گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سوهان / مرکز توزیع سوهان مرغوب و درجه یک قم

مرکز توزیع سوهان مرغوب و درجه یک قم

مرکز توزیع سوهان درجه یک قم مکانی است که در آن می توانید بهترین نمونه های محصولات را با کیفیت عالی و قیمت بسیار ارزان تر خریداری کرده و امکان دریافت لیست قیمت ها را به سادگی دارید.

مرکز توزیع سوهان مرغوب ودرجه یک قم

سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان لقمه‌ای، سوهان تخته‌ای، سوهان بادامی، سوهان آجیلی، سوهان گزی، سوهان کره‌ای و بسیاری دیگر از تولیدات سوهان قم را فقط در این مرکز توزیع خواهید یافت.
تنها بخشی از سوهان‌هایی است که در استان قم تهیه و به بازار برای فروش عرضه میشود. بهترین سوهان قم با قیمت فوق العاده را فقط از ما بخواهید.
امروزه تنوع بسیاری از سوهان و در ترکیب با مواد مغذی در شهر قم طبخ می‌شود که در نوع خود، بسیار دوست‌ داشتنی و خوردن آن برای همه لذتبخش است.
شهر قم را به شیرینی‌های مخصوص آن و شرکت آرتا را بعنوان بهترین توزیع کننده سوهان در سراسر ایران می‌شناسند. برای دریافت لیست انواع محصولات قم که در این مرکز برای ارسال موجود است با دفتر فروش هماهنگ نمائید و از تنوع محصولات شگفت زده شوید.

مرکز توزیع و فروش سوهان

سوهان بادامی-کنجدی، نمونه ای بینظیر از طعم و رنگ

بادام درختی یکی از محبوب‌ترین انواع آجیل درختی در جهان است که بسیار مغذی، غنی از چربی و آنتی‌اکسیدان‌هایی از جمله ویتامین‌ها و مواد معدنی است و اکثر مردم از فواید بادام درختی برای سلامتی آگاه هستند.
مصرف این آجیل برای افزایش گردش خون، تقویت استخوان‌ها، محافظت از پوست، کمک به هضم غذا، کنترل سطح قند خون و غیره بسیار مفید است.
طیف گسترده مواد معدنی و ویتامین های موجود در کنجد می تواند به تقویت سیستم ایمنی تان کمک کند. آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی کنجد، در مبارزه با عناصر سرطان زا، به بدن کمک می کنند. کنجد، به داشتن خواص ضدسرطانی معروف است.
به این ترتیب ترکیب بادام و کنجد به همراه مواد اصلی شکل دهنده سوهان می تواند یک منبع بسیار غنی برای تامین نیاز بدن باشد.
در مرکز توزیع سوهان قم به راحتی بهترین تولیدات را می توانید به صورت عمده خریداری کنید.

خرید آنلاین از مرکز توزیع سوهان قم

خرید غیرحضوری: خریداران محترم انواع محصولات سوهان قم، طی تماس با تلفن های دفتر فروش و دریافت اطلاعات می توانند اقدام به خرید نموده و مشاورین خبره و آموزش دیده شرکت در کمال ادب و تواضع؛ راهنمائی های لازم را در اختیار شما قرار میدهند.

خرید از طریق سایت و شبکه های اجتماعی: به منظور پاسخگوئی سریع و راحت؛ همچنین در دسترس بودن؛ و برای ارائه خدمات شایسته به مشتریان گرامی؛ خریداران گرامی می توانند با مراجعه به هر کدام از شبکه های اجتماعی و یا سایت شرکت آرتا به راحتی سفارشات و یا سوالات خود را مطرح نمایند و بصورت آنلاین ارتباط برقرار نمایند.
کلیه محصولات موجود برای توزیع سریع و بدون فوت وقت، زیر نظر افراد با تجربه، با تجهیزات و سیستمهای پیشرفته ارسال انجام  می شود که در سالهای اخیر توانسته جایزه برترین توزیع کننده در استان را به خود اختصاص دهد.

خرید سوهان از مرکز توزیع سوهان

سایت آرتا چه کمکی به خریداران سوهان قم میکند؟

سایت و فروشگاه آنلاین شرکت آرتا این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا بتوانند نیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از بهترین برندهای سوهان قم انتخاب کنند.
یکی از گزینه‌هایی که این فروشگاه اینترنتی سوهان را از دیگران متمایز میکند، کنترل قوی بر روی اصالت، کیفیت و بهداشت محصول است که به دلیل تخصصی بودن فروشگاه آنلاین امکان‌پذیر می‌شود. از همین رو سایت فروش اینترنتی آرتا توانسته محصولات گز، سوهان عسلی، سوهان گزی، پولکی و نبات را برای خریداران فراهم نماید.
از طرفی سیستم تأمین محصولات طوری طراحی‌شده است که واسطه‌ها حذف شده و قیمت‌ انواع محصولات در وب سایت بسیار مناسب و ارزان‌تر ارائه ‌شده‌اند.
همچنین در مورد انواع سوهان و بررسی تخصصی آن و برند های موجود در بازار به همراه تصاویر واضح از انواع تولیدات،امکان خرید از مرکز توزیع سوهان قم را داربد.

خرید از مرکز توزیع سوهان بدون واسطه، رمز ارزانی قیمت

جستجوی سریع و آسان در میان انواع تولیدات اصفهان نظیر گز لقمه‌ای، گز آردی، گز سکه‌ای، گز شکلاتی، گز بدون قند، گز پروبیوتیک، گز غنی‌شده، گز خرمایی، گز کادویی و هدیه، گز بدون شکر و کم‌کالری، گز پسته‌ای، گز بادامی، گز فندقی، گز گردویی، گز مخلوط، گز انگبینی و ممتاز سفارشی و خرید گز عمده‌ از مزایای فروش آنلاین گز می‌باشد.
همچنین وجود انواع محصولات سنتی و اصیل قم از قبیل حلوای قم، سوهان گزی، سوهان پسته ای، سوهان بادامی، سوهان حبه ای، سوهان کنجدی و بسیاری دیگر از انواع آنها را میتوانید در فروشگاه آنلاین ما جستجو کرده و ببینید. فروش بدون واسطه و تاثیر این آیتم در قیمت ها میتواند کمک خوبی برای صرفه جوئی در مسائل اقتصادی و سود دهی شما محسوب شود.

خرید عمده انواع گز بادامی آرتا

سوهان قم و رمز طعم بینظیر آن

از معروف ترین شیرینی های تولید شده در قم که با نام این شهر عجین شده است، سوهان قم است. سوهان قم که با جوانه گندم ، تخم مرغ ، گل محمدی ، شکر ، کره و هل تهیه می شود می تواند برای خوش آب و رنگ شدن، یکطرف آنرا مغز پسته قرار داد و در جعبه های منحصر بفرد با نقش و نگارهای تذهیب شده پر کرد.
با توجه به بافت ترد و شیرین سوهان، و برای اینکه بتواند از آن تا مدت ها نگهداری کرد آنرا در جعبه های حلبی میگذارند تا هم رطوبت آن از بین نرود و هم کره بکار رفته در آن به عامل مخرب برای همسایگان در یخچال یا فریزر نشود.
در مرکز توزیع سوهان قم می توانید انواع محصولات درجه یک و فوق العاده را پیدا کنید.

سوهان لقمه‌ای، بسته بندی، بادکا

یکی از انواع پر طرفدار سوهان است که شامل کره یا روغن حیوانی، آرد گندم یا آرد جوانه آن، آرد سفید، شکر، بادکا، گلاب، زعفران، هل و مغز پسته و بادام می باشد.
با دقت در میان ترکیبات این نوع سوهان، نام بادکا به چشم می‌خورد. بادکا را برای تهیه بسیاری از شیرینی‌ها در قنادی‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند. این ماده حاوی نوعی نشاسته با اسیدی و آنزیم ‌بی‌رنگ و بی‌بو است که در تهیه گز، سوهان و کیک شکلاتی استفاده می‌شود.
برای تحقیق بیشتر در خصوص این ماده می توانید از طریق اینترنت به سایت های معتبر دسترسی و اطلاعات لازم را در مورد آن بدست بیاورید. انواع سوهان لقمه ای را در بسته بندی های فلزی و در وزن های مختلف را میتوانید به سادگی سفارش داده و در سریعترین زمان در محل خود تحویل بگیرید.

خرید سوهان گزی و گز اعلاء

فروش انواع سوهان تولید قم با بهترین کیفیت

شرکت صنایع غذائی آرتا مفتخر است جهت رفاه حال مشتریان و مردم عزیز ایران، بهترین تولیدات سوهان قم را شناسائی کرده و از محصولات آنها برای شما نمونه ای در اختیار دارد.
کارشناسان با تجربه و آموزش دیده این مجموعه در پی یافتن بهترین و با کیفیت ترین تولیدات انواع سوهان قم توانسته اند مجموعه ای را فراهم آـورند تا شما بتوانید از آنها بازدید و انتخاب خود را برای خرید به نتیجه برسانید.
برای دریافت و اطلاع از لیست این تولیدات به همراه قیمت های به روز انواع سوهان اصل قم می توانید از راه های پیشنهاد شده ما استفاده نمائید و در کمترین زمان خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.
همچنین همشهریان عزیز اصفهانی را به بازدید از مجموعه آرتا دعوت می نمائیم و با پذیرائی انواع محصولات تولیدی خود و سوهان قم در خدمت شما هستیم.

بهترین کیفیت سوهان گزی لقمه ای و بهترین قیمت آن

سوهان گزی لقمه ای یکی از خوشمزه ترین شیرینی‌هایی است که میتوان آنرا هم با چای یا یک نوشیدنی گرم میل کرد و هم به تنهائی یک میان وعده بسیار خوشمزه است.
سوهان لقمه ای به تنهائی، بسیار مغذی و پرخاصیت است و مواد اولیه اصلی تشکیل دهنده آن تقریبا ثابت است. ماده اصلی برای تهیه این شیرینی جوانه گندم است و روش برش دادن و بسته بندی آن میتواند تغییرات بسیاری داشته باشد.
این حلوای لذیذ در ترکیب با گز مانند تمام دستاورد های بشری در ابتدا تنها به وسیله دست و به صورت کاملا سنتی تولید می‌شد، اما با ظهور تکنولوژی و نیاز تولید بر اساس نوآوری و ابتکار در محصولات، همچنین ارسال به مکان های دیگر، ماشین آلات بسیاری برای تولید انبوه این شیرینی در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است که به راحتی می‌توان میزان بالایی از آن را تولید و در اختیار داشت.

سوهان گز اصفهان

روغن حیوانی در سوهان، چرا ؟

این چربی طبیعی در سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول خون بسیار دخیل است. روغن حیوانی قادر است التهابات دستگاه گوارش را کاهش دهد و در واقع این چربی تورم و التهاب روده را درمان می‌کند و برای افرادی که از زخم‌های گوارشی رنج می‌برند بسیار مفید است.
روغن حیوانی به دلیل دارا بودن کربوهیدرات بسیار بالا می‌تواند دمای بدن را در سرما بالا ببرد و انرژی زیادی به بدن بدهد. این روغن یکی از پر طرفدار ترین روغن‌ها می‌باشد که قدمتی چند هزار ساله دارد. روغن حیوانی را می‌توان مدت زیادی نگهداری کرد به نحوی که اصلا خواص خود را در فضای داخلی منزل از دست ندهد.
روغن حیوانی چربی خالص است و می‌بایست در مقادیر کم استفاده شود که مضرات چربی آن بدن را اذیت نکند ولی خواص بی شماری از روغن حیوانی در سوهان قم وجود دارد که می‌تواند به مزایای سوهان بیفزاید.

بهترین نمونه های سوهان در مرکز توزیع سوهان

سوهان عسلی:

سوهان عسلی بیشتر مشابه پولکی اصفهان است و در تهیه آن از مغز ها نیز استفاده می شود. سوهان عسلی از پولکی نرم تر است و مشخصه اصلی مواد اولیه موجود در آن عسل است.

سوهان آجیلی:

همانطور که از نام آن میتوان حدس زد، ترکیب آجیل و سوهان است که در تولید آن از انواع آجیل هایی مانند بادام، پسته، فندق و … استفاده می شود.

سوهان باقلوایی:

ظاهری شبیه باقلوا و به همان شیرینی و خوشرنگی، ارزش غذایی بسیار بالا، یک میان وعده کامل، منبع غنی ویتامین ها برای ورزشکاران، دارای خواصی مانند ضد پیری، تقویت حافظه، تقویت قلب، تقویت معده، آرامش بخش، تحریک بافت پوست و کاهش کلسترول تنها نمونه ای کوچک از این محصول است.

سوهان پشمکی:

ما به شما پیشنهاد میدهیم ترکیب سوهان و پشمک را که سرشار از پروتئین، دارای خواص برای رشد کودکان، افزایش استحکام استخوان ها و بهبود سیستم عصبی است حتما امتحان کنید.

سوهان لقمه ای:

این نوع سوهان بخاطر اندازه آن و برای اینکه در هر بار مصرف تنها یکیاز آنها را میتوان در دهان گذاشت به نام لقمه ای معروف شده است. درون آن با مغز پر شده، از نظر طعم و مزه مشابه سوهان گل نازک است.

سوهان گزی:

یکی از محبوبترین انواع سوهان است، از نظر شکل ظاهری مانند سوهان لقمه ای است با این تفاوت که داخل آن به جای مغز از خمیر گز پر شده است، وعلاوه بر خواص سوهان دارای مزایا و خواص گز نیز هست. ترکیب سوغات اصفهان و قم، حاصل ابتکار و نوآوری در صنعت تولید شیرینیجات است که شهرت جهانی پیدا کرده است.

سوهان حبه ای:

به شکل حبه قند است، مناسب برای پذیرایی از مهمان و قرار گرفتن در کنار نوشیدنی های گرم. بنظر میرسد در تولید این نوع از سوهان صرفه اقتصادی بیشتر مد نظر بوده است. این نوع سوهان را میتوان در وزن های کمتر نیز بسته بندی کرد.

سوهان گز اصفهان

برای خرید سوهان به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

  • سوهان باید دارای رنگ قهوه ای روشن باشد.
  • نباید روغن بر روی سوهان دلمه بسته باشد.
  • نباید سوهان درون قوطی خرد شده باشند.
  • سوهان باید ترد باشد و به دندان نچسبد.
  • بر روی قوطی مشخصات کارخانه، پروانه بهداشت، ترکیبات، وزن و تاریخ مصرف و از همه مهمتر کد استاندارد درج شده باشد.
  • درب قوطی یا بسته بندی سوهان باید محکم باشد تا از نفوذ هوا به داخل آن جلوگیری شود.
  • سوهان بایستی بوی مطبوعی داشته و بوی تند و زننده در زمان باز کردن از آن به مشام برسد.

این واقعیت را نمی‌توان نادیده گرفت که هر چقدر مدت زمان نگهداری شیرینی کوتاهتر باشد بهتر است، زیرا احتمال اکسید شدن روغنی که در تهیه آن به کار رفته، در طولانی‌مدت افزایش پیدا می‌کند. بنا براین شیرینی و مخصوصاً سوهان را به اندازه‌ای خریداری کنید که در مدت کوتاهی مصرف شود.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان عسلی اصفهان و سوهان قم

سوهان عسلی اصفهان یا سوهان قم؟

سوهان عسلی اصفهان، یا سوهان قم کدامیک از این دو بهتر است و بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید