گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / سوهان گزی / مرکز فروش سوهان گزی درجه یک در تهران

مرکز فروش سوهان گزی درجه یک در تهران

در گذشته انسان ها با استفاده از مواد اولیه غذایی  به روش سنتی نوعی شیرینی تهیه می کردند که بسیار خوشمزه و لطیف بوده است که امروزه در اندازه های زیاد در کارگاه ها و کارخانه ها تهیه و تولید می شود و به بازار عرضه می شود.

این شیرینی خوشمزه که آن را حلوا نیز می نامند سوهان نام دارد سوهان نوعی شیرینی ایرانی است که محصول نهایی جوانه گندم است که با روش خاصی تولید می شود و بسیار خوشمزه و لطیف است.

سوهان تنوع بسیار زیادی دارد از جمله : سوهان عسلی ، سوهان کنجدی ، سوهان بادامی ، سوهان گزی ، سوهان پشمکی ، سوهان لقمه ای و …. است.

سوهان گزی یکی از خوشمزه ترین سوهان های موجود در بازار است که لایه ای از سوهان روی گز را پوشانده و بسیار خوشمزه است و در این میان سوهان گزی تهران نوع بسیار باکیفیت و خوش طعم سوهان گزی در بازار است.

مرکز فروش سوهان گزی درجه یک در تهران

خواص موثر سوهان گزی

خواص موثر سوهان گزی سوهان به دلیل اینکه از مواد کاملا خالص  و مفید تولید شده است بسیار مقوی و مفید است.

سوهان گزی  از جوانه گندم ، آرد سبوس دار ، زعفران ، پسته و بادام ،کره ، هل و …. تولید شده است .

گز خود به دلیل تهیه شدن از نوعی گیاه بسیار برای بدن مفیده بوده و زیبایی پوست و مو را به همراه  دارد و خود سوهان دارای کلسیم و ویتامین B ، پروتئین ، پیشگیری از دیابت و….

سوهان سوغات اصلی قم شناخته می شود اما در شهرهای دیگر ایران نیز تولید می شود از جمله زرند و اصفهان نیز نوعی از سوهان عسلی تولید می شود.

گز درجه یک نیز یکی از شیرینی های سنتی و خوشمزه که سوغات اصفهان به شمار می رود که بسیار شناخته شده و خوش طعم است و ترکیب این دو شیرینی باهم بسیار خوشمزه و مفید است .

قیمت روز سوهان گزی تهران

قیمت روز سوهان گزی تهران سوهان سوغات اصلی قم محسوب می‌شود و گز نیز سوغات اصلی اصفهان محسوب میشود اما سوهان گزی محصول نهایی گز و سوهان است که طعم بی نظیری دارد و بسیار خوش طعم و خوشمزه است. 

سوهان گزی فقط در تولیدی های اصفهان و قم تولید نمی شود بلکه در برخی از شهرهای دیگر کشور نیز تولید شده و اما به همه شهرهای بزرگ و کوچک نیز این محصولات ارسال می شود و بفروش می رسد.

گز فروشی تهران سابقه چندین ساله ای در خصوص فروش گز و سوهان و سوهان گزی دارد که اعتماد مردم را جلب کرده و مشتری های خاص دائمی  خود را دارد.

شما نیز برای خرید گز یا سوهان گزی با کیفیت می توانید با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط با مدیر فروش و خرید مناسب دریافت کنید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

سوهان گزی مخصوص کره ای

خرید و قیمت سوهان گزی مخصوص کره ای

سوهان گزی مخصوص کره ای یک ترکیب نوآورانه و خوشمزه از دو شیرینی سنتی ایرانی …

دیدگاهتان را بنویسید