گز اصفهان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / صادرات عمده گز / گز لقمه ای صادراتی اصفهان برای فروش به عراق

گز لقمه ای صادراتی اصفهان برای فروش به عراق

گز لقمه ای صادراتی اصفهان برای ارسال به کشورهای همسایه و از جمله عراق همراه با فروش در بسته بندی های مختلف و فله ای آماده سازی شده و به این ترتیب میزان رشد اقتصادی در این صنعت را چندین برابر می کند.
تولیدات گز اصفهان نه تنها در کشورهای همسایه، بلکه در کشورهای اروپایی و آسیایی و در امریکا بسیار شناخته شده است و هر ساله صادرات انواع گز از مبادی گمرکی ایران و از طریق شرکت ها هماهنگ میشود.

گز لقمه ای صادراتی

فروش گز لقمه ای صادراتی

گز همان طور که بسیاری می دانند یکی از سوغاتی های اصلی اصفهان است و به صورت بسیار متنوع تولید می شود. شاید بتوان گفت که پرفروشترین نوع گز اصفهان همان گز لقمه ای است. گز لقمه ای صادراتی یکی از انواع بسیار مرغوب است که برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله عراق تولید می شود.
گز لقمه ای پسته ای، گز لقمه ای بادام و گزهای لقمه مخلوط و همچنین گز آجیلی از جمله محصولاتی هستند که شما می  توانید برای خرید داخل و یا برای صادرات ثبت سفارش نمایید.
ترکیبی از مغزیجات در گز آجیلی استفاده می شود یعنی از بادام، پسته، فندق و گردو که همان طعم گز اصیل اصفهان را البته با استفاده از انگبین های گیاهی ایجاد می کند.
درصد های مختلف که یکی از مهمترین عوامل در دسته بندی گزهای لقمه ای صادراتی است را می توانید در تولیدات مختلف شاهد باشید.

خرید گز اصفهان

معرفی گزهای مخصوص صادرات

گز که در بازار ایران و در میان ایرانیان بسیار شناخته شده است در میان توریست ها و گردشگران خارجی هم جایگاه بالایی دارد. هر سال گردشگران به این دیار سفر کرده و از آثار باستانی و تاریخی اصفهان و سوغات های آن استفاده می کنند و به این ترتیب گز اصفهان در بین گردشگران هم بسیار شناخته شده است.
شرکت های صادراتی و مراکز معتبری که در امر صادرات شیرینی ها و محصولات ایرانی هم فعال هستند در میان بیکار ننشته اند و گزهای لقمه ای صادراتی ایرانی را به سراسر جهان ارسال می کنند.
گزهای کادوئی و یا حتی گزهای فله در میان این مجموعه دیده می شود و برای صادرات هم نوع محصول و کیفیت آن و میزان درصد مغزها بر اساس نیاز بازار و قیمت ها به روز ارزیابی شده و به مقصد کشورهایی مانند عراق و پاکستان و قطر و کشورهای اروپایی بارگیری می شود.

خرید گز اصفهان

گزهای پرطرفدار در بازارهای جهانی عبارتند از:

  1. گز لقمه صادراتی پسته ۴۲% عسلی انگبینی
  2. گز صادراتی لقمه ای پسته ۳۸% بیدمشکی
  3. گز لقمه مخصوص صادرات پسته ۳۵% عسلی ترنجبین
  4. گز مخصوص صادرات لقمه ای پسته ۳۲% بیدمشکی
  5. گزهای صادراتی لقمه پسته ۱۸% زعفرانی
  6. انواع گز صادراتی لقمه ای پسته ای ۴۳% شیرخشتی

گزهای اصفهان که مخصوص صادرات تولید می شود به کشورهای مختلف صاغدر می شود و همسایگان ما مانند عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارش و کشورهای اروپائی و حتی کشورهای امریکایی و آسیای جنوب شرقی به میزان زیادی هر ساله از این تولیدات استقبال کرده اند.
فعالان صادراتی مشغول در این حوزه با همکاری نزدیک به کارخانجات تولید انواع گز اصفهان همکاری تنگاتنگ دارند.

گز خوراکی به عنوان یکی از خوراکی‌های محبوب شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، ترکیه و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، گز خوراکی به عنوان یکی از خوراکی‌های محبوب شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید گز با کیفیت لقمه ای اصفهان در درصد های مختلف از درب کارخانه

آیا در ایران تنوع گز وجود دارد؟

در ایران تنوعی در انواع گز خوراکی و تهیه آن وجود دارد. البته باید گفت که با توجه به اینکه گز خوراکی یکی از خوراکی‌های سنتی و محبوب ایران است، در مناطق مختلف ایران، روش‌های مختلفی برای تهیه آن وجود دارد و هر منطقه به شکل خاص خودش گز خوراکی را تهیه می‌کند.
اما به این نکته توجه داشته باشید که گز اصفهان و کرمان از جمله معروفترین و مشهورترین شهرهای تولید کننده گز به شمار رفته و بسیار شناخته شده هستند.

مراکز و منابع تهیه انواع گز لقمه ای صادراتی

با توجه به گستردگی و تنوع گز و صادرات آن به کشورهای مختلف، حتماً باید از منابعی گز صادراتی را خریداری و تهیه نمایید که مورد اطمینان کامل باشند.
شرکت آرتا یکی از شناخته شده ترین این مراکز بوده که به سادگی می توانید با استفاده از تسهیلات خرید اینترنتی اقدام نمایید.
کسب اطلاعات از مشاوران ما در واحد فروش، شما را به خرید گز صادراتی و اطمینان از کیفیت محصولات سوق میدهد. قیمت ها را به روز و کیفیت را مقایسه کنید.

خلاصه

به این نوشته چه امتیازی می دهید؟

درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز با کیفیت ایرانی اصل با تنوع تنوع خاصی دارد؟

خرید گزهای صادراتی از فروشگاه آنلاین

خرید گزهای صادراتی به صورت عمده و ارسال به کشورهایی مانند ترکیه، عراق، کشورهای عربی …

دیدگاهتان را بنویسید