گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / مرغوب ترین سوهان گزی و مراحل صادرات آن

مرغوب ترین سوهان گزی و مراحل صادرات آن

مرغوب ترین سوهان گزی محصولی مشترک از دو استان قم و اصفهان که در دنیا شناخته شده هستند و برای صادرات به کشورهای مختلف به صورت سفارشی تولید و ثبت سفارش می شوند.

مرغوب ترین سوهان گزی و مراحل صادرات آن

بسیاری از تولیدات و مواد غذائی هستند که پس از مدتی برای ما بصورت عادت در آمده و دیگر تمایلی به خوردن آنها مانند روز اول نداریم. شما تا اندازه ای میتوانید به صورت مداوم و مستمر از شیرینی استفاده کنید، بعد از نوش جان کردن چند عدد، دل را زده و تمایل به خوردن از بین میرود. اما سوهان گزیخرید سوهان گزی مرغوب با قیمتی مناسب را نمیدانم چرا از این خاصیت بهره نبرده است.
هر چه مصرف میشود گرایش به خوردن آن بیشتر میشود، انگار تمام سلولهای بدن دهان میشوند و منتظر بلعیدن. ما که هر روز مرغوب ترین سوهان گزی را تولید میکنیم و همیشه در کنارمان داریم و استفاده میکنیم، البته جای شما بسیار خالی، به هیچ وجه خسته نمیشویم و به خوردن ادامه میدهیم.
نمونه های صادراتی این محصول مشترک دو استان قم و اصفهان که در دنیا شناخته شده است را حتماً باید امتحان کنید.

موانع صادرات را بیشتر بشناسیم

برای برخی تولید کنندگان که در سطوح بالا و به میزان بسیار زیاد تولید دارند، غلاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در تامین نیاز داخل را بر دوش دارند، سهم بزرگی نیز در صادرات بعهده میگیرند.
در این مسیر و برای صادرات محصولات مواد غذائی و تنقلات استاندارد و قوانین خاصب به رشته تحریر در آمده و بطور مستمر در حال بازنگری و به روز شدن قرار میگیرند.
قابل ذکر اینکه استاندارد ابلاغ شده در این زمینه تنها نیمه راه را هموار میکند و نیمه اصلی و مهمتر در استاندارد و قوانین کشور مقصد نهفته است. به همین منظور یکی از عوامل اصلی و تاثیر گذار در صادرات سوهان و محصولاتی از این دست نا همگونی استانداردهای دو کشور است.
صرفنظر از مسائل و قوانین حاکم بر صادرات، ارزآوری این محصولات بسیار قابل توجه و به شناخت مردمان سرزمینهای دیگر از ایران کمک شایان توجهی میکند.

خرید سوهان گزی

مرغوب ترین سوهان گزی صادراتی

در مسیر صادرات از طریق زمینی و راههای ارتباطی متصل به کشورهای همسایه، حجم کمتر، هزینه نسبتاً بالاتر، زمان کوتاهتر و از همه مهمتر وجود این مسیرها بسیار موثر خواهد بود.
صادرات دریائی میان ایران و کشورهای دورتر و دارای خط دریائی، هر چند زمانبر است اما امکان افزایش حجم، قیمت پائینتر، زمان بیشتر را در بر خواهد داشت.
بسته بندی در امر صادرات پس از حل تمام مسائل قانونی و گمرکی دارای اهمیت فوق العاده است که کشور کا راه بسیار طولانی در این زمینه پیموده و نیاز به تحول دارد.
مسیرهای ایمن صادرات برای ارسال انواع محصولات بسیار اهمیت دارد و نحوه نگهداری آنها در طول مسیر جزو صنایع و امکانات بینظیر تجهیزات است.
شرکت صنایع غذائی آرتا با نگاه به صادرات و پس از تامین بازار های داخل در سرتا سر کشور، جایگاه خود را در میان بزرگان این صنعت پیدا کرده و با تولید و فروش بهترینها در انتظار ایجاد راههای نو و منحصر بفرد برای صادرات است.

استعلام قیمت سوهان گزی درجه یک از کارخانه

در زمینه صادرات سوهان و محصولات گز اصفهان، بازرگانان و تجار گرامی میتوانند استعلام قیمت را بطور مستقیم از کارخانه دریافت نمایند. به این ترتیب امکان توافق برای فروش به قیمت های صادراتی و تولید محصولات صادراتی وجود دارد.
با توجه به استاندارد کشورهای مقصد، شرکت آرتا اطمینان دارد که میتواند بر اساس آنها تولید خود را همسان نماید و از این جهت نمونه هائی که به کشورهای اروپائی و شرق دور است را قابل ارائه نموده است.
فروشگاه و تولیدات کارخانه به گونه ای است که میتوان از آنها در پذیرائی های خاص، دیپلماتیک و برای اداره جات دولیتی استفاده نمود و اعتبار مراسم را در استفاده از محصولات سنتی و اصیل ایرانی افزایش دهد.
کلیه تولیدات سوهان و گز اصفهان با شاخص کیفیت استاندارد سنجیده میشود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشده است. علامت و کد استاندارد جهت اثبات این امر بر روی بسته های تولیدی قابل رویت است.

خرید سوهان گزی مرغوب

بهترین کیفیت و مرغوب ترین سوهان گزی صادراتی

فروش انواع تولیدات شرکت آرتا تنها بخش کوچکی از گستره محصولات شیرینی و تنقلات محسوب می شود. خیلی از فروشندگان در اصفهان فقط گز می فروشند؛ اما شرکت آرتا در کنار فروش انواع گز، بسیاری از تولیدات سوهان قم، بعلاوه خدمات پس از فروش را با ارائه خدمات تفکیک و ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور؛ پس از فروش هم شما را تنها نمی گذارد.
نقطه قوت و تمایز این شرکت با سایرین در ارائه بهترین خدمات فروش و ارسال است. شما با خرید انواع گز و سوهان قم، خدمات کارشناسی و مشاوره غذائی را در بالاترین سطح نیز در اختیار خواهید داشت.
شرکت آرتا یکی از به روز ترین کارخانجات تولید کننده انواع گز در اصفهان، با داشتن انواع گز و سوهان در کیفیت ها، طعم ها و درصد های مغز متفاوت؛ منطبق با هر سلیقه ای آمادگی مشاوره و ارسال را دارد.

ارزانترین گز، بهترین قیمت، بصورت آنلاین

آیتمهای موثر در تعیین قیمت انواع سوهان قم تا حد بسیار زیادی بستگی مستقیم به انتخاب نوع آن، انواع مغزهای موجود در سوهان، درصد آنها و حجم خرید شما دارد.

هنگام سفارش و خرید انواع سوهان از فروشگاه های آنلاین باید به نکات مهمی در زمینه کیفیت و برآورده شدن آنها برای شما دقت داشته باشید، زیرا در این نوع خرید دیدن و لمس محصول وجود ندارد و تنها با اعتبار فروشنده اقدامات لازم صورت میگیرد.
محصول انتخابی شما باید از مواد اولیه با کیفیت و بسته بندی مناسب برخوردار باشد تا بتواند مناسبترین قیمت را به دلیل حذف واسطه ها از گردونه و کیفیت مواد اولیه را پوشش دهد، و همچنین از نظر استاندارد، مجوزهای مورد تائید بهداشت و سلامت را نیز داشته باشد.
استفاده از مواد افزودنی غیر سالم و مصنوعی در تولید انواع سوهان، برخاستن بوی نا نطبوع از جعبه پس از باز شدن و تغیر رنگ میتواند گویای جنس بدون کیفیت و غیر استاندارد باشد. به این ترتیب، قیمت تمام‌شده، کاملاً تابع مواد اولیه و استاندارد تولید و بهداشت خواهد بود.

لیست قیمت گز و سوهان

فروش انواع سوهان گزی برای صادرات از طریق سایت

امروزه و به لطف گسترش اینترنت و فضای مجازی شاهد افزایش محبوبیت انواع سوهان تولیدی قم در کشورهای دیگر و صادرات به آنها هستیم که می توان با نوآوری در تولید و به روز رسانی طعم های جدید مطابق سلیقه و دائقه افراد، و همسان سازی استانداردها صادرات آنرا رونق بخشید.
شرکت صنایع غذائی آرتا با سالها تجربه در زمینه صادرات انواع سوهان و محصولا شیرینی، آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت های بازرگانی و تاجران معتبر داخلی و خارجی به منظور صادرات محصولات منحصر بفرد و سنتی اقم از طریق ارتباط مستمر می باشد.
امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر کشور و جهان رواج پیدا کرده‌ است و اغلب خریدها و پرداختها به وسیله ابزارهای الکترونیک قابل انجام است.
خرید اینترنتی گز و مرغوب ترین سوهان گزی و سوهان در کشور روز به روز متحول، به صرفه تر و مناسبتر از گذشته شده و اجازه مقایسه قیمت و کیفیت را به مصرف‌ کنندگان خرد و یا عمده  می‌دهد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید