و با اوزان مختلف خریداری نموده و این محصول ایرانی در نقاط دیگر جهان، نام ایران و ایرانی را زبانزد خاص و عام نموده است. از این رو در صورت سفر به کشور های دیگر می توان این سوغاتی دلنشین و خوشمزه ایرانی را  در فروشگاه ها مشاهده نمود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید