گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / پولکی نعنایی / لیست قیمت پولکی نعنایی خوش طعم

لیست قیمت پولکی نعنایی خوش طعم

پولکی نوعی آبنبات با طعم شیرین و لذیذ که به صورت چیپسی تولید و با طعم های مختلف تولید می شود. این محصول اگر چه در شهرهای مختلف تهیه و تولید می شود، در واقع می توان گفت به همراه گز یکی از شیرینی های معروف اصفهان است. تولید کنندگان متعددی در زمینه تولید انواع پولکی با طعم های مختلف فعالیت می کنند. پولکی نعنایی با طعم خوشمزه و لذیذ  طرفداران زیادی دارد. این محصول در سایز های مختلف و بسته بندی های متفاوت تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی می شود. تنوع کیفیت در تولید این محصول سبب تنوع قیمت پولکی نعنایی  نیز شده است.

لیست قیمت پولکی نعنایی خوش طعم

پولکی نعنایی و خصوصیات منحصر به فرد آن

پولکی نعنایی و خصوصیات منحصر به فرد آننعناع گیاهی است که در طب سنتی خواص بی شماری برای آن ذکر شده است. این گیاه در درمان بسیاری از ناراحتی های دستگاه گوارش کاربرد دارد. ترکیب پولکی با نعناع می تواند به عنوان خوراکی خوشمزه و مفید  مورد توجه قرار گیرد.

از مهم ترین خصوصیات پولکی نعنایی می توان به طعم دلپذیر آن اشاره کرد. با خوردن این پولکی طعم خنکی و تندی ملایمی را با هم  می توان تجربه کرد. این محصول بسیار طرد و شکننده بوده و شیرینی‌ مناسبی در کنار چای و نوشیدنی های گرم می تواند باشد.

پولکی ساده معمولا به رنگ زرد، ولی در ترکیب با نعناع این محصول سبز رنگ‌ می شود. با خوردن پولکی نعنایی همان انتظاری را که از نعناع داریم می توانیم به دست بیاوریم.  این محصول  در ترکیب با کنجد یا پودر نارگیل طعم و مزه فوق العاده ای پیدا می کند.

پولکی نعنایی علاوه بر بازار های داخلی،در بازار های خارجی نیز محبوبیت فراوانی دارد. تولید کنندگان مختلفی اقدام به صادرات این محصول به کشورهای خارجی کرده اند. این تولید کنندگان با تولید محصولات با کیفیت در بسته بندی های شیک و فانتزی سعی دارند توجه بازار های جهانی را نیز به خرید این محصول جلب کنند.

با فروش عمده پولکی نعنایی به کشور های دیگر بازار فروش این محصول رونقی افرون می گیرد.

پارامتر های تعیین قیمت پولکی نعنایی

پارامتر های تعیین قیمت پولکی نعناییفاکتورهای مهمی در تعیین قیمت پولکی نعنایی می تواند تاثیر گذار باشد. مهمترین عامل، کیفیت مواد مورد استفاده در تهیه این محصول می باشد. کیفیت مهمترین عامل برای جلب رضایت خریدار از این محصول می باشد. بسته بندی های مختلف پولکی نعنایی نیز می تواند سبب تنوع قیمت این محصول در بازار شود. برند های شناخته شده و معروف هر کدام برای تولیدات خود قیمت هایی را در نظر گرفته اند. استفاده از انواع مغزها در تهیه پولکی نیز می تواند نقش به سزایی در قیمت گذاری این محصول داشته باشد. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

  روند تهیه پولکی نعنایی و خرید آن در بازار

  روند تهیه پولکی نعنایی و خرید آن در بازار

پولکی ها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی دارند و مواد اولیه …

دیدگاهتان را بنویسید