گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / گز ایران / گز اصیل ایرانی ارزانترین قیمت و طعم عالی

گز اصیل ایرانی ارزانترین قیمت و طعم عالی

گز اصیل ایرانی را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به شما هدیه می دهیم. ما طعم دهنده شیمیائی را حذف کرده ایم و کلیه تولیدات را بر اساس استانداردهای روز عرضه می کنیم. با ما بهترین قیمت و عالی ترین طعم را تجربه کنید.

گز اصیل ایرانی ارزانترین قیمت و طعم عالی

ما به دنبال یافتن راهی هستیم تا بهترین کیفیت گز اصیل ایرانی را با ارزانترین قیمت به شما هدیه بدهیم. ما تمام توان و تلاش خود را برای تحقق این امر بکار گرفته ایم تا این اتفاق را رقم بزنیم.
به دنبال استفاده از مواد اولیه ای هستیم که در تولید گز تغییری در کیفیت آنها ایجاد نکند و طعم سنتی گز که از بچگی زیر دندان ما گیر کرده است همان باشد.
برای این منظور ما استفاده از طعم دهنده های شیمیائی را از تولید حذف کرده ایم، بهداشت را بطور کامل و تمام و بر اساس استانداردهای بهداشت رعایت میکنیم.
در بسته بندی سعی کرده ایم تا از دست و روشهای قدیمی استفاده نکنیم و همه را بصورت اتوماتیک و توسط ماسین آلات بسته بندی انجام میدهیم.

بنا بر این گزهای تولید این کارخانه تماماً با قیمت ارزان و کیفیت بالا و طعم عالی تولید و در اختیار شما قرار میگیرد.

گز اصیل ایرانی

محصولات را از کجا میتوانیم ببینیم

قبلاً برای دیدن و انتخاب، و در نتیجه برای خریدبه فروشگاه های سطح شهر و قنادی ها مراجعه میکریدیم. حسن این روش این بود که میتوانستیم آنها را از نزدیک ببینیم، لمس کنیم و لقمه گز عالی را هم بچشیم.
اما استفاده از این روش معایبی را نیز در بر داشت. علاوه بر اینکه وقت بسیاری را در ترافیک صرف میکردیم، هزینه های بسیاری را هم روی دوش ما میگذاشت.
الان که اینترنت در همه منازل با سرعت بالا وجود دارد و گوشی های هوشمند در اختیار همه قرار دارد بنظر میرسد استفاده از این بستر و فروشگاه های آنلاین راهی بسیار ساده و سریع خواهد بود، فقط باید به فروشنده و تولیدات آنها اطمینان داشته باشید.
همان فروشگاه هائی که برای خرید مراجعه میکردید، اکنون اینترنت و فروشگاه آنلاین خود را هم راه اندازی کرده اند که میتوانید از آنها به بهترین نحو و شکل ممکن بهره ببرید.

قیمت گز اصیل ایرانی در فروشگاه های آنلاین

برای خرید از این فروشگاه ها نیاز به یکدستگاه گوشی هوشمند و یا لب تاب و اینترنت دارید. وسایلی که هم اکنون در اختیار همه هست. اینترنت را هم که با سرعت بالا و با قیمت تقریبا مناسب در اختیار داریم. فقط مانده یک فروشگاه با کیفیت و آشنا که به تولیدات آنها اطمینان داشته باشیم و از نظر ارسال ما را دچار مشکل نکند.
برای هر کسی یکسری ملاکها مهم هستند، برای یک عده میتواند سرعت در ارسال ملاک باشد، برای یکی دیگر جور بودن جنس و برای یکی دیگر هم تنوع محصولات در فروشگاه و قابل مقایسه بودن آنها با هم.
همه این موارد را در فروشگاه آنلاین گز آرتا خواهید داشت. قیمتها هیچ تغییری ندارد و همانی است که اعلام میشود، هزینه های ارسال هم که ارتباطی به فروشنده ندارد، فقط میماند بحث اطمینان، که به محصولات و قیمت فروش گز در آنها باور داریم.

قیمت خرید گز اصیل ایرانی

ترکیبات اصلی گز اصفهان که اصالت آنرا حفظ کرده است

یکی از مهمترین دستاوردهای اصفهان برای ایران و جهان، بجز بحث صنایع دستی و تاریحچه آن، ارائه گز و انواع آن است. ترکیبات این شیرینی لذیذ و اصیل اصفهانی که از ابتدا تا اکنون بصورت دست نخورده و سنتی مانده و اصالت خود را همچنان حفظ کرده است تا حدودی ثابت مانده و تغییر چندان نداشته است.
برخی نوآوری ها و استفاده از مغزها در داخل آن ورود پیدا کرده است که به ارزش غذائی آن افزوده و آنرا از حالت سادگی خارج کرده است.
استفاده از انواع مغزها در این ترکیبات به مد تبدیل شده و تقریبا انواع آن در ترکیبات جای گرفته است. آجیل ها هم از این موارد بی نصیب نمانده و توانسته اند راهی به درون این ترکیبات بیابند. ترکیبات اصلی گز اصیل ایرانی اصفهان به گونه ای در ابتدا انتخاب شده است که تا سالهای سال باقی خواهد ماند.

صفر تا صد تولید گز اصفهان با طعم عالی

اینطور که در تاریخ آمده است، در کوهپایه‌ های زاگرس وجود پشه‌ای خاص باعث میشود شیره درخت گون را می خورد و قند آن را به ماده ای تبدیل می کند که نام آن گزانگبین شده است.
این شیره بر روی گیاه باقی می‌ماند و در فصل تابستان، محلی ها آنرا با لوازم مخصوصی می‌زنند تا گزانگبین از آن تولید شود. به دلیل برداشت زیاد، غیر اصولی و همچنین به دلیل کثرت آفت های طبیعی در منطقه، پشه‌هایی که این کار را انجام می‌دادند از بین رفتند و تا کنون نیز دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نتوانسته‌اند این پشه را تکثیر و از نابودی این گونه ارزشمند جلوگیری نمایند.
گز انگبین بسیار محدود تولید میشود و در اختیار تولید کنندگان قرار میگیرد و آنها برای تولید انواع گزهای سفارشی از آن استفاده میکنند.
قیمت اینگونه گز با توجه به مغزهای درون آن و درصدهای آنها تغییر میکند اما کیفیت در آنها بدون تغییر میماند تا اصالت گز همچنان حفظ شود.

فروش ارزانترین گز اصیل ایرانی

انواع گز در شرکت آرتا و مرکز فروش اینترنتی

با توجه به وجود تجهیزات و ماشین آلات مجهز در شرکت صنایع غذائی آرتا، انواع مختلف گز با مغزهای متنوع و انواع طعم های متفاوت در بسته بندی های بسیار زیبا و منحصر بفرد تولید و بفروش می رسد.
انواع گز با درصد های متفاوت، انواع با کیفیت مغز های پسته و بادام و فندق، انواع پولکی با طعم های ویژه و ابتکاری و انواع نبات در این مجموعه تولید میگردد. همچنین جهت رفاه مشتریان عزیز تولید انواع محصولات آرتا بصورت سفارشی و از طریق فروشگاه آنلاین نیز امکان تولید داشته و میتواند خاص بودن را برای شما به وجود آورد.
گز آردی، گز لقمه ای، سوهان گزی، پولکی، نبات و دیگر محصولات را می توانید با مراجعه به سایت شرکت گز آرتا و فروشگاه آنلاین ملاحظه نموده و نسبت به خرید از روش های مرسوم اقدام نمائید.

تضمین کیفیت، پاسخگوئی مناسب و خرید آسان از ویژگی های بارز و قابل اعتنای مجموعه تولیدی آرتا می باشد.

فروش گز ایرانی اصفهان آنلاین

کیفیت گز اصیل ایرانی و قیمت آن

وقتی صحبت از کیفیت صنایع غذائی و مخصوصا گز و پولکی به میان می آید انبوهی از سوالات به ذهن می رسد، اما همه می دانیم کیفیت مجموعه ای از عوامل را در بر می گیرد که پیوستگی بین آنها می تواند به درجه ای از اطمینان ختم شود که کیفیت را در بر میگیرد.
کیفیت در گزهای تولید شده بستگی مستقیم به کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن و تجربه  نیروی انسانی در تولید دارد. مشخصات تولیدات گز کیفیت بالا را می توان در مواد اولیه بکار رفته در آن، که در عطر و طعم آن نقش قابل توجهی دارد و حرف اول را میزنند جستجو کرد.

برای خرید گز اصیل ایرانی با درجه کیفیت عالی و طعم فوق العاده که قیمت مناسب هم داشته باشد کافیست با کارشناس این مجموعه تماس بگیرید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

انتخاب و خرید گز اصفهان

نکاتی که باید در انتخاب و خرید گز به آن توجه کنید

انتخاب و خرید گز به صورت عمده و یا جزئی صورت می گیرد که در …

دیدگاهتان را بنویسید