گز اصفهان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / گز / قیمت گز کرمانی 18 درصد پسته ای در اصفهان

قیمت گز کرمانی 18 درصد پسته ای در اصفهان

گز کرمانی یک مؤسسه با قدمت یکصد و ده سال و هم چنین با شهرتی قابل وصف به عنوان یک مجموعه موفق در فضای کسب و کار ازجمله صنایع ممتاز کشور در بخش غذا و تغذیه می باشد. قیمت گز کرمانی اصفهان  بستگی به مقدار پسته و مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

قیمت گز کرمانی 18 درصد پسته ای در اصفهان

گز کرمانی 18 درصد پسته ای باکیفیت درجه یک

گز کرمانی 18 درصد پسته ای باکیفیت درجه یک

 گز کرمانی از جمله تنقلات شیرین، معروف و سنتی ایران، سوغات اصلی استان اصفهان بوده و در شهرهای همدان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، فارس و یزد نیز تهیه می‌شود. در تولید این گز شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام و پسته و هل و گلاب استفاده می‌شود. در بعضی از مناطق هم در تهیه گز ماده ای به نام بادکا کاربردارد که ارزش غذایی گز را کاهش می دهد.

در این میان می توان گفت گز کرمانی اصفهانی اولین سازنده این گز بوده که توسط محمدعلی شکرچیان در استان اصفهان با نام گز کرمانی تولید شده است.که این نوع گز بسیار مرغوب بوده و از زمان دولت صفوی تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.به طور کلی می توان گفت نود درصد گز تولیدی در کشور تولید اصفهان بوده که از اولین صادرات گز کرمانی می باشد 

 از خواص گز کرمانی 18درصد می توان گفت که این گز از سالم ترین و کامل ترین منابع انرژی برای مصرف کنندگان بوده که در ساخت این نوع گز از هیچ گونه مواد نگهدارنده و یا افزودنی های خوراکی استفاده نمی شود که این مزیت باعث شده که با اطمینان کامل مورد استفاده قرار گیرد.در تهیه گز 18 درصد به  غیر از عصاره گیاه انگبین نیز از مواد مفید دیگری مثل بادام،پسته،سفیدن تخم مرغ،عسل،ترنجبین،شکر و غیره استفاده می شود که ارزش غذایی بالایی داشته و هم چنین پرکالری می باشند.

همچنین انواع گز به دلیل داشتن درصد بسیار بالای سفیده تخم مرغ که جزو ترکیبات و مواد اصلی و اولیه گز بوده سرشار از منابع پروتئینی می باشد. همچنین به خاطر داشتن درصد بالایی از انواع مغزها نظیر پسته ، بادام و غیره سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی و مفید  هستند.

گز سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و موادمعدنی بوده و از زعفران هم به منظور خاصیت آرامبخشی و تقویت حافظه ای که دارد بسیار استفاده می شود. گز باعث انرژی زایی در افراد می شود  و طبعی گرم به خاطر وجود زعفران،گلاب،ترنجبین،مغزها دارد که این مساله باعث بالا رفتن ارزش غذایی گز می شود. که مصرف آن کالری بدن را بالا می برد  و گز به خاطر ترکیبات طبیعی و فوق العاده ای که دارد برای درمان افسردگی پیشنهاد می شود و می تواند انرژی های مورد نیاز بدن را فراهم کند

فروش گز کرمانی اصفهان با قیمت ارزان

فروش گز کرمانی اصفهان با قیمت ارزان

گز پسته ای  نوعی از شیرینی های خوش طعم بوده که در آن پسته، شکر، آرد و افزودنی های مجاز خوراکی و غیره به کار رفته است.که در بسته بندی ها با وزن های متفاوت به بازار عرضه می شوند.این بسته بندی ها از جنس مقوا بوده که آب و رطوبت در آن نفوذ نمی کند و دارای تاریخ تولید، تاریخ انقضا، پروانه بهداشتی،ترکیبات به کار رفته در گز و غیره می باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز 18 درصد کرمانی مغز پسته ای

گز ۱۸ درصد کرمانی پسته ای قیمت ۱۴۰۲

گز ۱۸ درصد کرمانی که با مغز پسته ای و بادامی در بازار عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید