گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / گز اثلی 303 / پخش عمده گز اثلی در مشهد

پخش عمده گز اثلی در مشهد

پخش عمده گز اثلی به عنوان یکی از برترین برندهای تولید شده در بلداجی علاوه بر مشهد در دیگر استان ها و شهرهای کشور ادامه دارد. قیمت فروش به روز و به صورت عمده و فله ای و بسته بندی شده کلیه محصولات در کمترین زمان ارسال میشوند.

ه

مه می دانیم که بلداجی به عنوان پایتخت گز ایران شناخته می شود و یکی از قطب های مشهور و اصلی تولید انواع گز در کشور محسوب می شود. این شهر یکی از توابع کوچک در استان چهار محال و بختیاری است ولی یکی از بزرکترین قطب های تولید گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی است. اگر به این شهر سفر کرده باشید می بینید که انواع و اسام گوناگون گز با برندهای مختلف در این شهر وجود دارد که شامل کارگاه ها و تولیدی های کوچک و کارخانجات بزرک تولیدی است که محصولات خود را با نام های تجاری معروف عرضه می کنند. پخش عمده گز اثلی به شهرهای مشهد، یزد، تهران، شیراز، بندرعباس و دیگر شهرهای و استان ها در طول سال ادامه دارد.

پخش عمده گز اثلی

لیست تولیدات و پخش عمده گز اثلی

گز اثلی یکی از برندهای قدیمی است که چندین سال مداوم در این قطب تولید گز محصولات خود را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه نموده است. تولیدات درجه یک و اعلاء مانند گزهای لقمه ای، گ آردی و انواع گز سوهانی در کارخانجات و تولیدی های بلداجی وکارگاه های این شهر تهیه و به بازار وارد می شود.
تنوعی که در تولیدات گز اثلی مشاهده می کنید شامل طعم های مختلف و درصد مغزهای متفاوت مانند پسته و بادام و مخلوط این دو می شود.
طعم های مختلفی که در تولیدات و پخش عمده گز اثلی بلداجی می توانید جستجو کنید عبارتند از:

  1. گز لقمه آردی ۱۸% پسته بادام
  2. گز لقمه آردی ۲۸% پسته بادام
  3. گز لقمه آردی ۳۸% پسته بادام
  4. گز لقمه آردی ۴۰% پسته بادام
  5. گز لقمه پسته ۴۰%
  6. گز لقمه آردی پسته بادام کادویی
  7. گز لقمه سوهانی فله پاکتی
  8. گز لقمه پسته شیرخشتی
  9. گز لقمه پسته ترنجبینی
  10. گز لقمه پسته زعفرانی
  11. گز لقمه مخلوط ترنجبینی
  12. گز لقمه بادام ترنجبینی
  13. گز لقمه پسته بادام کیلویی

صادرات گز اصفهان

نمایندگی گز اثلی در مشهد

نمایندگی های پخش عمده گز اثلی در نقاط مختلف کشور و مراکز استان ها به صورت مستقیم از بخش تولیدی فعالیت می کنند و محصولات مورد نیاز در بازار فروش را به صورت عمده و به قیمت کارخانه تهیه می کنند.
در مراکز توزیع می توانید دسترسی سریع و آسان به محصولات داشته باشد و نمایندگی پخش عمده گز اثلی در مشهد یکی از فعالان بزرگ در این زمینه است.
در شهر مشهد با توجه به این که این شهر زیارتی است و گردشگران ایرانی و خارجی در آن رفت و آمد دارند یکی از مراکز خرید انواع گز تولید شده در ایران هستند.

برای این که بتوانید برای عمده فروشی در هر شهری که هستید انواع گز و محصولات بلداجی را تامین کنید می توانید به راحتی با واحد فروش ارتباط گرفته و سفارش های خود را بر اساس حجم درخواست و نوع محصول و میزان درصد مغزهای به کار رفته ثبت کنید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده ادارات

خرید گز عمده ادارات + تهیه پک های سازمانی

خرید گز عمده ادارات، برای کارکنان سازمان ها، شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی و …

دیدگاهتان را بنویسید