گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز / قیمت گز کرمانی 28 درصد با بهترین کیفیت

قیمت گز کرمانی 28 درصد با بهترین کیفیت

گز  یکی از خوراکی های  شیرین خوشمزه و عوام پستد کشور ایران  این محصول را می‌توان یکی از سوغاتی های اصلی شهر اصفهان دانست ‌.

شاید گفت که  این محصول از زمان سلسله ی قاجاریه توسط ایرانیان به خصوص مردم اصفهان تولید می شده است و ایران اولین کشوری بوده که اقدام به تولید تنقلات پرطرفداری مثل گز کرده است.

تولید کنندگان این محصول از دیر باز با قیمت گز کرمانی 28 درصد در ایران اقدام به تولید بهترین گز کرمانی به صورت گسترده کرده اند.

قیمت گز کرمانی 28 درصد با بهترین کیفیت

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع گز

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت انواع گز عواملی که می‌تواند تأثیر اساسی  بر کیفیت انواع گز، مثل لقمه ای، آردی و… داشته باشند به این شرح هستند.

یکی از عوامل که در کیفیت می تواند تأثیر داشته باشد شاید بتوان گفت که شهر معروف و تولید کننده این محصول است همانطور که می دانید اصفهان یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول در ایران است و شاید بتوان گفت که حدود ۹۵ درصد گز کشور را این شهر تولید می کند علاوه بر شهر اصفهان شهرهایی مثل همدان کهگیلویه و بویراحمد و کرمان نیز از تولید کنندگان این محصول می باشد که کیفیت این محصول برای همه ی هموطنان کشور ما ثابت شده است و هرگاه از هم وطنی سوال شود که گز کدام یک از شهرها را نسبت به شهرهای دیگر مرغوب تر می دانید  بی درنگ نام شهر اصفهان را خواهند برد پس شهری که قطب تولید گز کشور باشد بی تردید محصولی با کیفیت تولید می‌کند.

از عوامل تأثیرگذار این محصول که می‌توان بیان کرد این است که مغز  گردو یا بادام یا پسته ای که در این محصول به کار می‌رود از بهترین و مرغوبترین آجیل‌ها انتخاب شده باشد و مغز  پسته و بادامی که در این محصول به کار می‌رود تازه باشد و عود کرده نباشد. چون طعم مغز بادام و پسته عود کرده محصول را نامرغوب می کند.

همچنین برای تولید بهترین گز باید از مواد تشکیل دهنده‌ی درجه یک استفاده شود مثل آرد، شکر ،گلاب و دیگر مواد تشکیل دهنده‌ی این محصول.

فروش مستقیم گز کرمانی 28 درصد

فروش مستقیم گز کرمانی 28 درصد  همان طور که گفته شد شهرهای اصفهان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان از شهرهای اصلی تولید گز کرمانی ۲۸ درصد می باشند که مرغوب ترین گز کشور شناخته می‌شود این شهرها با فروش و عرضه ی مستقیم به سراسر کشور نیاز کشور را از این تنقلات برطرف می‌کنند و همچنین با تولید گسترده خود بیش از ۶۰ هزار تن در سال می توانند این محصول را به خارج از کشور نیز صادر کنند و تنقلات مهمی مثل گز ایران را به تمام جهانیان بشناسانند و با فروش گز کرمانی ،کمک بسیار بزرگی به اقتصاد کشور ایران می کنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید