گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز /  لیست قیمت گز آردی با فروش فوق العاده

 لیست قیمت گز آردی با فروش فوق العاده

لیست قیمت گز آردی اصفهان و محصولات دیگر که به صورت فروش فوق العاده عرضه می شود، تنها با یک تماس تلفنی با دفتر فروش اصلی قابل دریافت است. در این محصول رعایت تمام اصول بهداشتی و کنترل کیفیت لحاظ شده است.

لیست قیمت گز با فروش فوق العاده

اینجا اصفهان است، شهر چهار باغ و نقش جهان با همان اصالت و فرهنگ ایرانی، این بار در فضایی مدرن و زیبا، و ما عصاره خالص طبیعت را با چاشنی شیرینی اصیل اصفهان درآمیختیم و معجونی خاطره انگیز با طعمی به شیرینی لحظه های زندگی مهیا ساختیم تا میزبان منازل شما در لحظات شاد شما باشیم.
شرکت ما با سابقه ای در خور توجه و در فضایی مجلل و شایسته پذیرای قدوم شما خواهد بود تا با اطمینان از محصولات گز و پولکی آرتا که با استفاده از مواد طبیعی و سالم تولید می شود استفاده نمایید.
گز آردی تنها یکی از تولیدات بسیار ماست که تمام مراحل تولید آن با رعایت تمام اصول بهداشتی و زیر نظر واحد کنترل کیفیت تولید و به فروش میرسد.
برای دریافت لیست قیمت گز آردی یک تماس با دفتر اصلی فروش کافیست.

خرید و فروش گز اعلاء

۸ نکته مؤثر در کیفیت و لیست قیمت گز که باید بدانید

مرغوبیت و کیفیت گز اصفهان به نسبت مقدار گز انگبین به مقدار شکر اضافه شده در آن بستگی دارد.به این ترتیب که هر چقدر درصد گز انگبین استفاده شده در آن بیشتر باشد به مراتب گز با کیفیت تر و مرغوب تر تولید می شود.
در گذشته تولید انگبین و مقدار آن جوابگوی تقاضا بود و قیمت آن نیز طبیعتا به مراتب پایین ­تر بود طوری که در تولید گز تا ۵۰ درصد از انگبین استفاده می شد، اما در سال­ های اخیر به علت کاهش شدید برداشت انگبین و تولید انگبین از روش های مشابه و یا با استفاده از شیرخشت و ترنجبین انواع گز تولید می­ شود.

رطوبت موجود در گز اولین عامل کیفیت گز

یکی از موارد مهم در کیفیت تولید گز توجه و دقت در تنظیم رطوبت گز است. منظور از رطوبت در گز، میزان آب آزاد در آن است که طبق استاندارد می توان ۵/۵ تا ۸ درصد در نظر گرفت. همچنین وجود رطوبت در این حد می تواند باعث ماندگاری بیشتر و ثابت ماندن کیفیت گز باشد.

پودر سفیده تخم‌ مرغ

در صورت استفاده از پودر سفیده تخم‌ مرغ، آن را به‌ وسیله دستگاه سفیده زن به همراه آب و گلاب به توده‌ای سفید و حجیم تبدیل می‌کنند. در کنار وجود پرتئین بسیار بالای پودر سفیده تخم‌مرغ، در صورت وجود هرگونه بی‌دقتی در فرآوری تولید، گز از لحاظ کیفی نامطبوع و زمان ماندگاری آن کاهش می یابد.

رس کردن گز

یکی از تهدیدهای اساسی گز از لحاظ کیفی، عامل تبلور شکر است که عمدتاً باعث رس کردن آن می‌شود و مفهوم این تهدید این است که گز، سریع‌تر رطوبت خود را از دست‌ داده و خشک می‌شود. یکی از نشانه‌های گز مرغوب و استاندارد، عدم وجود رس در گز است.

هوازدگی

چنانچه رطوبت محیط تولید یعنی کارخانه، بیش ‌از حد باشد و فضای تولیداز دستگاه های هواساز و تهویه استاندارد برخوردار نباشد گز هوازده یعنی مرطوبی و رطوبت زده می‌شود. این حالت ممکن است حتی در هنگام باز کردن بسته ‌بندی توسط مصرف‌ کننده در محیط با رطوبت بالا اتفاق بیافتد. بهترین اقدام می تواند این باشد که گز در محیطی خشک و خنک نگهداری شود.

سنگ کش شدن

چنانچه در حین تولید، عمل هوادهی به گز به‌ صورت کامل و صحیح انجام نشود قابلیت انحلال آن کاهش می‌یابد و در دهان دیرتر حل می‌شود.

عیب ظاهری

برخی عیوب و ایرادهای گز، چه از لحاظ شکل ظاهری و چه ازنظر کیفیت، به اشکالات تنظیم حرارت مربوط می‌شود. به این ترتیب ظاهر گز نمی تواند مورد توجه قرار گیرد، همچنین نامتوازن بودن نسبت اختلاط مواد اولیه، باعث بروز این عامل در ظاهر گز می‌شود. توجه داشته باشید که لیست قیمت گز و کیفیت آن رابطه ای مستقیم دارد.

چقر شدن

با ورود تکنولوژی های نوین تولید و انواع نوآوری ها در روش های تولید برخی مشکلات تولید گز برطرف شده است. در روش سنتی تولید گز قبلاً در کف ظروف گز سازی، تکه‌های گز به علت حرارت بیش ‌از اندازه، به رنگ قهوه‌ای کمرنگ در می‌آمد که اصطلاح چقر شدن در نزد قدیمی ها مرسوم بود. چقر شدن گز همان کاراملی شدن است که باعث کاهش کیفیت محصول می‌گردد.

بهداشت مهم ترین عامل در کیفیت

توجه به بهداشت فردی و رعایت موازین آن، تمیز و ضد عفونی بودن دست و لباس کارگران، استفاده از دستکش، نکته‌ای بسیار حیاتی و مهم به شمار می‌رود.
خوشبختانه انجام دقیق آزمایش‌ها و تستهای مختلف در آزمایشگاه کارخانه‌های تولید گز و نظارت مستمر سازمان های ذیربط بهداشتی باعث کنترل در این خصوص شده است.
لیست قیمت گز آردی و دیگر محصولات صنایع غذایی آرتا را از دفتر فروش و مستقیم دریافت کنید.

لیست قیمت خرید گز آردی

درصد گز چیست و به چه معناست؟

گزهای آردی یکی از سنتی ترین نوع گز در ایران است اما می توان آن را در تمام شهرهای ایران دید. گزها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها ممکن است مواد تشکیل دهنده متفاوتی نیز دارا باشند. در بسیاری از گزهای آردی دیده ایم که از انواع مغزها برای طعم دهی و تزیین آن استفاده می کنند اما درصد گز با توجه به مواد تشکیل دهنده آن متفاوت است.
درصد گز بر مبنای میزان انواع مغز بکار رفته در آن تعیین می شود با وجود انواع مغز های قابل استفاده بیشترین درصد استفاده را  مغزهایی مانند بادام، پسته و مخلوط هر دو به خود اختصاص داده است.
مصرف گز باعث افزایش انرژی و تقویت عمومی بدن می شود و در برطرف کردن کم خونی بسیار موثر است. سیستم دفاعی بدن را تقویت و بدن ما را در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاوم و ایمن می کند.

لیست قیمت گز آردی در بازار و مناسب ترین درصد

به طور کلی رتبه بیشترین تولید گز آردی به دو نوع پسته ای و بادامی اختصاص دارد، بطوریکه هر کدام بر اساس درصد مغز پسته یا بادام بکار رفته در تولید آن به انواع مختلف تقسیم می شود. مثلاً گز آردی ۱٠ درصد، ۱۸ درصد، ۲۸ درصد و گز آردی سفارشی

گز آردی سفارشی

تولید این نوع گز بر پایه سفارش و سلیقه خریداران تولید می شود و میزان مغز پسته یا بادام آن ممکن است تا ۴٠ درصد برسد. این نکته قابل ذکر است که کیفیت و خوش طعمی گز بیشتر به انگبین و ترکیبات آن بستگی دارد و استفاده از مغزها برای مقوی کردن آن است. بطور سنتی و تجربه فروشندگان قدیمی از گذشته معمول بوده است که کاربرد بیش از ۳۰ درصد وزنی مغز در تولید گز را جایز نمی دانستند.
برای دریافت لیست قیمت گز آردی اصفهان هم اکنون اقدام کنید.

گزآردی 

در جعبه های بسته بندی مخصوص برای گز آردی، از آرد بدون سبوس استفاده می شود، به این ترتیب که ابتدا مقداری آرد ته جعبه ریخته می شود و یک ردیف از لقمه های گز که معمولا دایره ای شکل است چیده شده و روی آن را با آرد پوشش می دهند. سپس یک ردیف دیگر به همان ترتیب اضافه شده و مجددا با لایه ای از آرد پوشانده شده و بسته بندی می گردد.
قرار دادن لقمه های گز در آرد، به دو دلیل صورت می گیرد، یکی جلوگیری از چسبیدن لقمه های گز به هم و دیگر اینکه گز چیده شده در جعبه بوی مطبوع خود را از دست نمی دهد و همچنان مانند روز اول می تواند کیفیت طعم و تازگی خود را حفظ نماید.

فروش بهترین نوع گز آردی

مراحل تولید گز برای دوستداران

ابتدا در ظرفی بزرگ شکر را با مقداری آب مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه می جوشانیم، به اندازه مناسب گلوکز را اضافه و حرارت دهی را قطع می کنیم و محلول بدست آمده را از صافی عبور می‏دهیم. مخلوط بدست آمده در حین حرارت هم زده می‏شود تا غلیظ و به آن انگبین را اضافه میکنیم.
در مرحله بعد سفیده تخم مرغ زده شده را اضافه می کنیم تا غلظت شیرینی شکر کاهش پیدا کند. مواد مخلوط شده را تحت حرارت ملایم زیر دستگاههای هم زن قرار می دهیم.
در ادامه مقدار مورد نیاز مغز پسته یا بادام به مخلوط اضافه می‏شود و برای آنکه مغزها به شکل یکدست با محتویات پاتیل توزیع شود دستگاه های هم زن به مدت ۵ دقیقه آنها را با هم مخلوط می‏کنند. گز ساخته شده در ظروف قالب‏گیری وارد و پس از خنک شدن، با ماشین های قیچی بریده می‏شوند.

لیست قیمت گز با استاندارد و کیفیت بالا

زمانی که شما در حال آماده کردن مواد گز بر روی حرارت هستید، اگر به اندازه کافی مواد را هم نزنید و با هم به خوبی مخلوط نکنید می تواند باعث شل شدن گز شود. دلیل دیگر می تواند غلظت کم شربت گز باشد. شما باید در تهیه گز خانگی دستورالعمل تهیه آن را به خوبی و مو به مو اجرا کنید تا نتیجه نهایی مطلوب باشد.
غلظت شربت گز و همچنین به خوبی مخلوط کردن مواد آن می تواند در سفت شدن گز تاثیر گذار باشد.
برای تهیه گز مرغوب خانگی باید زمانی که مواد را بر روی حرارت می گذارید به خوبی آنها را مخلوط کنید تا کاملا رقیق شوند و حالت مایع پیدا کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که گز نوعی شیرینی است که غلظت کم شربت علاوه بر تاثیر در کیفیت گز، طعم واقعی آن را نیز تغییر می دهد.

بهترین گز اصفهان

مشاوره و خرید انواع گز آردی از درب کارخانه

با انجام مشاوره برای انتخاب و خرید انواع گز آردی مناسب برای محل استفاده، می توانید مستقیم و بدون واسطه اقدام نمائید. برای این منظور دفاتر فروش و نمایندگی های مورد اعتماد کارخانه صنایع غذائی آرتا در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ وجود دارد که با ازتباط با آنها می توانید انواع محصولات و تولیدات مطمئن را با کیفیت های بالا و قیمت پائین خریداری نمائید.
با خرید مستقیم از کارخانه، از تخفیفات و هدایای با ارزش نیز بهرمند خواهید شد. انواع گز آردی با در صد مغز های مختلف و متنوع، انواع گز لقمه ای با مغز های بادام، پسته، فندق و مخلوطی از آنها، انواع گز های صادراتی در بسته بندی های قابل توجه با قیمت های مناسب تولید و در اختیار شما قرار می گیرد.
لیست قیمت گز آردی به روز در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه چگونه است؟

راهکاری که پیشنهاد می شود خرید مستقیم از کارخانه است، به این ترتیب که با فراگیری اینترنت در همه نقاط کشور و استفاده صنایع غذایی آرتا از سایت و شبکه های اجتماعی موجود در کشور، به راحتی با مراجعه به سایت و یا یکی از این شبکه ها، دریافت اطلاعات لازم و کافی از میزان تولید، نحوه ارسال، لیست قیمت گز اصفهان و اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از خرید بدست آورده و با دیگر محصولات از تولید کنندگان و برند های دیگر مقایسه و اقدام نمائید.
پاسخگو بودن و درک نیاز مشتری از شاخصه های این شرکت است که مدیریت آنرا بر آن داشته تا با مسئولیت پذیری و تلاش برای بالا بردن سطح کیفی تولید و انجام تمام مراحل تا رسیدن محصول به دست خریدار بصورت الگو در آمده و قوانین نا نوشته مدیریت را به دیگران تعمیم دهد.

خرید سوهان و گز

نحوه خرید محصولات غذایی آرتا

شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت از تصاویر و مشخصات نمونه های تولیدی شرکت و لیستی از قیمت ها آشنا شوید و در نهایت با ارتباط با دفتر فروش و یا مستقیم از کارخانه، خرید خود را با اطمینان انجام دهید و به این نکته برسید که خرید شما در بسته بندی های منظم و کاملاً اصولی حمل و به دست شما خواهد رسید. با خرید از آرتا اطمینان و کیفیت را بصورت توام تجربه و به دوستان خود معرفی می نمائید.
لیست قیمت گز در انواع مختلف و دیگر محصولات صنایع غذایی آرتا امکان خرید مستقیم را برای شما فراهم میکند.
با دریافت لیست قیمت ها و مشاوره های کارشناسی از ریسک خرید محصولات غیر مرغوب و با کیفیت پایین کاسته می شود.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید