گز اصفهان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / گز لقمه ای / گز لقمه معراج خرید قیمت کارخانه

گز لقمه معراج خرید قیمت کارخانه

گز لقمه معراج یکی از برندهای معروف و با ارزش گز ایرانی است که تنوع تولید آن برای همگان مشهود است. خرید بهترین نوع گز به قیمت کارخانه، بی واسطه و ارزان و مناسب تر به دست شما میرسد.

تولید گز ارزان قیمت

گزهای لقمه ای یکی از تولیدات بسیار پرطرفدار و پرفروش در بازار است. در واقع گز لقمه ای کاملاً سنتی و اصیل است و در طی سالهای متمادی تولیداتی مانند گزهای آردی و گزهای برشی تهیه و اضافه شدند.
با ورود دستگاه های صنعتی مجهز، تنوع تولیدات در گزهای لقمه ای بسیار رشد داشته است و تنوع طعم ها و مزه های مختلف هم به گز افزوده شده است.
گزهای لقمه ای ارزان تر و مناسب تر هستند و البته این که گز لقمه ارزان چیست نیاز به شناخت این محصول دارد. درجه کیفیت و پایین ترین و یا بالاتری درصد مغز و یا وزن های کم در بسته بندی و همچنین نحوه فروش می تواند از عوامل موثر در قیمت تمام شده گز باشد.
در عین حال توجه داشته باشید که عرضه گز با توجه به نوع تقاضای بازار امکان پذیر است.
گز لقمه معراج و دیگر محصولات این شرکت شناخته شده با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شوند و در طعم های مختلف تهیه و تولید می شوند. از جمله این محصولات اشاره می کنیم به :

  • گز ارزان قیمت لقمه ای پسته
  • گز لقمه ای کیلویی
  • گزهای لقمه بسته بندی شده
  • گز لقمه ای بادامی
  • گز لقمه بدون مغز
  • گز انگبین لقمه ای
  • گزهای میوه ای لقمه ای

گز لقمه معراج را می توان نمونه ای بسیار ارزنده از تولیدی دانست که با توجه به تنوع تولیدات در قیمت ها و نرخ های متفاوت عرضه می شوند. فروش عمده گز با قیمت های ارزان و مناسب در سرتاسر کشور در این مجموعه صورت می گیرد.

گز لقمه معراج

گز لقمه معراج در انواع مختلف اگر بخواهیم به برندهای تولید کننده گز اصفهان و بلداجی اشاره کنیم در این مطلب نمی گنجد و ما در این محتوا گز لقمه معراج را انتخاب کرده ایم که در اصفهان تولید می شود.
گزهای لقمه ای تولید شده در این واحد از بهترین انواع گز در بازار خرید و فروش این محصول است. دسته بندی و کیفیت گز به میزان مغزهای موجود مانند پسته و بادام و یا طعم این محصول به انواع انگبین ها وابسته است. تنوعی که در تولید و عرضه گز لقمه معراج مشاهده می کنید بسته بندی این گز را هم شامل می شود.

  1. گز لقمه ای پسته مینا فلزی
  2. گز لقمه ای پسته کاشی
  3. گز لقمه ای پسته خاتم کلاسیک
  4. گز لقمه ای بادام نقره ای
  5. گز لقمه ای مخلوط شاهرضا
  6. گز لقمه ای پسته ترمه ای
  7. گز لقمه ای بادام شمش نقره ای
  8. گز لقمه ای پسته درباغی
  9. گز لقمه ای پسته نقش جهان
  10. گز لقمه ای زعفرانی شاهرضا
برای انتخاب بهترین گز لقمه معراج با قیمت عالی درب کارخانه و به صورت عمده و فله و یا در بسته بندی مورد دلخواه خود با واحد فروش ارتباط بگیرید و از تخفیف های ما تا پایان سال استفاده کنید.

فروش گز معراج به قیمت کارخانه

اگر در پی تهیه و خرید گز هستید و آن هم اگر می خواهید گز لقمه معراج را تهیه کنید می توانید در بین تولیدات مختلف این تولیدی که در بسته بندی های مختلف عرضه می شود به پیشنهادات ما در واحد فروش آرتا گز اعتماد کنید.
خب در اصل این نکته را فراموش نکنید که ارزان بودن قیمت گز دلیلی بر بی کسفیت بودن آن نیست، بلکه وزن پایین بسته بندی برخی از گزها این امکان را به تولید کننده میدهد که تمامی گروه ها بتوانند از این محصول استفاده کنند.
در صنایع غذایی گز آرتا ما به شما این فرصت را می دهیم که به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت اقدام کرده تا خریداران گز در سرتاسر کشور و حتی بازرگانان و فعالین در کشورهای مختلف جهان، فرصت تهیه و خرید مستقیم از مرکز تولیدی را داشته باشند.
پس گز لقمه معراج را به صورت ارزان و با فروش عمده اینترنتی تهیه کنید و از مجموعه ای از محصولات لذت ببرید.

گز به عنوان خوراکی اصیل ایرانی

گزهای معراج با ویژگی های مختلف

گزهای تولید شده در مجموعه معراج شامل گزهای لقمه معراج و گزهای آردی و برشی با ویژگی ها و خصوصیات مختلف می شود. طعم، بسته بندی، میزان درصد مغزها و ……در هر یک از تولیدات می تواند متفاوت باشد.
گز بادام لقمه ای و گزهای آردی نقره ای و همچنین گزهای برشی پسته و بادام بسیار پر طرفدار بوده و برای مصارف داخلی و خارجی بسیار پرتقاضا هستند.
گزهای برشی معراج که به گز ۲۸ درصد شناخته می شود، بسیار باکیفیت بوده و تولیدات این مجموعه با گزهای مخلوط و پسته ای در وزن های مختلف به بازار عرضه می شود.
وزن بسته ها می تواند ۵۰۰ گرمی بوده و در کارتن های ۳۰ عددی بسته بندی می شوند. خرید انواع گز لقمه ای معراج برای همه طرفداران این محصول ممکن است و می توانید همین حالا با واحد فروش تماس گرفته و علاوه بر مشاوره های رایگان، از خرید گز با قیمت ارزان هم سودمند شوید.

گز و سوهان آرتا

نکته پایانی برای خرید موفق

قیمت های مناسب و محصولات باکیفیت می توانند برای جلب رضایت مشتریان قابل تامل باشد. محصولات معراج و انواع گز لقمه معراج با درجه های کیفی مطلوب و استاندارد بالا تا حدودی قیمت بالایی هم دارند.
شما می توانید بهترین و مناسب ترین قیمت فروش انواع گز معراج را مورد بررسی قرار داده و انتخاب خود را بر اساس نوع نیاز انجام دهید.
در مجموعه آرتا به راحتی می توانید هم مشاوره های خرید را انجام دهید و هم بهترین محصولات را با قیمت فوق العاده خریداری کنید.
از همین الان می توانید در کمترین زمان و به سادگی انواع گز عرضه شده در این مجموعه را ثبت سفارش کرده و از تخفیف های فوق العاده ای که برای نمایندگی ها، فروشگاه ها و مراکز فروش عمده در نظر گرفته ایم استفاده کنید.

انتخاب گز مرغوب که کیفیت آن با استانداردهای روز منطبق باشد و سلامت و کیفیت مواد آن و تاریخ تولید تضمین شده است را به راحتی با آرتا انجام دهید.
صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

گز لقمه ای اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای + خرید گز آردی اصفهان

قیمت گذاری گز لقمه ای به میزان کیفیت مواد اولیه، انگبین مصرفی و وزن محصول …

دیدگاهتان را بنویسید