گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز اشرافی / قیمت گز اشرافی درجه یک در اصفهان

قیمت گز اشرافی درجه یک در اصفهان

گز از گونه محصولات پر مصرف و از سوغات سنتی شهر اصفهان می باشد. قیمت گز اشرافی اصفهان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین کیفیت به صورت عمده خریداری کنید.
قیمت گز اشرافی درجه یک در اصفهان

گز اشرافی از چه موادی تشکیل شده است؟

گز اشرافی از چه موادی تشکیل شده است؟برای بعضی از عزیزان جای سوال است که گز اشرافی از چه موادی تشکیل شده است معمولا برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام ،پسته، هل و یا گلاب استفاده می کنند. این محصول دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد.

گز انواع مختلفی دارد و در طعم های مختلف و با مغز های مختلف تولید می شود تولید کنندگان ما با بیش از سال ها تجربه این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید و عرضه می کنند.

لازم به ذکر است که گفته شود که گز اشرافی دارای بسته بندی شکیل و زیبا می باشد. همان طور که می دانید بسته بندی محصولات در فروش آن نقش بسزایی دارد. اگر محصولی دارای بسته بندی مناسبی نباشد مردم از خرید آن استقبال نمی کنند.

انواع مختلف گز:

  • گز آردی
  • گز لقمه ای
  • گز خرمایی
  • گز بدون قند

این محصول در اندازه و در حجم های متنوع وجود دارد که شما عزیزان با خواسته و سلیقه ی خودتان می توانید آن را خریداری کنید.

گز از جمله شیرینی جاتی می باشد که معولا با چای مصرف می شود.  اما با توجه به این که بعضی از گز ها دارای طعم دل چسبی نیستند به همین دلیل بعضی از افراد از خرید گز صرف نظر می کنند.

گز اشرافی اصفهان از گونه گز های خوش طعم و با کیفیت است که شما با خیال راحت می توانید آن را خریداری کنید.

افزایش قیمت گز اصفهان در سال جاری

افزایش قیمت گز اصفهان در سال جاریدلیایل بسیار زیادی برای افزایش قیمت گز وجود دارد نظیر نرخ، افزایش قیمت دلار، هزینه ی حمل و نقل و…………. اصولا قیمت گز اصفهان نسبت به محصولات دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است.

یکی از راه هایی که شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان تر خریداری کنید خرید به صورت عمده می باشد. برای بعضی از عزیزان جای سوال است که چرا محصولات به صورت عمده با قیمت ارزان تر به فروش می رسند.

در سیستم خرید عمده واسطه ای نمی باشد و بابت فروشنده هزینه ای نمی شود به همین دلیل است که شما هنگام خرید هیچ گونه هزینه ی اضافی پرداخت نخواهید کرد.

دستیابی انبوه محصولات یکبار خرید یکی از مزایای سیستم خرید عمده می باشد. گز اشرافی از گز های معروف می باشد این برند از گز از برند های معتبر است و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب فروش خیلی خوبی دارد.

 مردم  ازخرید این محصول استقبال می کنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کادوئی درجه یک

گز کادوئی و مجلسی هدیه ای برای نوروز امسال

گز کادوئی و مجلسی با بالاترین درصد مغز پسته و بهترین کیفیت در بسته بندی …

دیدگاهتان را بنویسید