گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز / قیمت گز اصل اصفهان عمده درب کارخانه

قیمت گز اصل اصفهان عمده درب کارخانه

گز اصل اصفهان یکی از محبوبترین شیرینی های سنتی ایران می باشد که بسیار مغذی بوده و خواص بسیار زیادی دارد. قیمت گز اصفهان عمده بر اساس درصد پسته موجود در آن می تواند متفاوت باشد اما به طور معمول در خرید به شکل عمده، قمت بسیار مناسب تر از خرید خرده و جزئی است. ارائه محصول با قیمت درب کارخانه توسط ما برای خریداران عمده این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند محصولی با بالاترین کیفیت را با مناسب ترین میزان قیمت تهیه کنند. 

قیمت گز اصل اصفهان عمده درب کارخانه

مرغوبترین گز اصفهان کدام است؟

مرغوبترین گز اصفهان کدام است؟ گز اصفهان با مغز های خشکبار متفاوتی تولید می شود که معمول ترین آن ها بادام و پسته است. بر اساس هر ذائقه ای ممکن است که هر کدام از این دو نوع به عنوان محصول مرغوبتر شناخته شود اما به دلیل گران تر بودن مغز پسته از بادام، معمولا گز پسته را که درصد بالای 40 درصد دارد، محصول مرغوب می دانند. پسته های استفاده شده از بهترین نوع است و طعم گز را بسیار ارتقا می بخشد. 
گز انگبین موجود در گز هم می تواند در کیفیت آن تعیین کننده باشد و هرچه درصد آن بالاتر باشد محصولی گران قیمت تر و مرغوب تر است. گز انگبین کاملا گیاهی بوده و برای بیماران متفاوتی از جمله بیماران دیابتی خاصیت درمانی دارد! 

گز به سه شکل تولید می شود که شامل موارد زیر است: 

  • گز آردی 
  • گز بسته بندی شده به صورت تکی (بسته های شفاف پلاستیکی) 
  • گز سوهانی

گز های ِآردی نوع پر طرفدار تری هستند زیرا در آرد همیشه لطیف و تازه می مانند و هوا نمی تواند باعث خشک شدن آن ها شود. اما این دلیل نمی شود که دو مورد دیگر را محصولی بی کیفیت بدانیم، از پرطرفدارترین شیرینی های سالهای گذشته، گز سوهانی بوده که حاصل ترکیب گز اصفهان و سوهان است و شیرینی فوق العاده خوش طعم و دلنشینی است. 

مرکز پخش گز اصفهان عمده

مرکز پخش گز اصفهان عمده سایت ما مرکز پخش گز اصفهان می باشد که به سراسر کشور این محصول بی نظیر را ارسال کرده و توزیع آن را مدیریت می کند. عمده فروشی گز ما با قیمت درب کارخانه اقدام به فروش محصول می نماید که این به دلیل همکاری مستقیمی است که با شرکت تولید کننده داریم و اجازه هیچ گونه حضور دلال ها در این بین را نداده ایم. 

تمامی انواع گز با درصد های متفاوت و قیمت های متنوع موجود است و می توانید قبل از خرید لیست محصولات ما را به طور کامل بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید