گز اصفهان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / انواع گز در بازار / گز آرتا | مرکز فروش گز از درب کارخانه

گز آرتا | مرکز فروش گز از درب کارخانه

گز آرتا نام مجموعه‌ای است که با تکیه بر فناوری های پیشرفته و نوآوری در تولید انواع گز و پولکی توانسته، استاندارد جدیدی را در تولید بهترین محصولات شیرینی و غذائی ارائه دهد تا مصرف کنندگان با خیال‌ راحت و در آرامش کامل به امر پذیرائی و اهدای آن بپردازید.

مجموعه گز آرتا با کیفیت بی نظیر محصولات

پذیرائی و مهمان نوازی بطور عام جزو خصلت ذاتی ما ایرانیان است که در هیچ کجای جهان نمونه آن یافت نمی شود. استفاده از چای و نوشیدنی های گرم شروع یک مهمانی و ابتدای پذیرائی محسوب می شود و چه بهتر که در کنار آن از شیرینی اصیل ایرانی و منحصر بفرد اصفهان باشد.
به همین دلیل انتخاب بهترین و مشهورترین محصول اصفهان برای مراسم نیاز به دقت و توجه دارد. خریداران محصولات اصفهان همیشه برای یافتن گز با قیمت مناسب و بهترین انتخاب، تحقیق می‌کنند و از وجود فناوری های نوین مانند سایت های اینترنت که هر روز به تعداد و قدرت آنها افزوده می شود بهترین استفاده را می‌برند.
گز آرتا را می توان نمونه ای بهترین و باکیفیت ترین محصول که بی واسطه به فروش میرسد دانست.

خرید بهترین گز آرتا

مرکز فروش انواع گز از درب کارخانه

امکان ثبت درخواست خرید بصورت آنلاین و رایگان از مرکز فروش انواع گز از درب کارخانه، ارسال به موقع سفارشات به محل مورد نظر، استفاده مواد اولیه و تولید بر اساس آخرین و به روز ترین روش ها، همچنین ارائه ضمانت نامه معتبر کیفیت شرکت آرتا، تنها بخشی از ویژگی‌های تمایز ما هستند.
شرکت آرتا که سالهاست مورد توجه خریداران انواع گز قرار گرفته با ارائه امکاناتی مدرن و با شرایط منحصر به فرد امکان سفارش آنلاین خرید در تهران و نمایندگی های سراسر کشور را مهیا کرده و در زمینه صادرات نیز گام های موثری را برداشته است.

دلایل محبوبیت محصولات گز آرتا در نظر عموم چیست؟

کیفیت محصولات در کارخانه آرتا که شایسته لقب بهترین است به طرز چشم گیری بالا است،
کلیه محصولات تولیدی با انواع مغز ها مخلوط و در بسته بندی های متنوع قابل عرضه می باشد. وزن و طعم آن نیز استاندارد و زمان مفید نگهداری انواع تولیدات با رعایت شرایط مناسب بسیار خوب است و ظاهر و قابل استفاده بودن آن همچنان مانند روز اول خواهد بود.

خط تولید به روز و تکنولوژی بالا

کارخانه آرتا با تولید محصولات بسیار مطلوب، تقاضا برای استفاده از انواع تولیدات را  افزایش داده و باعث ارتقای استاندارد خط تولید کارخانه شده است.

تضمین محصولات تولیدات بصورت مکتوب

کارخانه صنایع غذائی آرتا به حدی به کیفیت محصولات خود ایمان دارد که حاضر به تضمین آنها میباشد و معتبرترین تضمین توسط کارخانه صورت می گیرد. انواع گز های ساده با طعم های معمولی به طور معمول و در شرایط برابر نسبت به گزهای مغز ار و طعم دهنده های خوراکی ویژه و طبیعی به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالاتر قیمت کمتری دارند که این امر منطقی به نظر می رسد.

خرید انواع گز آرتا

فعالیت متمرکز و مستمر در زمینه صادرات

کارخانه تولید گز آرتا طی سالهای اخیر به عرصه صادرات نیز ورود کرده و با دریافت بازخورد های بسیار از مراجع و دوایر ذیربط از کشور، نشان دهنده کیفیت برتر محصولات، هم در داخل و هم در صادرات ما میباشد.

دسترسی بسیار آسان برای خرید تولیدات

کارخانه آرتا دارای بهترین سایت و متنوع ترین روش ها برای انجام یک خرید آسان و مطمئن  است که در دسترس خریداران گرامی میباشد و ثبت سفارشات و فروش انواع تولیدات گز و پولکی در آنها ساده و راحت و دارای پشتیبانی قوی در صورت بروز هرگونه مشکلی است. خرید اینترنتی در کشور روز به روز متحول، به صرفه تر و مناسبتر از گذشته شده و اجازه مقایسه قیمت و کیفیت و خدمات کالا را به مصرف‌کنندگان می‌دهد.

تولید سفارشی بر اساس نیاز خریدار

کارخانه آرتا انواع خدمات سفارشی را نیز در بالاترین سطح ارائه می کند و نیاز مشتری را به طور کامل برطرف می نماید و به تولید انواع محصولات جهت استفاده های خاص نیز توجه ویژه دارد.
بدین ترتیب رضایت مشتریان بیش از پیش شده و اغلب ترجیح می‌دهند خرید خود را بوسیله اینترنت و از سایت تولید کننده اصلی انجام دهند. در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاه‌ها انتخاب و سپس آن را از اینترنت و بطور مستقیم از تولید کننده خریداری می‌کنند چون به صرفه تر خواهد بود.

خرید انواع گز بادامی آرتا

گز آرتا بهترین نوع گز در بازار

قبل از اینکه به قیمت گز توجه داشته باشید و آنها را از نظر قیمت مورد دسته بندی قرار دهید ابتدا باید برند یا نوع گز را مناسب برای منظورتان پیدا کنید.
گز باید دارای تائییدیه از مراجع بهداشتی باشد و علامت استاندارد روی آن وجود داشته باشد.
دارای حداقل درصد استاندارد مغز ها بر حسب گرم در کیلو و در تناسب با بسته بندی باشد.
اطلاعات محصول بر روی بدنه جعبه چاپ و دارای کد استاندارد برای استعلام محصول باشد.
نام و آدرس شرکت یا کارخانه تولید کننده و اطلاعات تماس روی آن قید شده باشد.
دارای بسته‌ بندی مناسب و شایسته خریدار ایرانی باشد.
برای تولید محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده باشد.
باید دارای ضمانت نامه معتبرکارخانه باشد و در زمان خرید تحویل گردد.
خدمات فروش داشته باشد و از بابت مشاوره بتواند موجب اطمینان خاطر مصرف کننده شود.

خدمات شرکت آرتا برای هموطنان

برای داشتن انتخابی درست و مناسب برای خرید و مصرف انواع گز و پولکی اصفهان، معیارهایی نیاز داریم که اگر تولید کننده نیز بخواهد لقب بهترین کارخانه تولید را کسب کند به دو مورد بر خواهیم خورد. اول صداقت در عمل و دوم صداقت در گفتار
کارخانه ای بهترین است که در عمل صداقت داشته باشد، یعنی به دنبال ارایه محصول با کیفیت و استفاده از مواد اولیه با کیفیت است همچنین شرکتی بهترین است که اطلاعاتی درست و بدون ابهام به خریدار بدهد. به این ترتیب اگر کارخانه ای دو اصل بالا را رعایت کند میتوان آن را جز دسته بهترینها قرار داد.
فروش و خدمات مشاوره شرکت گز آرتا نشان از اهمیت مشتری مداری در این مجموعه است.

خرید پولکی و گز آرتا

مرکز فروش انواع گز آرتا

دوو یژگی اصلی مرتبط با تولید انواع گز در بهترین کارخانه، اول استفاده از مواد اولیه مرغوب و دوم استفاده از تکنولوژی به روز در روند تولید محصولات آرتا است.
تولید کننده باید از مواد درجه یک استفاده نماید و استفاده از مواد اولیه، متناسب با هدف تولید باشد و همچنین با توجه به پیشرفت روزانه علم در تمام سطوح، تاثیر این پیشرفت روی تولید انواع گز و پولکی نیز از این قاعده منفک نیست.
حضور در بالاترین سطح کیفیت و تولید، کارخانه ای است که با پیشرفت علم پیشرفت نماید و روش تولید خود را بهینه سازی و با استاندارد های روز دنیا هماهنگ نماید و کیفیت در استفاده از مواد اولیه را در سرلوحه اهداف خود قرار دهد.

تولید کنندگان گز و رقابت سالم میان آنها

گسترش رقابت میان تولید کنندگان گز اصفهان و به منظور در اختیار گرفتن مشتریان بیشتر، تولید کنندگان این محصولات را به ارائه خدمات متفاوت و ارائه محصولات با کیفیت ملزم کرده است انواع ضمانت‌نامه‌ها و تولیدات متنوع نیز به این منظور ایجاد شده و با افزایش میزان رقابت، خدمات ارائه شده به مشتریان در ضمانت‌ نامه‌ها نیز افزایش یافته است.
دو نوع تولید کننده وجود دارد که تحت هیچ شرایطی حاضر به ارائه خدمات ضمانت نمی‌باشند.
۱- تولید کنندگانی که دارای بنیه مالی ضعیفی بوده و قلیلی از مشتریان را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده‌اند.
۲- سازمان‌هایی که به برند و محصول و کیفیت خود ایمان داشته و از راه ارائه ضمانت‌نامه بدنبال جذب مشتریان خود نیستند.
با این توضیحات، مشخص می‌گردد ضمانت نامه کاملاً اختیاری بوده و باید بین دو پارامتر نارضایتی مشتریان و یا هزینه‌های جلب رضایت مندی به یک شاخص نرمال برسد.

خرید گز آرتا اصفهان

فروش انواع گز بصورت عمده

این ها از مشخصات منحصر به فردی است که با توجه به مواد اولیه  به کار رفته تولید انواع گز آرتا، از این قابلیت ها برخوردار است که با کیفیت های سفارشی و قیمت های گوناگون تولید می شود.
به همین دلیل، یکی از آیتم های جذاب برای تاجران محصولات اصفهان، دریافت بهترین لیست کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد. لیست قیمت، از چه راهی قابل دستیابی می باشد و چگونه می توان از به روز بودن و مقرون به صرفه بودن قیمت ها، مطمئن شد؟
بدون شک، اگر بتوان با شرکت و یا کارخانه اصلی، ارتباط برقرار نمود، امکان دستیابی و توافق به پایین ترین قیمت ها هم وجود خواهد داشت، کارخانه و شرکت تولید صنایع غذائی آرتا همراه شما خواهد بود.
روش های بیان شده، به شما این امکان را می دهد که به پائین ترین قیمت کارخانه گز آرتا دسترسی داشته باشید.

قیمت به روز انواع گز و خرید اینترنتی از آرتا

در خرید اینترنتی گز، فروشنده و یا تولید کننده اصلی لیست و مشخصات کالاهای خود را در سایت خود قرار می‌دهد، خریدار پس از مراجعه به این سایت و رویت انواع محصولات و مقایسه با دیگر تولیدات از نظر قیمت و مشخصات، نسبت به انتخاب و ثبت سفارش اقدام می نماید.
سفارشات رسیده پس از بررسی و تأیید نهایی توسط مسئولان با توجه به نوع گز، وزن، و انتخاب مدل بسته بندی و در صورت انطباق مشخصات و ویژگی‌های سفارش شده، پس از دریافت وجه، توسط  باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود.
امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر کشور بسیار رواج پیدا کرده‌ است و اغلب پرداخت ها به وسیله ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است.
سایت و درگاه های پرداخت صنایع آرتا همگام با پیشرفت اینترت گسترش یافته و در جهت رفاه خریداران محصولات خود گام های اساسی را برداشته است.

انواع گز صنایع غذایی آرتا

قیمت گز خام

تاثیر نام برند در قیمت گز را نمی توان نادیده گرفت، برخی برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. قیمت بالاتر نسبت به رقبا را می توان به شناخته بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر محصول اشاره کرد. گاهی نیز این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات برتر و یا خدمات فروش ویژه به سازمان ها و ارگان های خاص است.
با توسعه تکنولوژی و نوآوری در تولیدات متنوع، محصولاتی با مغزها و طعم های متنوع وارد بازار شده اند که حتی می توانند در مجالس ویژه به عنوان پذیرائی سنتی ایرانی الاصل مورد استفاده قرار گیرند. به طور معمول و در ماهیت تولید، این گونه تولیدات قیمت متفاوتی نسبت به محصولات با ساده تر دارند.
قیمت گز خام را باید به روز و در زمان خرید از دفتر فروش شرکت آرتا دریافت نمائید.

 

خرید اینترنتی و لزوم توجه به مسئله امنیت خرید

علی رغم راحتی در انتخاب و خرید، هرکسی نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمی کند. برخی از افراد ایده رفتن به فروشگاه و تجربه مراحل خرید را ترجیح می دهند. آنها دوست دارند کالاها را لمس کنند و در کنار افراد دیگر باشند و از مشاوره آنها استفاده نمایند.
خرید اینترنتی این امکان را به خریداران نمی دهد که انواع محصولات را لمس کنند یا تعامل اجتماعی داشته باشند و همچنین به آنها اجازه نمی دهد کالاها را در همان روز خرید تحویل بگیرند.
افراد دیگر ممکن است نگران خرید اینترنتی باشند زیرا می ترسند اطلاعات کارت اعتباری آنها به خطر بیفتد و از آنجا که ارائه اطلاعات کارت اعتباری هنگام خرید محصولات به صورت آنلاین ضروری است، این امکان وجود دارد که افراد قربانی سرقت هویت شوند، پس با خرید از منابع معتبر مانند گز آرتا اقدام کنید.

گز زعفرانی آرتا

نحوه فروش انواع گز به قیمت کارخانه

برخی از مصرف کنندگان از خرید اینترنتی اجتناب می کنند، این واقعیت است که آنها نگران هستند کالاهایی که خریداری می کنند در تصویر موجود در سایت به درستی نشان داده نشده و محصولات خریداری شده آنان از کیفیت پائین تری برخوردار باشد.
انجام تست های مرسوم کالای خریداری شده از طریق اینترنت نیز غیرممکن است، بنابراین مصرف کننده برای اطمینان از کیفیت و همسانی انتخاب و تحویل گز منتخب باید به فروشنده و تولید کننده اعتماد کند.
شرکت صنایع غذائی آرتا با درک نگرانی های مصرف کننده و خریدار محصولات خود با سالها فعالیت در زمینه تولید و فروش انواع گز و پولکی و صادرات به کشورهای دیگر در خدمت خریداران گرامی است و این اطمینان را با ارائه تضامین معتبر به ثبت رسانده است.

 

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز کرمانی درجه یک

گز کرمانی درجه یک، میهمان نوروز امسال

گز کرمانی درجه یک، در انواع مختلف برای نوروز امسال و برای پک های هدیه …

دیدگاهتان را بنویسید