گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / پولکی و گز درجه یک / مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز درجه یک

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز درجه یک

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز یکی از مهمترین عرضه‌کننده‌ی بازارهای شیرینیجات می‌باشند، این محصولات خوشمزه علاوه بر مصرف داخلی در صادرات ایران نیز نقش بسیار پررنگی دارند.

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز

گز و پولکی از مهمترین شیرینیجات ایران می‌‌باشند.
گز و پولکی از سوغاتی‌های اصفهان به شمار می‌روند ولی به دلیل محبوبیت زیاد آن‌ها در بسیاری از شهرهای ایران نیز می‌توان آن‌ها رایافت و خریداری کرد.
گز انواع گوناگونی دارد که به بررسی آن می‌پردازیم:

  • گز اصیل که حاوی شیره‌ خاصی است که به واسطه نوعی حشره تولید می‌شود.
  • گزهای بادکایی که در ترکیبات گز از نوعی ماده به نام بادکا استفاده می‌کنند؛ بادکا در واقع گلوکز مایع می‌‌باشد و همچنین بادکا یک نوع ماده

مصنوعی است که در تولید و پخت بسیاری از شیرینجات از جمله گز استفاده می‌شود؛ هرچند که این ماده در خوشمزه‌تر کردن گز بسیار دخیل است ولی ارزش مواد مقوی گز را پایین می‌آورد.

  • گز معمولی؛ این گزها همان گزهای معروف اکثر گز فروشی‌ها هستند که در انواع مختلفی نیز عرضه می‌شوند.

گزها در عین داشتن فرمول پخت ساده، بسیار اعجاب‌انگیز و خوشمزه نیز می‌‌باشند، به ویژه اینکه طعم آن‌ها برای اغلب توریست‌ها جدید است و اغلب از آن استقبال می‌کنند.
پولکی‌ها معمولاً به همراه گز به فروش می‌‌رسند. پولکی‌ها نیز انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها بسیار خوشمزه می‌‌باشند.
گزها و پولکی‌ها را می‌توان به همراه نوشیدنی‌های گرم میل کرد و یا به تنهایی از طعم آن‌ها لذت برد.

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز

عرضه‌کننده پولکی و گز

حجم زیادی از گز و پولکی در شهر باستانی و اصیل اصفهان تولید می‌شود؛ به همین دلیل اغلب گزهای مرغوب و درجه یک از این شهر زیبا به دیگر شهرها و کشورها صادر می‌شوند.
به همین دلیل مراکز عرضه کننده پولکی و گز و دیگر مراکز عرضه‌کننده انواع شیرینیجات این شیرینی‌های خوشمزه را عرضه می‌کنند و شما حتی اگر اصفهان نیز زندگی نکنید می‌توانید بهترین نوع گز و پولکی را از بسیاری از شیرینی‌فروشی‌‌ها تهیه کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها و این شیرینی اصیل ایرانی لذت ببرید.
پولکی‌ها نیز در بسته‌بندی‌های مختلف و انواع مختلفی به فروش می‌‌رسند، به همین دلیل برای سلیقه‌ گوناگون افراد مناسب خواهند بود.

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز

مراکز عرضه‌کننده پولکی و گز

مراکز عرضه‌کننده زیادی برای عرضه گز و پولکی در ایران وجود دارد.
اغلب آن‌ها گز و پولکی تولیدکننده‌های اصفهان را می‌فروشند، و بسیاری دیگر محصولات تولیدی‌های غیر از اصفهان را به دست مردم و دیگر خریداران می‌‌رسانند.
همه افرادی که قصد خرید گز و پولکی دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز عرضه‌کننده گز و پولکی و یا شیرینی‌فروشی‌های گوناگون از این محصولات لذیذ و خوشمزه خریداری کنند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پولکی و گز درجه یک در بازار

خرید عمده پولکی و گز درجه یک در بازار

سوغاتی های زیادی در ایران وجود دارد که شما می توانید با سفر به استان …

دیدگاهتان را بنویسید