گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / قیمت گز فله در فروشگاه گز آرتا

قیمت گز فله در فروشگاه گز آرتا

قیمت گز فله با توجه به نزدیک شدن به ماه های آخر سال معمولاً با افزایش همراه بوده است اما می توانید در فروشگاه گز آرتا انواع محصولات از قبیل سوهان، پولکی و سوهان گزی و انواع گز گیلویی را به مناسبترین قیمت روز ثبت سفارش کنید.

قیمت گز کیلویی در فروشگاه گز آرتا

با توجه به نزدیک شده به ماهها و روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ و وجود افزایش قیمت مرسوم در پایان سال بنظر میرسد این بالا رفتن در تولیدات گز و مواد اولیه آن نیز رخ خواهد داد.
پایان هر سال برای ما ایرانیها همیشه توانپم بوده با انجام تشریفات و مراسم خاص که برگزاری مراسم و مجالس یکی از آنهاست. این مجالس و مراسم با پذیرائی توسط شیرینی و تنقلات همراه بوده و گز اصفهان در این میان نقش محوری و برجسته خود را حفظ کرده است.
قیمتها و تغییرات آنها همیشه دلمشغولی افراد را در پی داشته و یافتن راهی برای خرید ارزانتر موجب بروز ابتکار در این زمینه شده است که نمونه ای از آن را در خرید عمده بصورت فله و بدون بسته بندی را میتوان معرفی کرد. در خرید گز فله ای بدلیل عدم بسته بندی، هزینه آن از قیمت تمام شده تولید حذف میگردد و میتواند تاثیر مناسبی روی قیمت اعمال نماید.

قیمت فروش گز فله

بسته بندی و تاثیر آن بر قیمت گز اصفهان

وجود بسته بندی های مختلف و در برخی موارد بسیار شیک و زیبا و تولید شده از مواد و متریال قابل توجه و چشمگیر و تاثیر آن روی قیمت گز را نمیتوان نادیده گرفت. در برخی تولیدات که برای مجالس و برای استفاده در موارد بسیار نادر، وجود بسته بندی میتواند نشانه ای از فرهنگ اصیل و سنت در میان مردم مطرح باشد.
قیمت بسته بندی در اینگونه تولیدات حتی از قیمت محصول درون آن بیشتر است و نشانه ای از کیفیت نیز در آن دیده میشود. هماهنگی بسته بندی و کیفیت و مواد بکار رفته در تولید در نهایت تعیین کننده قیمت محصول خواهد بود.

توجه به این نکته در خرید الزامی است که قبل از خرید انواع گز هدف خود را از خرید مشخص نموده و سپس اقدام نمائید.  برای کادو و هدیه، بهترین گز با بهترین بسته بندی صرفنظر از قیمت آن میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

تفاوت کیفیت و قیمت گز فله و بسته بندی شده

در صنایع غذائی آرتا تفاوت کیفیت در تولید انواع گز بصورت فله با نمونه بسته بندی شده وجود ندارد و خریداران باید به این گفته اعتماد کنند. با وجود خط تولید یکسان، مواد اولیه یکسان، حضور نفرات و پرسنل با تجربه در همه تولیدات از دلایلی است که اثبات کننده بدون تغییر در تولیدات گز در شرکت آرتا می باشد.
برخی سفارشات که برای استفاده در مجالس به این شرکت داده میشود میتواند کیفیت را تغییر داده و این تنها مربوط به تولیدات سفارشی است، آنهم نه در جهت کاهش کیفیت، بلکه در مسیر افزایش کیفیت اعمال میشود.
صنایع غذائی آرتا در خط مشی تولید خود استفاده از بهترین مواد و در بالاترین سطح کیفی را قرار داده است و از یک حد استاندارد برای شاخص کیفیت عدول نخواهد کرد. رمز ارتقای رتبه بهترین تولید کننده در تولید با کیفیت و رعایت بهداشت در تولیدات گز اصفهان است.

گز پسته ای اعلا درجه یک

فروش انواع گز لقمه ای با بسته بندی سلفون

گزها انواع مختلفی دارند که در بسته بندی آنها مورد توجه قرار میگیرد در خط تولید نیز تغییراتی داده میشود. برای مثال گز های لقمه ای که برش آنها بصورت یکنواخت صورت میگیرد با گز سکه ای که تفاوت بسیار در نوع برش دارند، در بسته بندی نیز دارای اختلاف می باشند.
برای نگهداری گز به مدت طولانی و جلوگیری از بهم چسبیدن بواسطه رطوبت موجود در آن و محافظت در برابر حشرات، آنها را در بسته بندی های کوچک از جنس سلفون قرار میدهند.
گزهای لقمه ای را برای مقوی کردن و خروج از سادگی و سفیدی یکدست با انواع دانه های خوراکی مخلوط میکنند و با این کار، گز را در انواع تولیدات با مغزها در دسته بندی های مجزا قرار میدهند. درصد مغزهای موجود در گز نیز میتواند به این دسته بندیها کمک نماید.
انواع گز لقمه ای تولید شده در کارخانه آرتا، در بسته بندی های سلفون و در وزن های مختلف تحت عنوان گز فله ای به فروش میرسد.

فروش مستقیم انواع گز از درب کارخانه

شرکت صنایع غذائی آرتا به منظور استفاده هموطنان عزیز کلیه تولیدات گز خود را بصورت فله ای و بدون بسته بندی های افزایش دهنده قیمت و برای کاهش در قیمت آنها مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه به فروش میرساند.
هموطنان گرامی با استفاده از اینترنت و سایت صنایع غذائی آرتا میتوانند اقدام به ثبت سفارش نموده و از این فرصت استثنائی بهره لازم را ببرند.
با نزدیک شده به ماههای پایانی سال و افزایش در سفارشات و در نهایت کم شدن موجودی گز در بازار، شاهد افزایش قیمت گز اصفهان خواهیم بود که با خرید انواع گز در این زمان این فرصت در اختیار شماست تا از افزایش قیمت و صرف هزینه بیشتر برای خرید، اقدام کنید.

قیمت گز فله در این نوع فروش، بدون واسطه بوده و از درب کارخانه مورد محاسبه قرار میگیرد. ضمن اینکه در این روش، واسطه ها و اعلام قیمتهای بالا نیز حذف خواهند شد.

فروش گز

خرید انواع گز فله آرتا بصورت اینترنتی

فروش اینترنتی انواع گز بصورت فله ای نیز امکانپذیر است. با استفاده از اینترنت و ثبت سفارش در قسمت مربوطه میتوانید انواع گز را بصورت فله ای نیز خریداری کنید.
با استفاده از فضای اینترنت، محدودیت در زمان و مکان از بین میرود و در هر نقطه ای از کشور که هستید میتوانید برای خرید اقدام نمائید. قیمت در خرید اینترنتی بسیار به صرفه بوده و شما را از هزینه های جانبی مانند هزینه سوخت و زمان رها مینماید، ضمن اینکه اگر شما در شهرهای دیگر ساکن هستید این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.
مقایسه قیمت در فضای اینترنت به سرعت صورت میگیرد و انتخاب محصول در زمان کوتاهی میتواند با دیدن تصاویر انجام شود. همچنین پرداخت ها نیز از این طریق با اطمینان و از طریق درگاه های بانکی معتبر در کمتر از چند دقیقه صورت میگیرد. با گسترش اینترنت و وجود شرایط جدید، استفاده از این امکانات در آینده نه چندان دور از الزامات تجارت خواهد بود.
برای تهیه قیمت گر فله ای و کیلویی و دیگر محصولات فروشگاه آرتا کافی است تماس گرفته و خرید دلپذیر و آسان را همراه با ما تجربه کنید. صنایع غذایی آرتا

صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید