گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / خرید عمده سوهان گزی درجه یک / مرکز خرید سوهان گزی آرتا سوغات اصفهان

مرکز خرید سوهان گزی آرتا سوغات اصفهان

مرکز خرید سوهان گزی آرتا با تنوع محصولات و قیمت های ارزان فعالیت می کند. در این فروشگاه اینترنتی بهترین سوغات اصفهان یعنی گز و پولکی و سوهان گزی به صورت فله و یا عمده ای و انواع بسته بندی به هموطنان عزیز عرضه می شود.

مرکز خرید سوهان گزی آرتا

همان طور که ما در مقالات دیگر اشاره کرده ایم بهترین گز اصفهان که سوغات شناخته شده این شهر به شمار می آید در انواع مختلف و برندهای متنوع تولید و عرضه می شود.
برخی از این برندها به عنوان برترین تولید کننده های گز شناخته می شوند و در بازارهای داخلی و خارجی بسیار پرطرفدار و پرفورش هم هستند.
در مرکز خرید سوهان گزی، شاهد تهیه و تولید یک محصول جدید هستیم که از دو شیرینی با دو طعم مختلف تشکیل شده است.
گز سوهان برای کسانی که آن را تجربه کرده اند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به این ترتیب این محصول جدید هم برای مصارف داخلی و هم برای صادرات استفاده می شود.
ما در این مطلب به نکات جالب توجه از این محصول شما را مطلع می کنیم.

مرکز خرید سوهان گزی

گز سوهان چیست؟

نام این محصول نشان میدهد که این شیرینی از گز و سوهان ساخته شده است. یعنی گز سوهانی همراه با لایه ای از گز و سوهان تولید شده است که ارزش غذایی دو برابری هم دارد.
در اینجا به مواد اولیه تهیه گز سوهان که همان ترکیبات اولیه برای تولید گز است نیاز داریم و برای تهیه مایه سوهان هم به موادی از قبیل:

  1. جوانه گندم
  2. عسل
  3. آرد
  4. تخم مرغ
  5. شکر و … نیاز است.

بسیاری از شهرهای ایران مانند کرمان، چهارمحال بختیاری و… اکنون انواع سوهان را پخت می‌کنند سوهان گزی در واقع نوعی شیرینی جدید است که در سال های اخیر تولید می شود.
سوهان گزی را بیشتر در اصفهان و قم تهیه می‌کنند و در شهرهای دیگر پخش می‌کنند.
فرایند تهیه سوهان گزی پیچیده نییت و در تولید آن از روش های مختلفی استفاده می شود. در کارگاه ها سوهان و گز را به صورت جداگانه پخت می کنند و بعد سوهان را به وسیله یک وردنه تخت کرده و لایه ای از گز را روی آن قرار میدهند.
در انتها هم بسته به دلخواه و نوع آن به این مخلوط بادام و پسته ریخته و آن را برش میدهند.

در مرکز خرید سوهان گزی آرتا به راحتی می توانید انواع محصولات دیگر از جمله انواع گز، سوهان، پولکی و نبات را هم ثبت سفارش کنید.

فروش اینترنتی سوهان گزی

گز سوهانی یا همان سوهان گزی در صنایع غذایی آرتا به صورت اینترنتی عرضه می شود و شما می توانید عرضه نمونه های گوناگون و مختلف گز سوهانی ها را انتخاب و خریداری کنید.
سوهان گزی را می توان از انواع گز لقمه ای تهیه کرد و با قیمت مناسب و ارزان به فروش رساند. گز که یک شیرینی سنتی ایرانی است تهیه و تولید آن با سالم ترین مواد اولیه و بدون مواد افزودنی صورت می گیرد و به این ترتیب یک شیرینی سنتی و سالم در اختیار خریدار قرار می گیرد.
توصیه میشود که گز و سوهان گزی را به عنوان یک شیرینی سالم در بین تمامی انواع تنقلات انتخاب کنید.
انواع گز و سوهان گزی در طعم و مزه های مختلف تولید شده و در مدل های مختلف بسته بندی می شود. در مرکز خرید سوهان گزی آرتا می توانید بهترین محصولات تولید شده را خریداری کنید.

قیمت سوهان گزی خوب اصفهان

انواع تولیدات گز سوهانی کدام است؟همان طور که انواع گز در کارخانجات و کارگاه ها در شهر اصفهان تولید می شود می توانیم به تولید سوهان گزی درجه یک هم اشاره کنیم که در انواع مختلف تولید و وارد بازار می شود. از جمله:

  1. گز سوهانی عسلی
  2. گز سوهانی نارگیلی
  3. گز سوهانی پسته ای
  4. گز سوهانی خلال بادام
  5. گز سوهانی زعفرانی
  6. گز سوهانی ساده

در مرکز خرید سوهان گزی ابتدا این محصول به صورت کیلویی و فله ای تولید و عرضه می شد که البته این روش مدتها پیش منسوخ شده است.
در حال حاضر تولید کننده ها، بسته بندی های متنوعی را برای این محصول در نظر گرفته اند.
بسته بندی سوهان گزی به دلیل موادی که در آن استفاده می شود باید کاملاً بهداشتی و با رعایت کلیه موازین باشد و بسته بندی مناسب انجام شود.

مرکز خرید انواع سوهان گزی ارزان قیمت

در این مرکز خرید سوهان گزی همان طور که دسترسی به خرید انواع گز لقمه ای و یا آردی دارید، تهیه و خرید انواع گز سوهان هم ممکن است.
قیت انواع سوهان گزی هم متغیر بوده و افزایش و یا کاهش دارد. قیمت های فروش می تواند بر اساس عواملی مانند حجم خرید و یا نوع مغزهای به کار رفته و یا نوع بسته بندی متفاوت باشد.
گز سوهانی ارزان قیمت که در این مرکز به فروش می رسد نمونه هایی به صورت کیلویی و یا بسته بندی شده است که می تواند مربوط به تولید کننده ها در گز اصفهان و یا بلدای باشد.
در هر دو بخش می توانید درجه های کیفیت متفاوتی را متناسب با بازاز تقاضا و بازار فروش سوهان گزی مشاهده کنید.
در بسته بندی سوهان گزی توجه به نکات مهم اهمیت دارد. این نکات عبارتند از : سوهان گزی باید در کاغذ‌های مومی باشد، درب قوطی سوهان نباید فشاری باشد، بسته بندی باید طوری باشد که هوا به سوهان گز نفوذ نکند و مشخصات و مجوز تولید کنند باید بر روی بسته بندی نوشته شده باشد.

قیمت سوهان گزی

سوهان گزی درجه یک با خواص منحصر به فرد

همان طور که قبلاً اشاره کردیم سوهان گزی دارای خواص بسیاری است چرا که از دو ماده اصلی و مغذی گز و سوهان ساخته شده است.
سوهان گزی دارای مواد مغذی است از جمله: جوانه گندم، عسل، کره، گز، تخم مرغ و زعفران.
توجه داشته باشید که این شیرینی خوش طعم دارای خواص بسیاری هم هست که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:
تامین ویتامین b و e ، آرامش بخش، جلوگیری از بی حالی و احساس خستگی و تقویت عضله ها.

در مرکز خرید سوهان گزی آرتا به راحتی می توانید به صورت اینترنتی و یا با تماس تلفنی ثبت سفارش کتید. ما برای شما بهترین محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب تولید، تهیه و  عرضه خواهیم کرد.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید