گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز فله ای / قیمت گز فله ای نیم کیلوگرم خالص در اصفهان

قیمت گز فله ای نیم کیلوگرم خالص در اصفهان

گز این شیرینی پر طرفدار از دیرباز یکی از سوغاتی های پر طرفدار شهر اصفهان می باشد. گز در انواع متنوع به صورت بست بندی و فله  تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت گز با توجه به نوع و بسته بندی آن در بازار متفاوت می باشد. اگر خواهان خرید گز با قیمتی مقرون به صرفه می باشید، قیمت گز فله اصفهان به دلیل در بر نداشتن هزینه های بسته بندی بسیار مناسب می باشد.  قیمت گز فله ای نیم کیلوگرم خالص در اصفهان

شناخت گز فله ای نیم کیلوگرم خالص

شناخت گز فله ای نیم کیلوگرم خالصگز در کارخانه ها و مراکز تولید این محصول در اصفهان با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شوند. اکثر تولید کنندگان جهت تولید گر از بهترین و با کیفیت ترین انواع مغز، مان های طبیعی و کمیاب استفاده کرده و این امر باعث شده است تا کیفیت و مرغوبیت گز اصفهان زبانزد باشد.

انواع متنوعی از گز در بسته بندی های متفاوت و شکیل تولید می شوند در این بین نوعی دیگری از آن به صورت گز فله ای و بدون بسته بندی خاص وارد بازار می شوند. گز فله به دلیل عدم بسته بندی و حذف هزینه آن از قیمت نهایی گز تولید شده با قیمتی پایین تر در دسترس مشتریان قرار می گیرد.
ذکر این نکته دارای اهمیت می باشد که فروش این محصول به صورت فله دلیل نبر عدم کیفیت یا کیفیت پایین آن نبوده بلکه گز فله با همان کیفیت و مرغوبیت گز بسته بندی تولید و عرضه می شود.

بهترین انتخاب برای خریداران عمده گز ، خرید آن به صورت فله می باشد تا علاوه بر خرید محصولی با کیفیت، به دلیل عدم پرداخت هزینه های بسته بندی از خریدی ارزان تر و مقرون به صرفه بهره مند شوند.
گز فله نیم کیلوگرمی خالص تهیه شده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از انواع گز فله موجود در بازار و از پر طرفدارترین سوغاتی های اصفهان می باشد. این نوع گز فله در بسته های نیم کیلو گرمی (شامل انواع مختلف و متنوع گز) و معمولا در کارتن های 10 عددی وارد بازار می شود. 

خرید بهترین گز مرغوب در اصفهان با کیفیت مناسب

خرید بهترین گز مرغوب در اصفهان با کیفیت مناسبگز اصفهان از مرغوب ترین انواع گز تولیدی در کشور می باشد. مراکز و کارخانه های متعددی در این شهر در زمینه تولید این محصول خوشمزه به صورت سنتی و صنعتی فعال می باشند.
جهت اطمینان از خرید گز  اصفهان مرغوب و با کیفیت یکی از مهمترین موارد توجه به برند تولید کننده محصول می باشد. با خرید از برند های معروف و معتبر فعال در این زمینه می توان علاوه بر اطمینان از خرید محصول اصل و با کیفیت از خواص بی نظیر آن نیز می توان بهره مند شد.
این مرکز با ارایه انواع متنوعی از گز مرغوب و با کیفیت امکان خرید آسان و مطمین را برای مشتریان و خریداران فراهم نموده است. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز فله ای به قیمت کارخانه

تهیه گز فله ای (مغزدار و ساده) قیمت کارخانه

تهیه گز فله ای در سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک …

دیدگاهتان را بنویسید