گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / قیمت سوهان گزی لقمه قربانی حسین

قیمت سوهان گزی لقمه قربانی حسین

قیمت سوهان گزی لقمه قربانی حسین با توجه به وجود عواملی همچون: تنوع در طعم، مدل، اندازه، نوع بسته بندی و غیره متفاوت است و دارای نرخ دقیق و معینی نمی باشد.

کیفیت سوهان، درصد گز و میزان استفاده خشکباراتی نظیر؛ پسته، بادام و …. در قیمت سوهان تاثیر گذار هستند.

خصوصیات سوهان گزی قربانی

سوهان گزی قربانی یکی از معروف ترین و مرغوب ترین نوع سوهان در میان مردم شناخته شده است. این سوهان از ترکیب سوهان و گز تهیه شده است که مخلوط این دو با هم طعم دل نشینی به آن داده است.

سوهان گزی از شیرینی های محبوب ایرانیان محسوب می شود که در بسیاری از مهمانی ها و ایام‌ عید مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از خصوصیات بارز سوهان گزی قربانی، کیفیت بالای مواد اولیه، طعم و قیمت مناسب آن است. شرکت قربانی از بهترین مواد که شامل؛ تخم مرغ، شکر، گلوکز، کره و…… می باشد استفاده می کند.

سوهان گزی اصفهان به صورت ساده و مغزدار تولید می شود؛ در تهیه این شیرینی هیچ گونه مواد شیمیایی به کار برده نمی شود؛ از این رو کاملا سالم و سرشار از مواد مغذی می باشد. بسیاری از مسافران به عنوان سوغات این شیرینی خوشمزه را به همراه می برند.

سوهان گزی قربانی در طعم ها و طرح های مختلفی تولید می شود مانند؛ سوهان گزی نارگیلی، زعفرانی، جوانه گندم، با طعم هل، گلاب و عسل. در واقع شکل ظاهری سوهان به گونه ای است که سوهان مانند پوششی دور گز را فرا گرفته است و هم چنین در ساختار آن از انواع خشکبار مانند؛ مغز پسته، بادام و کنجد استفاده شده است.

این شیرینی خوشمزه عطر و طعم بی نظیری دارد و هیچ ضرری برای بدن ندارد و به خاطر انواع مغز و مواد مفیدی که در ترکیب آن وجود دارد برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است.

سوهان گزی قربانی حسین

فروش عمده سوهان گزی قربانی حسین

شرکت تولید کننده سوهان گزی قربانی، محصولات خود را به صورت عمده و در بسته بندی های زیبا عرضه می کند. نمایندگی های سوهان گزی قربانی در سرتاسر کشور وجود دارند و در زمینه فروش عمده فعالیت دارند.

فروش سوهان گزی عمده،  بسیار بیشتر از نوع جزئی است و بیشتر مسافران و تاجران به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت بالا به صورت عمده به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند.

فروش عمده انواع سوهان از طریق سایت های فروش نیز انجام می شود که برای خریدار بسیار مقرون به صرفه می باشد و به دلیل نبود واسطه قیمت مناسبی دارد.

سوهان گزی قربانی حسین

خرید سوهان گزی قربانی حسین با قیمت مناسب

همانطور که می دانید سوهان گزی قربانی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و با داشتن نمایندگی های متعدد در بسیاری از استان های بزرگ کشور، از فروش بالایی نیز برخوردار است.

با توجه به به کار بردن بهترین مواد اولیه و دارا بودن کیفیت بسیار عالی سوهان گزی این برند، با قیمت مناسبی نیز به خریداران عرضه می شود و در صورت خرید عمده ای می توان از تخفیفات خوبی نیز بهره مند شد.

یکی از روش های بسیار آسان و سریع خرید سوهان گزی قربانی و دیگر سوغات اصفهان، خرید از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی رسمی و معتبر در حوزه فروش این محصولات می باشد.

سوهان گزی قربانی حسین

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید