گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز مغز پسته ای / قیمت گز مغز پسته ای اصل اصفهان

قیمت گز مغز پسته ای اصل اصفهان

قیمت گز مغز پسته ای اصلی اصفهان را می توان از صفحات و سایت های اینترنتی رسمی فروش گز و یا از طریق نمایندگی های عرضه و توزیع این محصول جویا شد.

اصفهان از گذشته تا کنون به نصف جهان مشهور بوده است. از شهرهای توریستی، گردشگری، و صنعتی در ایران بوده، که با جذب مسافر و توریست در ایام بخصوص مثلا عید نوروز، می تواند ارز آوری بسیار خوبی نصیب کشور کند.
قطعا مسافران با سفر به این شهر زیبا و تاریخی، در پی خرید سوغاتی مناسب این شهر، به خصوص گز و پولکی برای عزیزانشان می شوند.
قیمت گز اصل اصفهان را می توان از قدیمی های این حرفه جویا شد. گز سوغاتی معروف اصفهان، همدان، چهار محال و بختیاری،کرمان، و یزد می باشد.
خرید گز از اصفهان و گز بلداجی چهار محال و بختیاری برای بسیاری، به خاطر مسافت زیاد این شهرها دشوار است. بنابراین شرکت ها با ایجاد نمایندگی های خود در شهرهای مختلف، خرید گز را برای همگان هموار کرده اند.

چگونه گز اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مواد لارم برای تهیه گز عبارتند از شکر، سفیده تخم مرغ، مغزهای بادام، پسته، هل و گلاب. برای خرید گز اصل، بهتر است آن را از قدیمی های این حرفه بخواهیم.
فعالیت برخی از کارخانجات تولید این محصول به ۱۵۰ سال قبل برمی گردد. گز اصیل، در ماده ی نرم دهنده ی آن هیچ گونه مواد مصنوعی و شیمیایی به کار نرفته است. با وجود کمبود مواد طبیعی با کیفیت مثل انگبین، از آنها استفاده شده باشد. به خاطر وجود بعضی از انواع گز تقلبی، به اسم گز مرغوب، کارخانه های تولید گز اقدام به ایجاد فروشگاههای معتبر این محصول می کنند.
گز اصل ارگانیک از مواد طبیعی مانند انگبین ، ترنجبین و شیر خشت تهیه شده است. انواع بسیار با کیفیت این محصول در سطح اصفهان بسیارند.

قیمت گز

پایین ترین قیمت گز مغز پسته ای در اصفهان

گز مغز پسته ای در اصفهان، با پایین ترین قیمت در فروشگاه های مورد نظر عرضه می شوند. قیمت گز پسته ای، بستگی به مقدار مغز به کار رفته در تولید آن دارد. انگبین و عسل دو ماده ی اصلی در تهیه این محصول می باشند. برخی از این کارخانجات نشان افتخار صحت را نیز دریافت کرده اند.
انگبین طعم خاص و خوشمزه ای به گز می دهد. بسته بندی شکیل و منحصر بفرد این محصولات باعث جذب مشتریان داخلی شده، و در آن سوی مرزها نیز خواهان زیادی دارد.
این صنعت از این حیث می تواند ارز آوری بسیار مناسبی را نصیب کشور کرده، و موجبات اشتغال بسیاری را فراهم کند، گزها به صورت سکه ای، لقمه ای، آردی، پر مغز و .. تولید و ارائه ی مصرف می شوند.

قیمت گز

خرید اینترنتی گز مغز پسته ای اصفهان

خرید انواع گز به دو روش مراجعه به نمایندگی ها و مراکز فروش گز در بازار و یا به صورت اینترنتی و آنلاین امکانپذیر می باشد.
انواع گز آردی و لقمه ای را با درصدهای مختلفی از مغز بادام و پسته را می توان به آسانی از سایت های اینترنتی سفارش داده و خریداری نمود.
خرید اینترنتی گز بهتر است از سایت های معتبری که به صورت مستقیم محصولات خود را از تولیدکنندگان تامین می کنند، صورت گیرد.
با خرید از فروشگاه ها و وبسایت های آنلاین می توان از مشاوره کارشناسان فروش در جهت خرید بهترین و مرغوب ترین محصول بهره مند شد.

قیمت گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گزهای 80 درصد و 40 درصد یعنی چه؟

نحوه درصد گذاری گز | گز ۸۰ درصد یا ۴۰ درصد بخریم؟

نحوه درصد گذاری گز چگونه است؟ وقتی در فروشگاه ها با انواع گز ۴۰، ۸۰، …

دیدگاهتان را بنویسید