گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سوهان گزی / پرفروش ترین انواع سوهان گزی در اصفهان

پرفروش ترین انواع سوهان گزی در اصفهان

یکی از شیرینی های محبوب که استفاده زیادی در بین مردم و به خصوص ایرانیان دارد سوهان می باشد. سوهان در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از معروف ترین سوهان های موجود در کشور سوهان گزی اصفهان می باشد. این سوهان به دلیل طعم و کیفیت فوق العاده ای که دارد از فروش بالایی در بین مشتریان برخوردار می باشد. همچنین تولیدی های زیادی در کشور در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

پرفروش ترین انواع سوهان گزی در اصفهان

سوهان گزی چیست و چگونه تهیه می شود؟

سوهان گزی چیست و چگونه تهیه می شود؟گز و سوهان از مهم ترین سوغات استان های اصفهان و قم می باشد که در این قسمت از مطلب می خواهیم نحوه تولید سوهان گزی را برای شما عزیزان بیان کنیم. با ما همراه باشید.

برای تهیه و درست کردن سوهان به مواد اولیه شامل: آب، شکر، آرد گندم، پودر جوانه گندم، هل و پودر زعفران به همراه مغز پسته خرد شده و مقداری گز لقمه ای نیاز دارید. سپس آرد گندم، پودر جوانه گندم و شکر را درون قابلمه بریزید و روی شعله قرار دهید و خوب تفت دهید تا با هم مخلوط شوند. سپس آب را به مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا شکر حل شود و مخلوط شما شروع به جوشیدن کند.

عسل، نمک، هل و زعفران را به مخلوط اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید تا مواد جدید به طور یکسان در تمام مخلوط پخش شوند. وقتی مخلوط به دمای 260 درجه سانتی گراد رسید، شعله را کم کنید و به سرعت مغزهای خرد شده پسته را اضافه کنید و به خوبی هم بزنید.

سپس این مایع داغ را روی کاغذی روغنی به شکل دایره بریزید. در این مرحله با پشت قاشق تمیز و خشک روی آن ها فشار دهید تا به خوبی صاف شوند. سپس یک گز لقمه ای را بین دو سوهان قرار دهید و به مدت یک ساعت صبر کنید تا به خوبی به یکدیگر بچسبند. 

پس از خنک شدن سوهان گزی شما آماده مصرف می باشد.

فروشگاه بزرگ انواع سوهان گزی اصفهان

فروشگاه بزرگ انواع سوهان گزی اصفهاندر سطح کشور فروشگاه های متعددی در زمینه فروش و تولید انواع سوهان گزی فعالیت می کنند. یکی از بهترین مراکز فروش انواع سوهان، در شهر اصفهان می باشد که با سابقه ای چندین ساله در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند.

همچنین این فروشگاه برای راحتی هرچه بیشتر شما خریداران گرامی اقدام به فروش به صورت اینترنتی نیز کرده اند. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع سوهان می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید و یا با کارشناسان بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

این فروشگاه سوهان گزی با کمترین قیمت ممکن، محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد و توانسته اعتماد قشر کثیری از خریداران را جلب کند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

فروشگاه آنلاین سوهان گزی اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی لقمه ای + خرید گز اصفهان

فروشگاه آنلاین سوهان گزی با محصولات جدید خود عطر خوش و طعم شگفت انگیز گز …

دیدگاهتان را بنویسید