گز اصفهان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / گز فله / مرکز پخش گز فله ای در تهران

مرکز پخش گز فله ای در تهران

مرکز پخش گز فله ای در تهران به تعداد زیادی وجود دارد که افراد جهت خرید به صورت حضوری و یا اینترنتی به مراکز پخش مراجعه می کنند و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسبی تهیه می نمایند .

گز یکی از شیرینی های سنتی ایران به شمار می رود که در انواع طعم ها و ظواهر گوناگون به بازار عرضه می شود . بسیاری از افراد جهت تهیه به صورت بسته بندی یا فله ای از این شیرینی به نمایندگی های آن مراجعه می کنند و برخی دیگر به دلیل عدم دسترسی به نمایندگی و دلایل دیگر مانند حذف واسطه ، آن را به صورت اینترنتی از نمایندگی ها خریداری می کنند .

گز فله ای

انواع گز

گز در استان های مختلفی همچون اصفهان ، قم و چهارمحال و بختیاری تولید می شود . افراد این شیرینی سنتی را به صورت بسته بندی یا فله ای جهت سوغات ، مصرف و یا جهت فروش در فروشگاه های خود خریداری می کنند .گز در حالت کلی به ۲ نوع آردی و لقمه ای تقسیم میشود و آنچه در خرید گز مورد توجه قرار می گیرد طعم ، شکل ظاهری ، مغزهای به کار رفته در آن ، کیفیت ، برند تولید کننده ، وزن و قیمت آن می باشد . برخی از گز ها به شرح زیر می باشند :

گز فله ای

خرید گز

گز هم همانند دیگر محصولات غذایی به صورت بسته بندی و فله و همچنین خرد و عمده عرضه می شود . برخی از فروشگاه های خرده فروشی جهت تأمین مایحتاج فروشگاه خود آن را به صورت عمده از نمایندگی ها خریداری می کنند . نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران وجود دارد که تعدادی از آن ها در تهران است . یکی از مزایای خرید فله ای  محصولات ، کاهش قیمت آن برای خریدار می باشد .

گز فله ای

دلایل عرضه گز فله ای

مراکز پخش مختلفی جهت پخش گز وجود دارند . از دلایلی که تولیدی ها اقدام به فروش گز فله ای می کنند کاهش هزینه بسته بندی می باشد ، که در این صورت خریداران می توانند آن را با قیمت مناسب تر و با مقدار بیشتری خریداری نمایند .

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز فله ای به قیمت کارخانه

تهیه گز فله ای (مغزدار و ساده) قیمت کارخانه

تهیه گز فله ای در سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت و مواد اولیه درجه یک …

دیدگاهتان را بنویسید