گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز جعبه فلزی / لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

برای اگاهی از اخرین و جدید ترین لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی ، بهترین راه استعلام قیمت ان در اینترنت است، چرا که هم منعبی در دسترس برای هم است و نیز همواره حاوی جدید ترین اطلاعات در هر زمینه ای است.

لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

تاریخچه تولید گز در اصفهان

تولید گز در اصفهان به سال های دور بر می گردد. از دوران پادشاهی و حکومت صفویان در ایران، تولید این شیرنی خوش مزه در اصفهان رواج یافت و رفته رفته محبوبیت ان بیشتر و بیشتر شد. ریشه گز درواقع نوعی حلوا به نام حلوا چوبه است.
این نوع حلوا از ترکیب شکر و سفیده تخم مرغ درست می شد و هم ساده و فراوان بود و هم قیمت ارزانی داشت. معمولا کشاورزان برای تامین نیرو و قوای بدنی خود از ان استفاه می کردند. به مرور این حلوا به گز تبدیل شد.
برای اولین این نوع شیرینی سنتی، در دوران محمد خان قاجار از اصفهان به خارج از کشور صادر و به سایر مردم دنیا معرفی و شناسانده شد.

لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

مواد تشکیل دهنده گز

مواد اصلی تشکیل دهنده این شیرینی خوش مزه، شکر، گز انگبین و سفیده تخم مرغ است. گز انگبین که در واقع نام شیرینی گز هم از ان گرفته شده است، نوعی درختچه کوچک است که در بیابان های اطراف استان اصفهان رشد می کند. از این درختچه ماده ای با طعم شیرین حاصل می شود که ان را انگبین می نامند.
در تولید گز از مواد طبیعی سالم استفاده می شود و به هیچ وجه مواد شیمیایی در ان بکار نمی رود. در مواردی برای تامین شیرنی خاص موجود در گز، به جای انگبین از عسل طبیعی استفاده می شود که ارزش غذایی ان را چندین برابر می کند.

لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

لیست قیمت خرید گز جعبه فلزی

معمولا در تعیین قیمت هر محصول، هزینه بسته بندی ان هم لحاظ می شود.گز در بسته بندی های مختلف و متنوعی در بازار عرضه می شود که یکی از انها جعبه های زیبا و شکیل فلزی است. این جعبه ها با طرح و نقش های زیبای اسلیمی تزئین شده و بسیار جذاب هستند.
برای اگاهی از لیست قیمت این محصول با این نوع خاص از بسته بندی، باید به مراکز توزیع و فروش انها مراجعه نمایید یا با جستجو در اینترنت، لیست اخرین قیمت انواع مختلف ان را استعلام کنید.

خرید گز جعبه فلزی

برای خرید گز جعبه فلزی، یک راه ان مراجعه کردن به فروشگاه های عرضه انواع شیرینی جات در سراسر کشور بخصوص اصفهان است که مرکز اصلی و قطب تولید گز در دنیاست.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

دیدگاهتان را بنویسید