گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / گز اصفهان / نمایندگی گز اصفهان و فروش عمده آن

نمایندگی گز اصفهان و فروش عمده آن

نمایندگی گز اصفهان و فروش عمده آن در استان های تهران، مشهد، کرمانشاه، اهواز، گلستان، مازندران و… از طریق سایت گز اصفهان و با سریعترین زمان امکانپذیر بوده. نمایندگی گز اصفهان برای خرید و فروش گز در شهر شما وجود دارد.؟ قیمت گز اصفهان به چه عواملی بستگی دارد.؟ فروش و صادرات گز اصفهان به کدام کشور ها صورت می گیرد.؟

نمایندگی گز اصفهان

ملاک و معیار خرید گز اصفهان از نگاه شما خریداران عزیز چه چیزی می باشد.؟ آیا اصلاً می دانید که بهترین گز اصفهان از چه موادی تشکیل شده است.؟ آیا از صادرات گز اصفهان که خود جزء صادرات مواد غیر نفتی می باشد اطلاعی در دست دارید.؟ صادرات به ترکیه، عراق، روسیه، چین و … برای رسیدن به پاسخ سوالات ما را در ادامه همراهی کنید.

نمایندگی گز اصفهان

بهترین گز اصفهان

نمایندگی گز اصفهان این افتخار را دارد که بهترین گز اصفهان را که تولید روز باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است را در اختیار مصرف کننده عزیز بگذارد.حال این مصرف کننده در هر کجای ایران می تواند باشد. اما نکته مهم این است که بهترین گز اصفهان چه ویژگی هایی دارد.؟

گز که خود تکامل یافته یک نوع شیرینی به نام چوبه می باشد، از خاصیت فراوانی برخوردار هست به شرطی که ماده اصلی آن که انگبین نام دارد در تولید گز اصفهان استفاده شود. همچنین می تواند دیگر انگبین های موجود مانند ترنجبین، شیرخشت، عسل نیز در مواد اولیه آن وجود داشته باشد که هر کدام به تنهایی دنیایی از خاصیت را دارند. پس در نتیجه این را فهمیدیم که خوردن گز برای سلامتی بسیار مفید است که در ادامه برخی ازخواص آن را نیز نام می بریم.

نمایندگی گز اصفهان

خواص گز انگبین اصفهان

نمایندگی گز اصفهان و یا بهترین بگوییم مجموعه بازار گز اصفهان همیشه در کنار کار اقتصادی خود سعی کرده که در زمینه ی مشورت دادن به خرید گز اصفهان پیش قدم باشد. چرا که سلامت مصرف کننده و جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.خواص معجزه گر ماده انگبین مصرفی در تولید گز به شرح زیر می باشد:

  1. اسپرم سازی مردان و به ناباروری کمک می کند.
  2. قواجسمی و جنسی را افزایش می دهد.
  3. قند خونی که در این ماده هست مضر نیست و مناسب دیابتی ها است.
  4. تقویت اعصاب
  5. نرم کنندگی و رفع خشونت سینه
  6. درمان تنگی نفس
  7. تقویت دستگاه گوارش، معده، کبد، روده
  8. کمک به درمان نرمی استخوان
  9. برای درمان یرقان
  10. جهت درمان ورم، گرفتگی و انسداد مجاری طحال

و بسیاری دیگر که در این مطلب نمیگنجد.

نمایندگی گز اصفهان

ارزش غذایی گز انگبین

این ماده بسیار مفید و مقوی که در کوهستان های خوانسار و چهار محال بختیاری یافت می شود و از فرایندی که توسط یک حشره ی کوچک تولید می شود از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و دارای ۴۰ تا ۵۰ درصد فروکتوز و ۲۰ درصد لوولوز، ۴۰ درصد تانیک اسید، ۲۰ درصد دکستروز می باشد. برای مصرف درمانی این ماده می توانید شهد آن را در آب جوش (۲۰ تا ۵۰ گرم) حل نمایید و میل کنید.

ارزش های غذایی:

  • ۳۷۲ کیلو کالری انرژی
  • ۵۰ گرم کربوهیدرات
  • ۱۴ گرم پروتین
  • ۱۶ گرم چربی
  • ۶۳ میلی گرم کلسیم
  • ۲۱۳ میلی گرم فسفر
  • و غیره…

نمایندگی گز اصفهان

صادرات گز اصفهان

نمایندگی گز اصفهان برای فروش عمده گز اصفهان تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرد و نیز برای صادرات گز تخفیفات ویژه تری دارد. گز از دیر باز و تقریباً از ابتدای شکوفا شدن آن وارد چرخه صادرات شد و مورد استقبال تجار و وزرایی که به ایران می آمدن قرار گرفت. کشور های همسایه نظیر ترکیه، روسیه، چین، عراق، افغانستان، و کشورهای اروپایی مانند آلمان و …

نمایندگی گز اصفهان

در سال های اخیر صادرات گز اصفهان افزایش داشته به طوری که در سال ۹۵-۹۶ در حدود ۵ میلیون دلار ارز آوری برای کشور داشته که این مقدار بسیار زیادی می باشد. که بازار گز اصفهان نیز سهمی در این ارز آوری داشته و به کشور های نامبرده صادرات گز، پولکی داشته است.

نمایندگی گز اصفهان در تهران

نمایندگی گز اصفهان در تهران به دلیل جمعیت زیاد و نیز بازار خرید و فروش خوبی که دارد بسیار فعال بوده و فروش عمده گز در این شهر قابل ملاحظه می باشد. بازار گز اصفهان در این شهر به دلایل گفته شده دارای انبار می باشد تا علاوه بر ارسال راحتر تر و سریعتر به تمام نقاط کشور، بتواند هزینه های ارسال بار را نیز کاهش دهد که این خود نیز یکی دیگر از مزایا برای خریداران می باشد تا هزینه نهایی آن ها کاهش یابد.

نمایندگی گز اصفهان

قیمت گز اصفهان و عوامل تاثیر گذار

قیمت گز اصفهان و نیز گز بلداجی و یا شهر های جزیی دیگر همگی وابستگی زیادی به قیمت مغزیجات و نیز عوامل دیگر نظیر سایر مواد اولیه، سلفون، جعبه های بسته بندی و دیگر عوامل کوچکتر دارد. در این میان مغز پسته ارزش بیشتری داشته و متاسفانه در این ماه ها افزایش بسیار زیادی داشته که به طبع آن قیمت گز با افزایش مواجهه شده. حال برای اینکه بتوانید قیمت ها را به روز در اختیار داشته باشید می توانید با ارتباط گرفتن با تیم فروش ما در بازار گز اصفهان، علاوه بر گرفتن لیست قیمت، از مشاوره ی آن ها نیز در امر فروش برخوردار شوید.

 

نمایندگی گز

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

ویژگی های گز رژیمی چیست؟

آیا گز چاق می کند؟ ویژگی های گز رژیمی کدام است؟

ویژگی های گز رژیمی چیست و آیا گز می تواند موجب چاقی شود؟ گز درجه …

دیدگاهتان را بنویسید