گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز اردی بادامی / قیمت کارخانه ای گز اردی بادامی در اصفهان

قیمت کارخانه ای گز اردی بادامی در اصفهان

قیمت گز اردی اصفهان یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی است، که در زمان خرید این نوع از گزها مورد توجه قرار می گیرد. قیمت این نوع از گزها، بر اساس فاکتورهای مختلف در بازار متغیر است. ولی با این حال، می تواند این گزها را به قیمت کارخانه ای خریداری کرد. قیمت کارخانه ای گز اردی بادامی در اصفهان بسیار ارزان تر و مناسب تر است. 

قیمت کارخانه ای گز اردی بادامی در اصفهان

دسته بندی گز اردی بادامی براساس درجه کیفیت

دسته بندی گز اردی بادامی براساس درجه کیفیتگزهای آردی یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع گز اصفهان می باشد، که به دسته ها و نوع های مختلف تقسیم بندی می شود. بر اساس مغز استفاده شده در این گزها، می توان به گز اردی بادامی اشاره کرد. گزهای آردی بادامی دارای تنوع و درجه های کیفی مختلف می باشند، که در زمان خرید باید به این درجات کیفی توجه کرد و گزهای با کیفیت را خریداری  نمود. 

  • گز آردی درجه یک: مسلما بهترین و با کیفیت ترین نوع گز آردی بادامی گز درجه یک می باشد. این نوع از گزها دارای میزان مغز بادام زیاد می باشد. در گزهای درجه یک از مغز بادام با درجات بالا مانند 33 درصد و یا 40 درصد و بالاتر استفاده می شود. این نوع از گزها را می توان از برندهای مطرح و محبوب مانند گز مظفری، بلداجی و غیره خریداری کرد. 
  • گز آردی درجه دو: این گزها در مقایسه با گزهای آردی درجه یک کیفیت پایین تری دارند و علاوه بر آن میزان مغز بادام استفاده شده در آن ها نیز کمتر است. در این نوع از گزها مغزها با درجاتی همچون ده درصد و یا کمتر استفاده می شود. به طور کلی کیفیت این گزها نیز پایین تر می باشد. 
  • گزهای درجه سه و یا چهار: دسته دیگری از گزهای آردی در بازار اصفهان گزهای درجات سه و چهار می باشد. در این نوع از گزها، از مغز بادام بسیار کم استفاده می شود و معمولا این گزها بسته بندی نشده و به صورت فله فروخته می شود. از لحاظ کیفیت هم در مقایسه با گزهای درجه یک کیفیت بسیار پایین تری دارد. 

کارخانه تولید انواع گز اردی در اصفهان

کارخانه تولید انواع گز اردی در اصفهانکیفیت گزهای آردی بادامی می توان بر اساس فاکتورهای مختلف مانند بسته بندی، میزان مغز استفاده شده در آن و یا مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بسیار متفاوت باشد. از این رو، قیمت گزها هم در بازار بسیار متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. عوامل مختلفی مانند تورم و یا ترکیبات و کیفیت گز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد. ولی با این وجود می تواند با مراجعه به کارخانه تولید گز آردی انواع گزهای اصفهان را با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت بسیار ارزان تر و مناسب تر خریداری کرد. چرا که در این نوع خرید واسطه ها که سبب افزایش قیمت آن می شدند، حذف می گردند. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز آردی بادامی با کیفیت و خوشمزه به صورت مستقیم از کارخانه

تهیه گز آردی بادامی با کیفیت و خوشمزه به صورت مستقیم از کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودشان اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید