گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / قیمت گز لقمه و آردی اصفهان در سال ۱۴۰۰

قیمت گز لقمه و آردی اصفهان در سال ۱۴۰۰

قیمت گز لقمه و آردی اصفهان در سال جاری ۱۴۰۰ نشان میدهد که مرتب شاهد افزایش قیمت ها بوده ایم و البته تفاوت کیفیت و نوع عرضه محصولات هم در این افزایش بهاء موثر بوده است. محصولاتی باکیفیت را با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه کنید.

قیمت گز لقمه و آردی اصفهان در سال ۱۴۰۰

مقایسه شاخص قیمت مصرف کننده در شهریور ماه سال جاری با سال گذشته نشان می دهد در یک سال گذشته به طور متوسط در هر ماه رشدی معادل با ۳٫۰۶ درصد حاصل شده است.
در صورتی که تصور کنیم این رشد تا پایان سال جاری نیز ادامه پیدا کند تورم نقطه ای در اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۴۱٫۲ درصد خواهد بود. در میان حالتها و فروض مختلف می توان گفت رفتار قیمت ها در دوازده ماه گذشته حالتی میانه را برای تورم پایان امسال پیش بینی می کند. جملاتی که خواندید مرکز آمار ایران انتشار داده است، پس نمیتوان به ثبات قیمت فکر کرد.
بنا بر این اگر خریدی دارید حتما آنرا عملی کنید تا پایان سال گرفتار افسوس و افزایش قیمت نباشید. پیشنهاد همه اهالی اقتصاد خرید امروز بهتر است تا فرا، می باشد.
قیمت گز لقمه و آردی در ال ۱۴۰۰ را به روز استعلام کنید.

 

انواع گز و قیمت آن

 

قیمت گز لقمه و کام شیرین گز برای بلداجی

گز از شیرینی‌های معروفی است که همه آن را با نام اصفهان می‌شناسند، اما امروزه گز با نام بلداجی گره خورده و شهرت جهانی پیدا کرده ‌است.
انگبین که از مواد اصلی گز است و از گیاهی به‌ همین نام ‌به دست می‌آید به وفور در کوهستان‌های این استان یافت می‌شود و گزسازان با استفاده از آن به همراه مخلوطی از، سفیده تخم‌مرغ، مغزپسته و بادام توانسته‌اند گز بسیار باکیفیتی تولید کنند که بسیار مشهور است.
اگر چه قیمت این ماده اصلی که طعم اصلی گز را تشکیل می‌دهد بسیار گران شده‌است ، اما گزسازان استان به‌ دلیل نزدیکی به منبع رویش این ماده، آن را با قیمت پائین تری تهیه می‌کنند و استفاده از انگبین طبیعی، ضرورتی برای تولید گز با کیفیت به‌ شمار می‌رود و به مهمترین عامل توسعه صنعت گزسازی دراین استان تبدیل شده ‌است.

تولید گز، عاملی برای شهرت بلداجی

تاکنون یکی از مناطقی که توانسته نام و شهرت ویژه‌ای در بسیاری از بازارهای داخلی و حتی خارجی برای خود دست‌ و پا کند، شهر بلداجی است.
گز تولیدی این شهر سال‌ هاست که به نام آشنایی درمیان تولید کنندگان انواع گز کشور تبدیل و چند سال قبل موفق به دریافت برند پدیده بلداجی شده‌ و به جایگاه مهمی در کشور درتولید گز دست پیدا کرده‌است.
تا چندی قبل وقتی صحبت از گز به‌ میان می‌آمد، ناخود آگاه گز اصفهان در اذهان تداعی می‌شد، اما در سال‌های اخیر توسعه تولید گز در بلداجی، بسیاری از طرفداران این خوردنی خوشمزه، بهترین نمونه‌های این‌ محصول را در این شهر جستجو می‌کنند.
اما بد نیست بدانید که بلداجی، اما بد نیست بدانید که بلداجی، همیشه زیر سایه اشتهار تولید کنندگان گز و شیرینی اصفهان خواهد ماند و رشد خود را مدیون ابتکار و نوآوری در تولید کنندگان گز اصفهان است.

 

خرید آنلاین گز

 

از قیمت گز لقمه ای و آردی بیشتر بدانیم

کلیه گزهائی که برای بسته بندی آنها از آرد استفاده میشود را می توان در دسته گزهای آردی جای داد. با این تفاوت که لایه آرد موجود در انواع گزها که بدون رنگ و بوی خاصی هستند، آنرا به گز آردی تبدیل نموده که در بازار هم به همین نام شناحته شده است.
تغییرات در سلیقه خریداران و همچنین نوآوری و ابتکار تولید کنندگان در تولید، نیاز به تحول در بسته بندی برای بخشیدن ظاهری متفاوت ، گز ساده را با فرایندی منحصر بفرد تبدیل به نوع مغز دار و انواع آردی کرده اند. انواع گزهای مغزدار و بسته بندی شده در آرد توانسته جایگاه و محبوبیت قابل توجه در میان مشتریان و طراحان پذیرائی های کلاسیک و مدرن برای خود کسب نماید.
برای دریافت قیمت گز لقمه و آردی که به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسد کافی است با یک تماس ساده اقدام نمایید.

نحوه خرید انواع گز بطور مستقیم از کارخانه

با انتخاب نوع و سفارشی سازی کیفیت، تعهد ما به شما تازه شروع می شود. نمونه های تولید شده انواع گز و پولکی، از جمله نمونه آردی و مغز دار با درصد های متنوع آن، هم در دفتر فروش و هم در فضای مجازی بصورت عکس و کلیپ موجود است.
با مراجعه حضوری به دفتر فروش اصلی از خدمات حضوری بهره خواهید برد. در غیر اینصورت با مراجعه به سایت و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، ثبت سفارش میکنید و منتظر تماس کارشناسان می مانید.
انواع گز پسته ای، انواع گز آردی با کیفیت بسیار بالا، انواع پولکی با طعم و با کیفیت مثال زدنی، به همراه مشاورین با تجربه تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ما است.
قیمت گز لقمه و آردی به روز در سال ۱۴۰۰ را می توانید مستقیم از کارشناس دریافت کنید.

 

فروش گز

 

قیمت انواع تولیدات گز و پولکی درب کارخانه

تعیین قیمت ثابت برای تولیدات، بخاطر افزایش روزانه مواد اولیه مورد استفاده در تولید همیشه چالش برانگیز بوده است. تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم افزایش قیمت مواد اولیه و نوسانات در قیمت آنها همیشه روی قیمت تمام شده انواع گز و پولکی و شیرینیجات موجب شده تا برآورد قیمت نهائی محصولات ثابت نماند.
شایان ذکر است در تولید انواع گز آردی همانند گز ۲۸درصد، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید شده استفاده می شود و علیرغم نوسانات و اختلاف قیمتی بسیار زیاد بین مواد اولیه با کیفیت پائین تر و استاندارد مورد تائید شرکت، سعی بر آن بوده است تا در تولیدات خود از بهترین مواد اولیه تامین گردد که مورد تائید سازمان ملی استاندارد ایران می باشد و به همین علت کلیه محصولات این برند معتبر با ضمانت نامهکارخانه به فروش میرسد.
قیمت گز لقمه اصفهان را به روز با یک تماس دریافت کنید.

علت اصلی ارائه قیمت پائین برای انواع گز

قصد موشکافی در بازار گز و زدن برچسب سودجوئی به کسی را هم نداریم، نگرانیم که خریداران محصولات گز اصفهان به اندازه هزینه ای که می کنند از کیفیت لازم بهره نبرند.
بطور کلی سودجوئی و طمع عامل اصلی تقلب در عرضه گز و پولکی ارزان است. به این ترتیب که کیفیت محصولات تولید شده را تا حد امکان پائین آورده و در مقابل با قیمت های وسوسه کننده در بازار اقدام به فروش می شود.
این سودجوئی و طمع گریبان چه کسی را خواهد گرفت؟ خسارات وارد شده بواسطه این کار بعهده چه کسی است؟ کاملا بدیهی و واضح است که مصرف کننده و خریدار می بایست تاوان این اقدام را بدهند.
اگر قبل از اقدام به خرید با نمایندگی معتبر و یا فروشنده صاحب نام مشورت شود نه تنها خسارتی تحمیل نخواهد شد بلکه کلیه خدمات؛ از انتخاب تا تحویل را هم میتوان به این مراکز واگذار کرد.

 

قیمت خرید گز

 

۵ ویژگی انتخاب بهترین گز اصفهان

با توجه به شرایط خاص زمانی و رقابت برای تولید بهترین گز در اصفهان، بهترین انتخاب می تواند بر اساس شاخص های زیر صورت گیرد.
ویژگی های بسیاری برای انتخاب در نظر گرفته شده است که هر یک می تواند در قیمت گز لقمه و یا آردی موثر باشد.

گز با کیفیت باید از لحاظ رطوبت در شرایط  ایده آل قرار داشته باشد.

بسته بندی گز با کیفیت باید به انتخاب و سلیقه مشتری یا صادر کننده باشد تا در پذیرائیها جلوه گر باشد.

گز مغز دار استاندارد باید طعم غالب مغز را نداشته باشد و درصد های استاندارد در آن رعایت شده باشد.

انواع گز آردی باید در آرد غوطه ور باشد تا بخاطر کمبود بهم نچسبند و بوی ماندگی ندهد.

برچسب کارخانه با کلیه اطلاعات مورد نیاز را داشته باشد و علامت استاندارد و کد استاندارد هم بطور واضح روی برچسب ثبت شده باشد.

چرا قیمت گز لقمه در خرید غیر حضوری مهم است؟

کلیه این خدمات و درگاه های تماس برای سهولت و اطمینان دسترسی خریدار با تولید کننده بطور مستقیم طراحی شده است تا این آرامش و امنیت خرید را در شما بوجود آورده باشد. خرید غیر حضوری میتواند در هزینه و وقت شما بسیار موثر باشد. بجای سفر و صرف وقت و هزینه میتوانید از مزایای خرید غیر حضوری نیز بهره ببرید.
تولیدات متنوع کارخانه تولیدی گز آرتا و قیمت گز لقمه را می توانید با مراجعه به هر یک از این درگاه ها ببینید و با انتخاب یکی از آنها آرامش و لذت را پس از خرید  بهترین نوع گز توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده این شرکت به خانواده خود هدیه دهید.
همچنین یاد آوری میگردد که هنگام ثبت سفارش خرید، در خصوص ارائه ضمانت نامه منضم به فاکتور خرید از نمایندگی فروش و یا دفتر فروش اصلی توضیح لازم و کافی را بخواهید.

 

گز لقمه ای اصفهان

 

تاثیر خرید عمده گز بر قیمت چگونه است؟

کاملاً مشخص است که هر چه وزن و مقدار خرید بیشتر باشد و در تعداد بالا صورت گیرد، قیمت آن کمتر خواهد بود. کارخانه تولید محصولات شیرینی و گز آرتا شرایط و نیروی لازم برای فروش و ارسال انواع گز را با هم فراهم می‌کند و رقم معقولی را برای قیمت پیشنهاد می دهد.
اگرچه ممکن است قیمت گز لقمه فله ای کمی پایین تر باشد، اما با نگاهی کلی به لیست قیمت در خواهیم یافت که قیمت گز بصورت فروش فله ای و غمده خیلی کمتر می ‌شود.
ولی توصیه ما به شما این است که به همه سایت ها اطمینان نکنید و این کار را با شناخت کامل از تولید کننده و یا فروشنده انجام دهید. همچنین قبل از اقدام به خرید مشاوره رایگان با ما انجام دهید و راهکارهای مد نظر ما را بشنوید و به آنها عمل کنید.

دریافت لیست قیمت به روز انواع تولیدات

تاثیر نام برند را در قیمت نمی توان نادیده گرفت، برخی برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. گاهی نیز این قیمت گز لقمه بالاتر به دلیل ارائه کیفیت تولیدات مناسب است.
گزهای مغزدار به طور معمول و در شرایط برابر نسبت به انواع ساده و بدون ریز مغزها به دلیل استفاده از مواد اولیه بالاتر قیمت بالاتری دارند که این امر منطقی به نظر می رسد.
قیمت گزهای با پوشش آلومینیومی و یا بسته بندی های طرح دار و چوبی بیشتر از تولیدات معمولی است. معمولا گزهای بدون روکش و بسته بندی کمتر استفاده می شوند و بیشتر برای استفاده شخصی و نظیر آن به کار می روند. عدم نیاز به سلفون و یا عدم وجود مغزها باعث کاهش قیمت در این نوع تولیدات خواهد شد. غلی ایحال برای دریافت لیست به روز قیمت انواع گز اصفهان فقط کافیست ما را دنبال کنید.

 

فروش بهترین نوع گز اصفهان

 

گز مخلوط لقمه ای در بسته بندی های جدید

گز یکی از اصلی ترین هنرهای شیرینی پزی و معروفترین سوغات شهر اصفهان است و همچنین جزو مهم ترین سوغات این شهر در کنار صنایع دستی به شمار می رود.
از انواع گز تولید شده می توان به گز مخلوط لقمه ای اشاره نمود که سابقه تولید این محصول به بیش از چند قرن می رسد. در طول سالیان متمادی، ابزار و روش های تولید گز با ورود تکنولوژی های جدید تولید متحول شده است، به گونه ای که امروزه دخالت دست در ساخت، تولید و بسته بندی گز به حداقل رسیده است.
دستگاه های بسته بندی گز منطبق با استانداردهای پذیرفته شده در کشور است که تنوع در این امر تاثیر به سزایی در بالا بردن سطح کیفی گز هم برای مصرف در داخل و هم در جهت صادرات داشته است. گز تنها شیرینی است که در تولید آن از هیچ ماده افزودنی شیمیایی استفاده نمی‌ شود.

 

گزپسته ای با کیفیت

 

گز آردی بادامی یک ترکیب حیات بخش

مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع گز عبارت است از: گلوکز، مغز بادام درجه یک، شکر سفید، سفیده تخم مرغ، گلاب و افزدونی های مجاز گیاهی.
برای اینکه بتوان از این نوع گز برای مدت طولانی استفاده نمود آنرا در آرد می گذارند تا هم از چسبیدن آنها به هم جلوگیری نمایند و هم اینکه ظاهر و شکل خود گز حفظ شود.
گز آردی بادامی در اندازه ها و ابعاد متفاوت تولید می شود و درصد بادام بکار رفته در آن می تواند ملاک تعیین قیمت گز لقمه و آردی باشد. قابل ذکر اینکه وجود مغز بادام با تمام خواص مفید در ترکیب با گز می تواند بمب انرژی باشد تا در طول روز بدون وقفه به زندگی روی خوش نشان بدهیم.
بهترین و مرغوبترین محصولات آرتا را با قیمت گز لقمه و آردی در سال جاری با ما تجربه کنید.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید