گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / قیمت گز پسته ای اعلا ۲۸ درصد از بهترین سایت

قیمت گز پسته ای اعلا ۲۸ درصد از بهترین سایت

قیمت گز پسته ای اعلا ۲۸ درصد با دقت و توجه بر کیفیت و نحوه عرضه این محصول از بهترین سایت به روز قابل دریافت است. برای دریافت بهترین و مناسب ترین قیمت انواع گز باید ابتدا به ساکن گزها را در دسته بندی های مجزا بررسی نمائیم. دسته بندی ها را میتوانیم بر مبنای نوع تولید انجام دهیم و یا از نظر مواد تشکیل دهنده در ردیفهای مجزا به شمار آوریم.

قیمت گز پسته ای اعلا ۲۸ درصد از بهترین سایت

دسته بندی انواع گز میتواند از طرف فروشندگان با قیمتهای متفاوتی هم ذکر شوند، ولی آنچه در این دسته بندی ها اهمیت پیدا میکند وجود و یا عدم وجود مغزهای پسته، بادام و یا فندق در آنهاست.
تاثیر وجود این مغزها و نوع آنها میتواند قیمت را افزایش یا کاهش دهند. مواد اولیه موجود در گزهای مغزدار به وجود مغز خلاصه نمیگردد و استفاده از انواع مواد اولیه در تولید آن و قیمت آنها نقش دارند.
مهمترین موضوع در مقوله قیمت، افزایش قیمت آنها بصورت روزانه و تغییرات در قیمت مواد اولیه میشود. مجموع آنها بعلاوه هزینه های متعلقه میتواند در قیمت گز پسته ای اعلا موثر باشد.

چرا دسته بندی در تولید گز با مغزها مهم هستند

دسته بندی با مغزهای مورد استفاده در تولید انواع گزها از آنجهت اهمیت دارد که تاثیر مستقیم روی قیمت دارند. درصد های مختلف مغزها در تولید باعث افزایش قیمت خواهد شد، ضمن اینکه با افزایش درصد مغزها به گز، از مواد دیگر کاسته و محاسبه بر اساس آنها بسیار سخت و حرفه ای خواهد بود.
درصد گزهای موجود در بازار را میتوانیم از ۱۰ تا ۵۰ درصد ببینیم ولی اهمیت گز ۲۸ درصد در این است که مزه و طعم واقعی گز حس خواهد شد و در ترکیب با مغز، مزه غالب برای نوش جان کردن همان مزه واقعی گز می باشد.
استفاده از آرد هم در این میان میتواند به عطر و طعم اضافه نماید و بسته بندی را به سمت فلزی سوق دهد. این موضوع هم از جهت قیمت و هم از لحاظ نگهداری برای مدت طولانی در خور توجه است.

بهترین نمونه های گز کدام است و از کجا بخریم

از جمله بهترین نمونه های تولیدی گز ؛ گز مخصوص عسلی، گز سفارشی پسته، گز مخصوص بادام، گز مخصوص انگبین، گز مخصوص گیاهی؛ گز مخصوص رژیمی، گز مخصوص لقمه ای و گز ۲۸ درصد مغز پسته است.
گز درجه یک و اصل نیز مثل اکثر محصولات این روزها کم پیدا میشود، اگر هم پیدا شود قیمتش بسیار زیاد است. انواع گز لقمه ای، آردی، سکه ای ، انگشت پیچ و بسیاری نمونه ای دیگر را با درصد های متنوع مغز و یا ساده میتوانید در بازار بیابید.
برای یافتن بهترین گز با توجه به تعداد بسیار زیاد و تنوع آنها بستگی به ذائقه و محل خریداری دارد، اما باید سری به فروشگاه آنلاین آرتا بزنید تا تعداد و تنوع گزها را ببینید و خرید خود را انجام دهید. بهترینها در این فروشگاه گردآوری شده است تا شما به بهترینها دسترسی داشته باشید.

خرید آنلاین گز

خرید عمده انواع گز از درب کارخانه

خرید عمده مزایای بسیاری برای خریدار دارد. یکی از بهترین مزایا استفاده از قیمتهای پائین تر میباشد. قیمتهای پائینتر میتواند برای خریدار جذاب باشد تا بتواند بهترین سود را از سرمایه گذاری داشته باشد.
خرید عمده همچنین میتواند بصورت گزهای خام باشد تا در آینده بسته بندی شود و با انواع بسته بندی ها بدست خریدار خرده و یا مشتری محلی و منطقه ای برسد.
با خرید عمده همچنین برخی واسطه ها حذف شده و به کمترین تعداد کاهش پیدا میکند. به این ترتیب تولید کننده و خریدار عمده و خریدار فروشگاهی در میان هستند.
کسانیکه خرید عمده انجام میدهند برای صادرات نیز فعالیت میکنند که میتوان با این روند، گسترش شبکه تولید و صادرات را در پیش رو دید.
قیمت گز پسته ای اعلا و دیگر محصولات را می توانید با تماس تلفنی به روز دریافت کنید

نمایندگی فروش بهترین گز ۲۸ درصد پسته ای

صنایع غذائی آرتا را در ذهن خود داشته باشید و از شرایط اعطای نمایندگی برای پیوستن به جمع این شرکت کمال استفاده را بنمائید. این شرکت با اعطای نمایندگی به واجدین شرایط قصد اشتغالزائی در سراسر ایران را دارد و از این بابت به دقت این موضوع را مد نظر دارد.
افراد حقیقی به شرط دارا بودن شرایط میتوانند با تماس تلفنی با دفتر اصلی و یا اقدام از طریق سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات ز شرایط و مدارک مورد نیاز باید با دفتر اصلی فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمائید. مراحل بررسی مدارک و اعطای نمایندگی در وقت مقتضی انجام و به اطلاع پذیرفته شدگان میرسد. اشتغالزائی و در آمد مستمر از مزایای پیوستن و دریافت نمایندگی فروش انواع گز است.

گز و یادگاری شیرین از مسافرت به نصف جهان

از آثار باستانی و مشهور موجود در اصفهان و لهجه زیبای مردم اصفهان که بگذریم، در نصف جهان آثار و هنرهای بسیاری وجود دارد که می تواند به جهان ارایه کند.
از آن جمله می‌توان از سوغات شیرین و بی همتای آن، یعنی گز و پولکی نام برد که مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از شیرینی و طعم به یاد ماندنی گز اصفهان خاطره‌های بسیاری دارند. منطقه اصفهان، با یکی از تنقلات اصیل و شیرین، معروف و سنتی ایران و هم‌چنین یکی از معروفترین سوغات شهر اصفهان، یعنی گز که در انواع مختلف و متنوع آردی و لقمه‌ای شامل پسته‌ای، بادامی و شکلاتی در کارگاه‌های سنتی و صنعتی تولید می‌شود در جهان شناخته شده است.
باید به یاد داشت خود اصفهانی‌ها نیز به رسم عادت همیشه به دوستان، آشنایان و عزیزان خود گز هدیه می‌دهند و با زنده نگهداشتن این قبیل رسومات هم  تنقلات را زنده نگهمیدارند و هم کمک به گردش مالی در شهر خود مینمایند.

انواع گز برای آشنائی بیشتر و انتخاب

گز اصفهان همیشه مورد توجه مسافران و گردشگران بوده و کیفیت و کمیت انواع تولیدات گز توسط برندهای معروف بسیار عالی است زیرا بهداشت به صورت کامل و تحت نظارت مستقیم عوامل و ارگان های ذیربط در آنها رعایت می‌شود و مواد اولیه موجود در آنها درجه یک و بهترین است.
نکته مهم و ضروری در مورد خرید گز این است که مردم به اشتباه گز خوب را با سفیدی آن می‌سنجند و ملاک انتخاب آنها سفیدی بیشتر رنگ گز است،  اما خریداران باید به ترکیبات و کیفیت مواد بکار رفته در آن توجه کنند.

  1. گز آردی
  2. گز لقمه‌ای
  3. سوهان گزی
  4. گز شکلاتی
  5. گز کم‌کالری
  6. گز پروبیوتیک
  7. گز خرمایی
  8. گز بدون قند
  9. گز انگبینی

بهترین گزهای موجود در بازار اصفهان هستند که تولید کنندگان صاحب نام و قدیمی بیشتر به آنها توجه نشان میدهند. قیمت گز پسته ای اعلا که محصولی باکیفیت است را از دفتر فروش در کمترین زمان دریافت کنید. قیمت خرید گز برای هر خریداری اهیمت داشته و بر خرید ارازن تر تکبه دارد.

قیمت گز پسته ای اعلا درجه یک

قیمت گز پسته ای اعلا در بازار

با در نظر داشتن اینکه انواع تجهیزات و ماشین آلات به روز و مجهز در شرکت صنایع غذائی آرتا به روز شده است، انواع مختلف گز با مغز های متنوع و درصدهای متفاوت با طعم های متفاوت و در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا تولید و در فروشگاه آنلاین بفروش می رسد.
انواع گز با درصد های متفاوت مغز های پسته و بادام و فندق،طعم های خاص و هماهنگ با ذائقه ایرانی که بسیار مشکل پسند هم هستند در این مجموعه تولید میگردد.
همچنین جهت رفاه مشتریان عزیز و پاسخ به نیاز عموم عزیزان خریدار، تولید انواع محصولات آرتا بصورت سفارشی و برای مراسم خاص و پذیرائی های جشنهای شما نیز امکان تولید داشته و میتواند به انجام برساند.
گز آردی، گز لقمه ای، سوهان گزی، پولکی، نبات و دیگر محصولات را می اوانید با مراجعه به سایت ملاحظه نموده و نسبت به خرید از روش های اینترنتی و تلفنی اقدام نمائید.

فروش انواع گز اعلاء به صورت مستقیم

تضمین کیفیت، پاسخگوئی مناسب و خرید آسان از مشخصات مجموعه ای هدف مند است. انواع گز در شرکت و صنایع غذائی آرتا با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد اولیه، بصورت کاملا بهداشتی و تحت نظارت کیفیت صورت می گیرد و از این لحاظ توانسته موفقیت های بی نظیری را در میان تولید کنندگان این محصول بدست بیاورد.
تصاویر انواع تولیدات بصورت کاتالوگ هم در دفتر فروش و هم در فضای مجازی بصورت عکس و کلیپ موجود است که با مراجعه حضوری به دفتر اصلی فروش گز و پولکی در اختیار شما خواهد بود.
البته راه تماس با دفتر فروش شرکت همچنان باز و میسر می باشد. حسن این راه ارتباطی استفاده مستقیم از خدمات مشاوره متخصصین و کارشناسانان در دفتر است، به ترتیبی که می توانید سوالات و ابهامات خود را مطرح و بدون فوت وقت پاسخ را دریافت نمائید.

قیمت گز پسته ای اعلا و ارزش غذائی آن

پسته، دانه میوه درخت پسته است و بنا به گفته بوم شناسان درخت پسته برای اولین بار در ترکیه و ایران یافت شد. در آن زمان، پسته غذای اشراف بود، اما  در سال های بعد، فقط در جشن ها و مهمانی ها مصرف می شد. بعدها و با برداشت انبوه از درخت پسته و توفیق و محبوبیت عمومی نسبت به آن در انواع دسرها، شیرینی ها، بستنی و گز حتی به عنوان اشتها آور مصرف می شد.
این دانه، به خاطر شکلش با نام های مختلف معروف شد و در بازار به فروش میرسد. مانند پسته خندان و کله قوچی و غیره. پسته به عنوان یک ماده غذایی گیاهی و نیرو بخش و درمان کننده بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش غذائی آن بسیار بالاست.
پسته حاوی مواد مغذی، مانند کربوهیدراتها، پروتئین، اسیدهای آمینه، چربی و فیبرهای رژیمی می باشد همچنین غنی از مواد معدنی، پتاسیم، آهن، کلسیم، روی، مس و سدیم است.

انواع گز پسته ای با کیفیت درجه یک

انواع گز پسته ای از خوشمزه ترین و انحصاری ترین تنقلات اصیل ایرانی هستند که اصلیتی اصفهانی دارند که طعم خوشمزه انواع و همچنین خواص بی نظیری که در واقع ناشی از ترکیبات طبیعی به کار رفته در آنهاست، انواع گز پسته ای را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شیرینی های ایرانی کرده است.
تولید این شیرینی های خوشمزه در منزل، آنهم با ریزه کاری هایی که فقط تولید کنندگان سنتی و حرفه ای این شیرینی می دانند، کمی سخت و وقتگیر است. عاملی که گزهای پسته ای را به انواع مختلف تقسیم بندی می کند، شکل ظاهری، نحوه بسته بندی، درصد پسته مخلوط در آن و نحوه نگهداری آنها و همچنین اضافه و یا کم شدن بعضی از ترکیبات در آنها می باشد.
با افزودن آرد درون جعبه بسته بندی حفاظت از طعم و بوی گز و حفظ رطوبت آن از نوآوریهای منحصر بفرد در تولید گز آردی پسته ای است.

گز بدون انگبین

عامل اصلی شیرینی و خوشمزگی منحصر به فرد گز، شهدی سفید رنگ به نام گزانگبین است. امروزه در اکثر تولیدات انبوه به جای این شهد از انواع گلوکز و قند و شکر استفاده می شود. گزهای انگبینی قیمت های بالاتر و البته طعمی کاملا متفاوت تر و خوشمزه تر دارند.
این گونه گزها در کارخانه بصورت سفارشی تولید میگردد که خریداران گرامی می توانند با ارتباط با دفتر فروش نسبت به ثبت سفارشات این نوع بخصوص از تولیدات، اقدام نمایند.

گز شکلاتی

این گزها از نمونه های جدید تولیدات می باشند که روی آنها  را با لایه ای از شکلات می پوشانند. در واقع گز ها را در شکلات غوطه ور می کنند. به این ترتیب، استفاده از لایه شکلات در تولید گز هم خواص غذایی گز را افزایش می دهد و هم طعم آنرا در ترکیب با مزه گز را خاص میکند.

خرید گز اصفهان

بسته بندی گز با بهترین کیفیت

نکته نهایی در ارتباط با نحوه بسته بندی انواع گز این است که. بسته بندی در قیمت گز پسته ای اعلا اثر مستقیم دارد. شرکت صنایع غذائی و تولیدی آرتا با در اختیار داشتن تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی به روز و با تکنولوژی بالا امکان بسته بندی های سفارشی در کاورهای چوبی و مخصوص و شکیل در ارتباط با تولیدات سفارشی برای شرکت ها و ادارات و ارگان ها زا فراهم نموده است. همچنین بسته بندی های ویژه برای دادن هدیه به افراد، بسته بندی های معمولی در جعبه های معمولی و امکان فروش فله ای را نیز دارد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید