گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / قیمت فروش انواع گز

قیمت فروش انواع گز

صنعت ساخت و تولید گز در کشورمان ایران و طول یک قرن اخیر، به مرور زمان رشد بسیار چشمگیری داشت و گز با کیفیت، تنوع بسیار و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه شد. شما دوستان عزیز برای اطلاع از قیمت فروش انواع گز با ما همراه باشید.

گز یکی از محصولات پر طرفدار کشورمان ایران است که از دیر باز در شهرهای مختلف کشورمان ایران به ویژه در استان اصفهان تولید می شود و  زمانی به عنوان اولین صادرات کشورمان در هنگام حکومت قاجاریه به جهان و جهانیان عرضه شد و از آن زمان تاکنون این ماده ی شیرین و جادویی طرفداران منحصر به فرد خود را یافته است و جای خود را در میان دوستداران خود تثبیت نموده است.

فروش انواع گز

فروش انواع گز در ایران

همچنان که تولید گز در کشورمان رو به گستردگی رفت، آرام آرام جای خود را به عنوان یکی از محصولات تجاری در ایران پیدا کرد و در حال حاضر یکی از محصولات بسیار عالی در تمام کشورمان است. شرکت ما نیز این افتخار را دارد که با فروش انواع گز در کشور ایران و تمام شهرهای آن، سهمی در گسترش این محصول عالی در کشورمان ایفا نماید و طعم به یاد ماندنی این گز را در خاطره ها حک کند.

فروش انواع گز

صادرات و فروش انواع گز به دنیا

با وجود این که گز یکی از مهم ترین و بهترین سوغاتی هایی است که همه ساله توسط گردشگران خارجی به سراسر دنیا برده می شود، اما باید به این نکته ی مهم نیز اشاره کنیم که این محصول به صورت جسته و گریخته به کشورهایی مانند آلمان، روسیه و چین و ژاپن هم صادر می شود.

فروش انواع گز

شهرهای تولید کننده و فروش انواع گز در ایران

  • اصفهان
  • کرمان
  • یزد
  • چهارمحال و بختیاری

در میان این شهرها، استان اصفهان اولین و اصلی ترین تولید کننده ی گز به حساب می آید، و باید اعتراف کنیم که گز اصفهان واقعا یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع گز تولید شده در سراسر جهان است و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در استان اصفهان به تولید و پخش گز مشغول هستند و انسان های بسیاری از طریق تولید و توزیع گز به امرار معاش و گذران زندگی مشغول هستند.

فروشگاه ما نیز انواع و اقسام گز های شیرین و خوشمزه و معروف را برای شما عزیزان آماده نموده است. برای تهیه ی این گزهای خوشمزه و چشیدن طعم بی نظیر آن با ما تماس بگیرید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

ویژگی های گز رژیمی چیست؟

آیا گز چاق می کند؟ ویژگی های گز رژیمی کدام است؟

ویژگی های گز رژیمی چیست و آیا گز می تواند موجب چاقی شود؟ گز درجه …

دیدگاهتان را بنویسید