گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی صادراتی / قیمت فروش سوهان گز صادراتی عمده پاکتی

قیمت فروش سوهان گز صادراتی عمده پاکتی

قیمت فروش سوهان گز که برای مصارف عمده صادراتی به صورت بسته بندی پاکتی و یا فله عرضه می شود به صورت لیست و به روز اعلام میشود. برای دریافت قیمت انواع سوهان و گز و سوهان گزی صادراتی همین حالا اقدام کنید.

قیمت فروش سوهان گز صادراتی عمده پاکتی

تقریباً تمام انواع شیرینی‌ را می‌توان با دانستن مواد اولیه آنها در منزل تهیه کرد، اما با توجه به درد سرهایی که همه ما از زیر و بم آنها با خبریم، خرید کردن بهترین گزینه و مناسبترین راه برای لذت بردن از شیرینی خاصی مثل سوهان گزی است.
خرید سوهان گزی کار سخت و دشواری نیست ولی نکات و فوت و فن‌هایی دارد که اگر اطلاعات کافی هنگام خرید از آن نداشته باشید بی شک نمی توانید سوهان گزی با کیفیتی تهیه کنید.
خرید انواع سوهان گزی از تولید کننده و یا فروشگاه ها و قنادیهای معتبر کار بسیار ساده ایست، بشرطی که بدانید قرار است چه چیزی را خرید کنید.
هنگام خرید سوهان حتماً دقت داشته باشید که عسل، روغن حیوانی و زعفران به کار رفته در سوهان از بهترین نوع خودشان باشند و از کالاهای تقلبی مانند رنگ زعفران استفاده نشده باشد. ضمن اینکه قیمت را نیز قبل از خرید از سایتهای معتبر دریافت کنید.

قیمت فروش سوهان گز

کیفیت و تازگی سوهان گزی در گرو مواد اولیه است

موادی که در پخت سوهان و در ترکیب با گز به کار برده می‌شوند در کیفیت و تازگی آن بسیار تاثیر گذار است، آرد جوانه گندم، روغن و یا کره حیوانی، عسل و هل و گلاب، مغزهای بادام و پسته و بسیاری دیگر از مواد که در تولید سوهان گزی نقش عمده ای دارند جزو این عوامل هستند.
برخی از این پارامتر‌ها می‌توانند عامل کیفیت پایین سوهان باشند و با جابجائی آنها با مواد اولیه فاقد کیفیت و یا اضافه کردن مواد جایگزین و طعم دهنده های غیر مجاز میتوان قیمت و کیفیت را با هم پائین آورد.
بسته بندی نیز عامل موثر دیگری در انتخاب انواع گز و سوهان گزی خواهد بود. با ابتکار و نوآوری در بسته بندی، تولید کنندگان توانسته اند کاهش بسیار قابل ملاحظه ای را در قیمتها پدید آورند که از آن جمله میتوان به بسته بندی های کیلوئی اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت فروش سوهان گز و انواع گز

۱ – هزینه تمام شده تولید انواع گز و سوهان گزی در کارخانه ( همانطور که میدانید هزینه تمام شده با احتساب استفاده تولید کننده از مواد اولیه با کیفیت؛ علاوه بر تاثیر گذاری بر کیفیت محصولات تولید شده؛ می تواند روی قیمت تمام شده نیز اثر لازم را داشته باشد).

۲ – هزینه های تامین و حمل مواد اولیه مورد نیاز تولید کننده تا کارخانه (یادآوری میگردد این هزینه به هیچ عنوان ارتباطی با تولید کننده ندارد و قیمت حمل بار توسط مراجع ذیربط تعیین و ابلاغ می شود).

۳ – مجموع هزینه های متفرقه الحاقی به تولید که عبارتند از؛ حقوق و دستمزد؛ بیمه؛ مالیات و تعداد دیگری از این موارد که تولید کننده باید پرداخت نماید.

تناسب قیمت با کیفیت بالای انواع گز و سوهان گزی تولید شده را می توانید خودتان تجربه کنید و برای دریافت اطلاعات به روز قیمت ها با دفتر فروش شرکت صنایع غذائی آرتا تماس گرفته و از مشاورین مجموعه؛ اطلاعات کافی و لازم را بدست بیاورید.

قیمت فروش سوهان گز درجه یک

بزرگترین فروشگاه آنلاین گز و شیرینی اصفهان

شرکت آرتا بزرگترین و به روز ترین شرکت فروش و تامین انواع تولیدات شیرینی و گز در اصفهان است که با تولید انواع گز ساده و مغز دار با در صدهای متفاوت، و انواع سوهان گزی با طعم های فوق العاده و بینظیر در کیفیت ها و بسته بندی های متنوع؛ منطبق با هر سلیقه و برای ارسال به هر مکان آمادگی مشاوره و انجام کار را دارد.
این شرکت با عقد قرارداد تامین بهترین مواد اولیه برای تولیدات خود و در اختیار داشتن نیروهای انسانی با تجربه و کارآمد در سطح کارشناسی و مشاوره در سراسر ایران میتواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در زمینه محصولات گز و سوهان و انواع پولکی و سوهان گزی باشد.
همچنین صنایع آرتا با بهره برداری از بستر اینترنت و طراحی بزرگترین فروشگاه آنلاین، فروش انواع محصولات تولیدی خود و نمایندگی برندهای معتبر در اصفهان را به خود جلب کرده است. جهت دریافت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات قیمتی به روز با دفتر فروش شرکت آرتا تماس بگیرید.

قیمت فروش سوهان گز پاکتی

با توجه به افزایش قیمت انواع مغزهای پسته، بادام و فندق، همچنین افزایش رو به رشد مواد اولیه اصلی تولید گز مانند پودر سفیده تخم مرغ و  زعفران، تقلب در ارائه انواع گز اصفهان زیاد شده و باعث سردرگمی مسافران و خریداران از فروشگاه‌های گز در سطح شهر اصفهان، فروشگاه‌های بین‌ راهی و سایر مراکز فروش گز و محصولات دیگر شده است. فروشندگان متفرقه این محصولات ممکن است برای کسب سود بیشتر گزهای تقلبی و بعضاً بی‌کیفیت و غیرقابل‌ مصرف را به عنوان مارک های معتبر و صاحب نام به فروش برسانند.
لازم به ذکر است فروش این محصولات علاوه بر بد نام کردن تولید کنندگان و فروشندگان خوشنام و با سابقه گز اصفهان، سبب رساندن آسیب مادی به مسافران و گردشگران شده است.
در بسیاری از موارد نیز که این گزها به‌ عنوان سوغاتی و هدیه به دوستان و عزیزان پیشکش می‌شود که سبب دلخوری و کدورت خاطر از این طلای سفید نصف جهان می‌شود.

قیمت فروش سوهان گزی بسته ای

بهترین تولید اصفهان سوهان گزی لقمه ای و قیمت آن بسیار مناسب است

سوهان گزی لقمه ای یکی از خوشمزه ترین شیرینی‌هایی است که میتوان آنرا هم با چای و هم با یک نوشیدنی گرم بر سر میز آورد و هم به تنهائی یک میان وعده بسیار پر انرژی برای کسانی است که فعالیت روزانه بسیار دارند.
سوهان به تنهائی، از رده حلواها است، بسیار مغذی و پرخاصیت است و مواد اولیه اصلی تشکیل دهنده آن از ابتدا تا کنون تقریبا ثابت است. ماده اصلی برای تهیه این شیرینی جوانه گندم است که در وصف خواص جوانه گندم میتوان مقالات بسیاری نوشت.
این حلوای لذیذ در ترکیب با گز مانند تمام دستاورد های بشری در ابتدا تنها به وسیله دست و به صورت کاملا سنتی تولید می‌شد، اما با ظهور تکنولوژی و نیاز به افزایش حجم تولید محصولات، هم قیمت و هم کیفیت دچار چالش جدی شد.

بهترین تولید اصفهان میتواند سوهان گزی باشد که لقمه ای آن محبوبیت بسیار دارد. برای خرید بهترین سوهان گزی درجه یک اقدام نمایید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

صادرات سوهان گزی اصفهان

صادرات سوهان گزی اصفهان به عراق

صادرات سوهان گزی اصفهان به کشور عراق و امارات و قطر در طی سال های …

دیدگاهتان را بنویسید