گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز / مناسب ترین قیمت انواع گز آردی در اصفهان

مناسب ترین قیمت انواع گز آردی در اصفهان

قیمت گز آردی اصفهان در انواع مختلف آن و در مراکز فروش مختلف، متفاوت می باشد. بهترین نوع این گز مخصوص شهر اصفهان می باشد و با توجه به تولید انبوه این محصول، به سایر کشور های دنیا نیز صادر می گردد. این محصول در بازار های داخلی نیز مشتریان فراوانی از سراسر کشور دارد و افراد برای خرید آن از نوع با کیفیت و اصل، به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های این محصول در سراسر کشور مراجعه می کنند.مناسب ترین قیمت انواع گز آردی در اصفهان

انواع گز آردی براساس درصد مغز پسته

انواع گز آردی براساس درصد مغز پستهاصفهان از مراکز اصلی تولید گز در ایران است. کارخانه ها و گارگاه های تولیدی فراوانی در سراسر کشور به تولید این محصول مشغول هستند و محصولات خود را با نام های تجاری متفاوت روانه بازار می کنند.

اکثر این تولید کنندگان این گز ها را با کیفیت های بسیار بالایی تولید می کنند تا باعث جذب هرچه بیشتر مشتری شوند. تولیدات انواع گز آردی مانند سایر انواع دیگر این محصول، متفاوت می باشد.

انواع گز آردی به روش های مختلف فله ای و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت این نوع گز با گز لقمه ای تفاوت بسیار زیادی دارد و از انواع مختلف آن با توجه به درصد مغز پسته می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • گز آردی گل درشت
  • گز آردی مخلوط پسته بادام
  • گز آردی بادام کیلویی
  • گز آردی 42 درصد
  • گز بادام 42 درصد

در فروشگاه های اینترنتی مختلف انواع متنوع این نوع گز موجود می باشد که می توانیم آن ها را به صورت عمده و جزئی خریداری نماییم، همچنین انواع گز آردی مانند گز لقمه ای دارای نمونه های مختلفی می باشد. 

قیمت هر کیلو گز مرغوب در اصفهان چقدر است؟

قیمت هر کیلو گز مرغوب در اصفهان چقدر است؟قیمت گز اصفهان با توجه به درصد پسته یا بادام، مواد به کار رفته و برند آن متفاوت می باشد. فروشگاه های اینترنتی متفاوتی به فروش این محصول می پردازند که می توانیم نوع مرغوب آن را با قیمت مناسب خریداری نماییم.

فروشگاه های مختلف در شهر اصفهان همانطور که به فروش گزهای با کیفیت به صورت حضوری مشغول هستند، هر کدام غالبا دارای سایت اینترنتی می باشند و این محصول را با کیفیت بالایی به فروش می رسانند که امر خرید این محصول را بسیار آسان کرده است.

همچنین این سایت نیز یکی از فروشندگان انواع مختلف این محصول می باشد که آن را با کیفیت بالا، نوع مرغوب و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند که می توانیم از طریق راه های ارتباطی مختلف با فروشندگان آن تماس بگیریم و سوالات پیش از خرید خود را مطرح کنیم و سپس اقدام به خرید نماییم.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

تهیه گز 25 درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

تهیه گز ۲۵ درصد با کیفیت و اصل از درب کارخانه

گزها به طور کلی نوعی شیرینی هستند که کیفیت بالایی را به خودش اختصاص می …

دیدگاهتان را بنویسید