گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / محصولات گز کرمانی با درجه کیفیت اعلاء

محصولات گز کرمانی با درجه کیفیت اعلاء

محصولات گز کرمانی که دارای درجه کیفیت بسیار اعلاء هستند در انواع لقمه ای، آردی و سکه ای به صورت بسته بندی های شیک و یا فله و عمده در بازار خرید و فروش انواع گز ایران رتبه و جایگاه بالایی دارد.

محصولات گز کرمانی به صورت عمده

گز و البته محصولات گز کرمانی از نمونه های برتر و ممتاز دیار نصف جهان است و به صورت تولید و فروش عمده توسط این مرکز در سراسر بازار ایران و برای صادرات عرضه شده و برای ثبت سفارش خرید می توانید به راحتی با ما در ارتباط باشید.
قبلاً هم در مقاله های دیگر به این نکته اشاره شده است که اصفهان قطب و پایتخت گز ایران بوده است و برندهای بسیار معتبری در زمینه تولید انواع گز در سراسر اصفهان فعالیت می کنند.
به یکی از نمونه های معتبر و با کیفیت اعلاء گز اگر بخواهیم اشاره کنیم، قطعاً گز کرمانی یکی از آن ها خواهد بود.این کارخانه و این برند دارای قدمتی چندین و چند ساله است و تا به امروز تهیه و تولید محصولات گز کرمانی ادامه داشته و وارد بازار گردیده است.
گز آردی و گز لقمه ای در این مجموعه بسیار محبوب بوده و تا به امروز همان عطر و طعم سنتی و اصیل گز را حفظ کرده است و یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن هم همین عطر و طعم گز بوده است.

قیمت محصولات گز کرمانی

انواع تولیدات گز کرمانی

کارخانه تولیدی کرمانی تنها تولید کننده انواع گز نبوده و دیگر سوغات و شیرینی هایی مانند پولکی، نبات، سوهان گزی را هم برای بازار مصرف تولید می کند.
همان طور که می دانید اصفهان انواع سوغات و شیرینی های مختلف دارد که هر یک مورد پسند ذائقه و سلیقه افراد مختلف است. در اکثریت نقاط کشور این محصولات تولید می شوند ولی تولیدات پولکی و نبات اصفهان از عطر و طعم ویژه و خاصی برخوردار است.
سوهان گزی و یا سوهان عسلی های لقمه ای و تخت را هم در اینجا معرفی می کنیم که بسیار خوش عطر و خوشمزه بوده و هر فردس را به خود جذب می کند.
گزهای لقمه ای آردی کرمانی دارای درصد مختلفی از مغزها هستند که پایین ترین درصد مغز، گز لقمه پسته ۱۸% است و دیگر انواع محصولات گزهای کرمانی عبارتند از: گز پسته بادام نوع لقمه ای آردی ۲۸%، ۳۸% با ۴۲% نوع مخصوص، ویژه و ممتاز. البته نوع تولیدات هم بصورت فله ای و هم نوع بسته بندی کادویی عرضه شده است.

گزکرمانی پسته ای با کیفیت

مرکز عمده فروشی انواع گز

در مرکز عمده فروشی مجموعه آرتا می توانید انواع تولیدات گز کرمانی و دیگر محصولات معرفی شده را برای پخش و یا فروش از طریق راههای ارتباطی ذکر شده انتخاب کرده و در تماس با کارشناسان محصولات مورد نیار را به ثبت رسانید تا در کمترین زمان از تولیدات به روز و تازه گز بهره مند گردید.
خرید محصولات گز کرمانی با قیمت فروش کارخانه این امکان را به شما میدهد که بهترین محصولات را با نازلترین قیمت بتوانید خریداری کنید.

مجموعه آرتا در وب سایت خود محصولات متنوعی را به شما معرفی می کند که دارای کیفیت اعلاء و قیمت بسیار مناسب هستند. این فروش ویژه را از دست ندهید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کرمانی درجه یک

گز کرمانی درجه یک، میهمان نوروز امسال

گز کرمانی درجه یک، در انواع مختلف برای نوروز امسال و برای پک های هدیه …

دیدگاهتان را بنویسید