گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز معراج / قیمت گز معراج پسته ای بسته بندی

قیمت گز معراج پسته ای بسته بندی

قیمت گز معراج در نوع پسته ای که به صورت بسته بندی در بازار توزیع شده است، بیشتر از قیمت گز فله ای این برند می باشد. آیا می دانستید که کارخانه گز معراج، یکی از شرکت های تولید کننده ای می باشد که به بسته بندی محصولاتش اهمیت زیادی می دهد؟

گز پسته ای، از جمله گز های مغزدار پرطرفداری است که می توان گونه های مختلف آن با درصد های متفاوت را در لیست محصولات کارخانه های گوناگونی پیدا کرد. گز مغزدار پسته ای معراج، یک گز فوق العاده خوش طعمی است که شکیل ترین بسته بندی را در بازار گز اصفهان دارا می باشد.
قیمت گز معراج پسته ای با توجه به مان و شیرین کننده ای که در تولید آن به کار گرفته شده و درصد مغزیجات مصرفی تعیین می شود.

قیمت گز معراج

معرفی انواع گز معراج پسته ای

انواع گز معراج پسته ای را نمی توان به یکی یا دو مدل محدود کرد. زیرا این کارخانه ها با ترکیبات مختلف، توانسته ارقام گوناگونی از گز مغزدار پسته ای را روانه بازار فروش کند که برخی از آن ها در ذیل نام برده می شوند:

  1. گز ۳۰% مغز پسته طلایی
  2. گز ۳۰% و ۴۰% مغز پسته خاتم
  3. گز ۴۰% مغز پسته باب
  4. گز ۴۵% مغز پسته عسلی ارسی
  5. گز ۱۸% مغز پسته نقش جهان
  6. گز لقمه ای شهرضا ۳۵% مغز پسته و غیره…

قیمت گز معراج قیمت گز قیمت گز قیمت گز

بسته بندی گز ها در کارخانه گز معراج، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. طراحی های منحصر به فرد و خاص گز بسته بندی معراج سبب شده تا این محصول به بازار گز زیبایی خاصی داده و همیشه از طرف خریدار گز انتخاب شود.

لیست قیمت گز معراج

قیمت گز معراج، مسئله ای است که در اینجا موضوع بحث می باشد. قیمت گز در حالت کلی، توسط کارخانه تولید کننده با توجه به مواد اولیه مصرفی، نوع بسته بندی و … تعیین می گردد.
به عنوان مثال، در میان انواع گز پسته ای معراج که در چند سطح گذشته نام برده شد، گز ۴۵% عسلی ارسی دارای بیشترین میزان سطح قیمت است. زیرا ۴۵% آن را مغزیجات پسته تشکیل داده و از شیرین کننده ای مانند عسل طبیعی هم در تولید آن استفاده شده است.

قیمت گز معراج
برای اینکه خرید گز این برند را بتوانید به راحتی انجام دهید، کافیست تا از مراکز عرضه گز در بازار مجازی، درخواست لیست قیمت گز معراج را کرده و با آگاهی از قیمت، خرید خود را نهایی کنید.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز لقمه معراج

گز لقمه معراج خرید قیمت کارخانه

گز لقمه معراج یکی از برندهای معروف و با ارزش گز ایرانی است که تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید