گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / مرکز تولید سوهان گز با کیفیت عالی

مرکز تولید سوهان گز با کیفیت عالی

سوهان گز با کیفیت عالی یکی از شیرینی های خوشمزه است که مردم آن را به عنوان سوغاتی خریداری می کنند. در بیشتر فروشگاه های شهرهای کشور، سوهان گز خوب، وجود دارد که به صورت عمده به فروش می رسد. خریداران بهتر است برای تهیه این محصول به فروشنده معتبر مراجعه کنند. شرکت های تولید کننده سوهان گز، با کیفیت عالی را در بسته بندی متفاوت و به صورت عمده ارائه می کنند. 

مرکز تولید سوهان گز با کیفیت عالی

ارزش غذایی انواع سوهان گزی

ارزش غذایی انواع سوهان گزی سوهان گزی یکی از سوغات دو شهر اصفهان و قم می باشد و طعم خوشمزه ای دارد. سوهان گزی از مرغوب ترین مواد تهیه می شود و از موادی مانند زعفران، جوانه گندم، مغز بادام و پسته، آرد و روغن، کره حیوانی، شکر و تخم مرغ استفاده می کنند و دارای عطر و طعم بسیار خوبی است.

این نوع شیرینی را در بسته بندی های بهداشتی و با کیفیت در بازار عرضه می کنند. سوهان گزی را از مواد اولیه خوب و با کیفیت درست می کنند و دارای مجوز سلامت می باشد. سوهان گزی با طعم های مختلفی مانند سوهان گزی نارگیلی، کنجدی و پسته ای تولید می شود. انواع سوهان وجود دارد مانند سوهان کنجدی، پشمکی، عسلی، حلوایی و سوهان فندقی و… که دارای ارزش غذایی زیادی می باشد.

سوهان دارای ویتامین های فراوانی می باشد و جوانه گندم که در آن به کار رفته خاصیت زیادی دارد. مصرف سوهان ماهچه ها و عضلات را تقویت می کند و به دلیل مغزهایی که در آن به کار می گیرند حافظه را نیز تقویت می کند. این نوع شیرینی را می توان با چای در میان وعده استفاده کرد. مصرف سوهان گزی به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از سرطان جلوگیری می کند. 

سوهان گزی به علت کالری بالایی که دارد برای ورزشکاران مفید است. مرکز تولید سوهان در بیشتر شهرهای کشور است که این محصول رادر بسته بندی های استاندارد تهیه می کنند و کیفیت بالایی دارد. عرضه سوهان گزی در سراسر کشور انجام می شود چون هزینه کمی دارد و می توان به راحتی خریداری کرد.

فروشنده معتبر سوهان گز با کیفیت عالی

فروشنده معتبر سوهان گز با کیفیت عالی فروشنده معتبر سوهان گز را با کیفیت عالی در بازار عرضه می کنند. این نوع شیرینی در کشورهای خارج مشتریان زیادی دارد. شرکت های زیادی این محصول را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می کنند و به دلیل مرغوبیت بالا طرفداران زیادی دارد. خریداران توجه داشته باشند در عرضه سوهان گز با کمترین قیمت، می توانند این محصول را به صورت مستقیم تهیه کنند. انواع سوهان گزی را می توان به صورت فله در بازار تهیه کرد. قیمت سوهان گزی بستگی به کیفیت آن دارد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید