گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / قیمت گز / گز لقمه ای ارزان ۴۰ درصد با خواص بسیار

گز لقمه ای ارزان ۴۰ درصد با خواص بسیار

گز لقمه ای ارزان ۴۰ درصد خواص بی نظیری داشته و در دسته بهترین انواع گز طبقه بندی می شود. برای دریافت قیمت به روز محصولات و کیفیت و نحوه عرضه هر یک از آن ها کافی است که با واحد فروش ارتباط بگیرید.

گز لقمه ای ارزان ۴۰ درصد با خواص بسیار

علاوه بر اصفهان، شهرهای تبریز، کرمان، تهران، یزد، مشهد و بلداجی هم تولید کننده گز هستند. اما دلیل اینکه چرا گز را منحصرا متعلق به اصفهان میدانند بسیار جالب است.
استفاده از مغزها و دانه های خوراکی در تولیدگز، به ابتکار و نوآوری در اینصنعت باز میگردد که توسط تولید کنندگان اعمال میشود. درصد های استفاده از دانه های خوراکی توسط استاد کاران قناد و تعیین آنها مقوله بسیار بحث برانگیزی است.
چرا این درصدها اینقدر مهم هستند؟ آیا طبقه بندی در این استفاده نقش دارد؟ و اینکه کدام درصد برای خرید بهتر است؟ پاسخ به این پرسشها در خواص ترکیبات گز و دانه های خوراکی نهفته است.
پسته خواص بینظیری دارد، بادام در مکتوبات قدیمی به وفور در باره اش نوشته اند و فندق در این میان به همراه بادام زمینی تبدیل به انواع شکلات و کره شده اند و خواص خود را با ترکیبات گز به اشتراک گذاشته اند.

درصدهای مغز در تولید انواع گز

بطور کلی استفاده از دانه های خوراکی در تولید محصولات شیرینی و تنقلات، نسل به نسل و از زمانهای گذشته به ما رسیده است. با ابتکار و تغییرات در ذائقه و محبوبیت در میان خریداران، رقابت بر سر تولید بهترین و لذیذ ترین گز، کار را به اینجا رسانده است.
با در نظر گرفتن قیمت میتوانیم درصدهای مغز های خوراکی را در تولید تغییر دهیم. کمترین مقدار میتواند ۱۰ درصد باشد و بیشترین درصد میتواند تا ۵۰ درصد تغییر کند.
همه این موارد به استقبال و ذائقه مصرف کننده ارتباط پیدا میکند. اما در سالهای اخیر ۴۰ درصد مغز و ۶۰ درصد گز بهترین نمونه برای استفاده در نظر خریداران بوده است.
قیمت مناسب، کیفیت بالا، درصد متعادل و منطبق با ذائقه ایرانی، مواد طبیعی و بدون افزودنی های خوراکی، محصولات آرتا را متمایز نموده است. با انتخاب گز لقمه ای ارزان ۴۰ درصد تولید صنایع غذائی آرتا، به این نکته پی خواهید برد.

گز لقمه ای ارزان

مضرات استفاده از گز تقلبی برای بدن

استفاده از مواد غذائی غیر بهداشتی همیشه زیانبار و برای بدن آسیب رسان بوده است. وقتی تولید کننده ای گز و یا محصول تقلبی را برای کسب منافع به بازار روانه میکند، تنها به بدن و جسم فیزیکی آسیب نمیرساند، با این کار اعتماد جامعه و عموم مردم را به تولیدات نمونه های آنها خدشه دار میکند و این بسیار زیانبارتر از آسیب جسمی خواهد بود.
ورود گز تقلبی به بازار و در صورت تکرار آن کل این صنعت زیر سوال میرود و یکی از اصیل ترین و سنتی ترین تولیدات در ایران به سمت نابودی حرکت خواهد کرد.
به همین علت از مصرف کنندگان عزیز درخواست داریم فقط از منابع معتبر و قنادی ها، و یا از کارخانه های تولید کننده بصورت مستقیم گز لقمه ای ارزان و دیگر محصولات را خرید کنند تا بساط این افراد برچیده شود. هزینه بسیار درمان، آسیبهای گوارشی و دردهای مدت دار از عوارض مصرف گزهای تقلبی است.

سوهان گزی، میان وعده ای بینظیر و مفید برای بدن

معمولاً سوهان گزی را بصورت لقمه ای و در بسته بندیهای فلزی تولید میکنند. ترکیب سوهان قم و گز اصفهان، با مواد اولیه بسیار مفید برای بدن و کاملا طبیعی، ترکیبی سرشار از مواد مغذی و پروتئین است.
با مخلوط کردن دانه های خوراکی مانند بادام، فندق و پسته، این نوع محصول را به بمب انرژی تبدیل کرده اند که برای همه اقشار قابل مصرف است.
تنها با خوردن یکعدد از این محصول، انرژی مورد نیاز برای کل روز را دریافت خواهید کرد. در کنار یک نوشیدنی گرم، طعم رویائی را تجربه میکنید و نیاز بدن به مواد غذائی را تامین خواهید کرد.
ورزشکارانی که با وزنه های بسیار سنگین کار میکنند، نیاز مبرم به میان وعده های مقوی و انرژی زا دارند که با مصرف سوهان گزی میتواند تامین شود.
سوهان گزی را در بسته بندی فلزی و برای جلوگیری از خرد شده و سرایت روغن به جدار آن و برای نگهداری طولانی مدت به بازار ارسال مینمایند.

مرکز توزیع سوهان و گز لقمه ای ارزان درجه یک

سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان لقمه‌ای، سوهان تخته‌ای، سوهان بادامی، سوهان آجیلی، سوهان گزی، سوهان کره‌ای و بسیاری دیگر از نامهای آشنا تنها بخشی از سوهان‌هایی است که در استان قم تهیه و ما مرکز فروش و توزیع انواع آنها هستیم.
گز لقمه ای، گز آردی، سوهان گزی، گز انگشت پیچ، گز شیرخشتی، گز انگبین، گز ۴۰ درصد، گز مغز پسته ای، گز ۱۸ درصد، گز ۲۸ درصد، و تولیدات بسیاری دیگر از اصفهان را در این مرکز میتوانید سفارش دهید.
انتخاب محلی که از آن اقدام به خرید می‌کنید، برند، کیفیت ظاهری، بسته ‌بندی، مطالعه‌ مواد اولیه تشکیل دهنده و در نهایت طعم، تعیین کننده‌ با کیفیت بودن و اصل بودن محصول است، که ما همه را برای خاطر شما در نظر گرفته ایم.
خوشبختانه با گسترش اینترنت در سطح کشور، بدون در نظر داشتن زمان و مکان می‌توانید به راحتی از طریق وب‌ سایت از میان برترین برندها یهترین گز لقمه ای ارزان را خریداری کنید.

قیمت گز پسته ای

بسته بندی گز لقمه ای ارزان، عامل جذابیت

بسته بندی گز نقش محوری در معرفی آنها به بازار دارد و به عنوان یک عامل تاثیرگذار در قیمت محصول و ابزاری برای ایجاد تاثیر در ذهن مصرف کننده، ایفای نقش می کند. باید با بسته بندی محصول به عنوان یکی از ابزارهای ارزشمند در بازاریابی امروز رفتار شود.
در حال حاضر به دلیل گسترش فرهنگ شهرنشینی و افزایش جمعیت ساکن در مراکز استانها، مقوله تامین بهداشت جامعه و حفظ محیط زیست از جمله مهمترین مسایلی است که بایستی مورد توجه ویژه برنامه ریزان، طراحان، کارشناسان و مدیران شهری قرار گیرد.
هزینه حمل و نقل، دفع کمتر زباله، منجر به مشکلات زیست محیطی کمتر خواهد شد که با طراحی و بسته بندی مناسب محصولات میتوان به کاهش مخاطرات زیست محیطی از مبدا جامه عمل پوشاند.

چگونه خرید داشته باشیم تا بهترین سود را ببریم

یکی از آیتم های جذاب برای تاجران محصولات اصفهان، دریافت بهترین لیست قیمت گز لقمه ای ارزان و بالاترین کیفیت می باشد. چگونه می توان از به روز بودن و مقرون به صرفه بودن قیمت ها، مطمئن شد؟
بدون شک، اگر بتوان با شرکت و یا کارخانه اصلی، ارتباط برقرار نمود، امکان دستیابی و توافق به پایین ترین قیمت ها هم وجود خواهد داشت، بنا بر این یکی از تولید کنندگانی که به شما چنین شرایطی را خواهد داد، کارخانه و شرکت تولید کننده و فروشنده عمده خواهد بود.
روش های متعددی وجود دارد که بتوانید بر اساس شرایط خود، اقدام به سفارش محصولات اصل با قیمت مناسب و به روز، با کیفیت تضمین شده نمایید.
سفارش و خرید از درب کارخانه بصورت غیرحضوری، سفارش در دفتر فروش بصورت حضوری و بهره مندی از مشاوره کارشناسان و یا استفاده از اینترنت و فضای مجازی می تواند گزینه های پیش روی شما باشد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز مخلوط اصفهان

سوغاتی محبوب ایرانیان گز مخلوط اصفهان

گز مخلوط اصفهان همواره یکی از محبوبترین سوغاتی های این شهر بوده است که با …

دیدگاهتان را بنویسید