گز اصفهان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / گز مرغوب و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

گز مرغوب و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

گز مرغوب و درجه یک دارای مشخصات و وجه تمایز بسیاری است که توسط کارشناسان این صنعت قابل تشخیص است. عطر و طعم نقش اساسی داشته و حرف اول را میزند. با صنایع غذایی آرتا می توانید بهترین کیفیت را با قیمت مناسب تجربه کنید.

گز مرغوب و درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

وقتی صحبت از کیفیت بالای صنایع غذائی و مخصوصاً گز و پولکی به میان می آید انبوهی از سوالات در این خصوص به ذهن می رسد. همه می دانیم کیفیت و مرغوبیت مجموعه ای از عوامل را در بر می گیرد که به درجه ای از اطمینان ختم میشود که ما آنرا کیفیت می شناسیم.
کیفیت در گزهای تولید شده بستگی مستقیم به کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آن و همچنین تجربه و آموزش مستمر نیروی انسانی؛ بعلاوه تجهیزات مورد استفاده دارد.
مشخصات تولیدات گز مرغوب و درجه یک را می توان در مواد اولیه بکار رفته در آن؛ که در عطر و طعم آن نقش قابل توجهی دارد و حرف اول را میزنند جستجو کرد.
انطباق تولیدات با مشخصات اعلام شده از جانب سازمان ملی استاندارد و نظارت مستمر ارگان های ذیربط از وزارت بهداشت نیز از مشخصه های لازم و ضروری تولید با کیفیت بالا است.

 

فروش گز مرغوب و درجه یک اصفهان

گز مرغوب و درجه یک خوب را از کجا باید خرید؟

در اصفهان تعداد بسیار زیادی گر فروشی و با عنوان مرکز فروش سوغات اصفهان وجود دارد، اکثر گز فروشی های معروف به غیر از بازار اصفهان و میدان نقش جهان که تا چشم کار می‌کند انواع و اقسام پولکی و گز را می‌شود در آن پیدا کرد، در خیابان‌های دیگر اصفهان هم کم نیست.
گزشناس‌ها می‌ دانند قیمت گز بسته به مقدار پسته، بادام یا فندقی که در آن به کار رفته فرق می‌کند و گز اصیل را که نرم و در عین حال ترد است، باید از قدیمی‌های بازار خرید چون امتحان خود را پس داده‌ اند و گز بد دست مشتری نمی‌دهند.
در این خصوص می توانیم به محصولات متنوع تولید شده در شرکت صنایع غذائی آرتا اشاره داشته باشیم که با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در کنار نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده؛ کلیه مشخصات یک محصول با کیفیت بالا را دارا می باشد.

انواع گز در شرکت آرتا

با توجه به وجود انواع تجهیزات و ماشین آلات به روز و مجهز در شرکت صنایع غذائی آرتا، انواع مختلف گز با مغز های بسیار متنوع و با طعم های متفاوت در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا تولید و بفروش می رسد.
انواع گز با درصد های متفاوت مغز های پسته و بادام و فندق، انواع پولکی با طعم های خاص در این مجموعه تولید میگردد. همچنین جهت رفاه مشتریان عزیز تولید انواع محصولات آرتا بصورت سفارشی و برای مراسم شما نیز امکان تولید داشته و میتواند خاص بودن را برای شما در یادها به ثبت برساند.
گز آردی، گز لقمه ای، سوهان گزی، پولکی، نبات و دیگر محصولات را می توانید با مراجعه به سایت ملاحظه نموده و نسبت به خرید اقدام نمائید. مجموعه آرتا بر پایه تغذیه سالم و تندرستی با تولید انواع گز مرغوب و درجه یک فعالیت می کند.

 

فروش عمده انواع گز

وجه تمایز کیفیت گز مرغوب و درجه یک با محصولات دیگر

تضمین کیفیت، پاسخگوئی مناسب و خرید آسان از مشخصات بارز و وجه تمایز مجموعه تولیدی آرتا می باشد که آنرا از بقیه متمایز نموده است. اعتماد عمومی و سازمان ناظر بر تولیدات را نیز می توانیم به این مجموعه عوامل اضافه نمائیم.
انواع گز در شرکت و صنایع غذائی آرتا با بالاترین کیفیت و با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، بصورت کاملا بهداشتی و تحت نظارت واحد کنترل کیفیت صورت می گیرد و از این لحاظ توانسته موفقیت های بی نظیری را در میان تولید کنندگان این محصول بدست بیاورد.
مرکز تولید و فروش انواع گز مرغوب و درجه یک از کلیه هموطنان عزیز و مسافران به این شهر درخواست دارد تا از مجموعه آرتا بازدید نموده و محصولات تولیدی ما را با دیگران مقایسه و سپس انتخاب بهتر را انجام دهند.

پولکی و تنوع آن، گسترش دامنه ذائقه ایرانی

در واقع می توان گفت پولکی نوعی آبنبات مخصوص می باشد که به خاطر شباهت آن به سکه، در زمان گذشته به پولکی معروف شده است.
انواع پولکی که در دو دسته ساده و پولکی همراه با انواع مغزها و اسانس‌ها یا میوه‌ها تولید می شوند، میتواند تقسیم بندی شود.
پولکی ساده از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی تهیه می‌شود و در مقابل پولکی غیر ساده عبارت است از یک مخلوط پخته شده از مواد اصلی بعلاوه یکی از مواد، پودر نارگیل، مغز پسته، زرشک، مغز بادام، لیمو‌ترش یا لیمو‌امانی خرد شده، زعفران و وانیل و بسیاری دیگر.
انواع پولکی طعم‌ دار عبارت است از مخلوط پخته شده از مواد اصلی تولید پولکی به همراه مواد طعم دهنده مجاز خوراکی. پولکی می‌تواند علاوه بر مواد ذکر شده در نمونه غیر ساده، با سایر مغزها و مواد طعم دهنده، از قبیل طعم انواع میوه‌ها، نیز تولید شود.

 

قیمت گز مرغوب و درجه یک پسته ای

گز انگبین و تولید سفارشی چگونه است؟

سوغاتی معروف و کمیاب اصفهان گز مرغوب و درجه یک انگبین است. برای تهیه گز از شکر، سفیده تخم مرغ، مغز بادام، پسته، هل و گلاب استفاده می‌شود. برخی تولیدکنندگان گز از نوعی ماده به نام بادکا نیز استفاده می‌کنند که استفاده از این ماده بدلیل خواص آن، آنرا در درجات مناسب از نظر کیفیت قرار می دهد.
گز انگبین نوع اصیل این شیرینی دلپذیر است که به‌ صورت سفارشی و در مقدار کم تولید می‌شود و دارای درصد کمی از عصاره گرانبهای گز انگبین است.
آنچه به گز هویت داده و آنرا خاص نموده است عصاره و شهد شگفت‌ انگیز گزانگبین است. هموطنان عزیز می توانند طی تماس با دفتر فروش و یا کارخانه سفارشات خود را به ثبت برسانند و مقدار مورد نیاز را به اطلاع مسئولین فروش برسانند تا در اسرع وقت نسبت به تولید سفارشات آنها اقدام گردد.

مهم ترین خواص پسته مخلوط در انواع گز پسته ای

جلوگیری از لخته شدن خون  بهبود سلامت قلب
مدیریت کردن وزن و ایجاد تناسب در اندام
کمک در بهبودی هضم که در عملکرد سیستم گوارش تاثیر مثبت دارد
کنترل و متعادل نگهداشتن سطح قند خون
محافظت از نورون ها و نقش مهمی که در حفظ سیستم عصبی بدن ایفا می کند
به دلیل منبع غنی ویتامین، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
این شیرینی لذیذ اضطراب و استرس را از بین می‌برد و برای زنان باردار بسیار مفید است.
همچنین خاصیت آنتی‌بیوتیکی دارد بنابراین عفونت‌های بدن را از بین می‌برد و به زیبایی و شادابی پوست و مو کمک بسیار می کند.
ما با سالها تحقیق و بررسی تاثیر مواد اولیه تولید گز پسته ای روی سلامتی هموطنان گرامی، این اطمینان را می دهیم که انواع تولیدات این کارخانه در بالاترین سطح کیفی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

 

نمایندگی فروش گز

انواع گز مرغوب و درجه یک پسته ای در شرکت آرتا

انواع گز پسته ای از خوشمزه ترین و انحصاری ترین تنقلات اصیل ایرانی هستند که اصلیتی اصفهانی دارند که طعم خوشمزه و خواص بی نظیری دارند انواع گز مرغوب و درجه یک پسته ای تبدیل به یکی از شیرینی های ایرانی شده است.
تولید این شیرینی های خوشمزه آنهم با ریزه کاری هایی که فقط تولیدکنندگان سنتی و حرفه ای این شیرینی می دانند، کمی سخت و وقتگیر است. عاملی که گزهای پسته ای را به انواع مختلف تقسیم بندی می کند، شکل ظاهری، نحوه بسته بندی، درصد پسته مخلوط در آن و نحوه نگهداری آنهاست و همچنین اضافه و یا کم شدن بعضی از ترکیبات در آنها می باشد.
انواع تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی به روز و با تکنولوژی بالا، امکان بسته بندی های سفارشی برای شرکت ها و ادارات و ارگان ها در این مجموعه وجود دارد.

گز رژیمی تجربه ای نو برای افراد دیابتی

این نوع از انواع گز برای افرادی که دچار دیابت هستند بسیار مناسب است. امروزه مصرف قند به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده است و بسیاری از ترکیبات غذایی که مورد مصرف روزانه ما قرار می گیرند به شکل غیرمستقیم دارای میزان قابل توجهی از انواع قندها هستند.
گز رژیمی علاوه بر اینکه برای افراد دیابتی مناسب است، برای کسانی که می خواهند کالری کمتری وارد بدنشان شود نیز مناسب است و حتی ورزشکاران هم که حساسیت بسیار در مصرف انواع شیرینی جات دارند بسیار سودمند است. معمولاً در ترکیبات این گزها از پودرهای گیاهی طعم دهنده به جای قند و گلوکز استفاده می شود.
با تولید و معرفی دو نوع از انواع گز تولیدی شرکت آرتا، یعنی رژیمی و پروبیوتیک، می توانیم با اطمینان بالایی بگوییم مصرف گز دیگر برای هیچ کس ممنوعیت نخواهد داشت حتی افراد دیابتی.

 

قیمت خرید گز مرغوب و درجه یک اصفهان

گز پروبیوتیک با کیفیت و مرغوبیت استاندارد بهداشت

گز پروبیوتیک از انواع گز است که هم قند بالا را حذف کرده و هم در تولید خود از باکتری های مفیدی به نام پروبیوتیک بهره برده است. البته این نوع گزها، سنتی نیستند و از دستاوردهای جدید و با نوآوری در صنعت تولید گز پا به عرصه وجود گذاشته اند و از استقبال خوبی هم از آن صورت گرفته است.
باکتری های مفید پروبیوتیک باعث تقویت سیستم گوارش شده و افرادی که مشکلات و ناراحتی معده دارند و معمولا قند شیر به نام لاکتوز، معده آنها را دچار مشکل می کند، این باکتری ها برای آنها بسیار مفید و سودمند می باشد. در ضمن یادآوری میگردد برای حفظ خاصیت این نوع از گزها برای طولانی مدت حتما باید در دمای پایین فریزر و یا یخچال نگهداری شوند. انواع گز پروبیوتیک مانند گزهای سنتی تولید و در محل نمایشگاه دائمی صنایع آرتا برای بازدید علاقمندان موجود است.

معرفی سه نمونه عالی از گز که حتما باید امتحان کنید

گز لقمه نرم
این نوع از از انواع گز، به دلیل وجود درصدی از رطوبت، بسیار نرم بوده و در زمان مصرف بین دو انگشت کش می آید.

گز شکن دار
از انواع گز اصیل اصفهانی است که با کمترین میزان رطوبت تولید می شود. این نوع از تولیدات شرکت آرتا خشک و شکننده است اما در دهان آب می شود و احتیاج به جویدن ندارد.

سوهان گزی
یکی از خوشمزه ترین انواع گز و تولیدات شرکت آرتا می تواند محسوب شود که ترکیبی از دو شیرینی خوشمزه و اصیل ایرانی است. ترکیبی از سوهان و گز.
این نوع گز عموما به صورت لقمه ای و با پوششی از سوهان تولید می شود که داخل آن از گز استفاده شده است و هنگام خوردن آنها، طعمی بینابین و تجربه ای به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

 

فروش گز با قیمت پایین

گز مرغوب و درجه یک و اهمیت بسته بندی آن

گز آردی در روش تهیه و مواد اولیه موجود در آن مشابه گزهای قالبی است ولی تفاوت آنها در بسته بندی و برش است. این گز در اشکال گوناگون در بازار عرضه می شود که وجود آرد بسیار در جعبه های این نوع گز برای جلوگیری از خشک شدن و حفظ رطوبت آن است.
اما ویژگی دیگری که گز آردی را از گز معمولی متمایز می کند، عدم چسبندگی آن به دندان است. علاوه بر اینها قابلیت نگهداری طولانی این گز باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.
در ارتباط با نحوه بسته بندی و فروش انواع گز صنایع غذائی آرتا که در قیمت نهایی گز اثر مستقیم دارد، با وجود انواع تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی به روز و با تکنولوژی بالا امکان بسته بندی های سفارشی در کاورهای چوبی و مخصوص و همچنین بسته بندی های معمولی در جعبه های معمولی و بسته های فله ای وجود دارد.

 

خرید بهترین گز آردی

چگونه محصولات شرکت آرتا را بخریم؟

خرید حضوری: با حضور در دفتر فروش شرکت از نزدیک با تولیدات مختلف کارخانه که توسط مشاورین فروش در اختیار شما قرار داده می شود آشنا شده و به همراه آن از مشاوره کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت بصورت حضوری برخوردار شوید.
خرید غیرحضوری: خریداران عمده گزمرغوب و درجه یک و پولکی طی تماس با تلفن های دفتر فروش و دریافت اطلاعات محصولات و قیمت آنها از مشاورین حاضر در دفتر می توانند اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند.
خرید از طریق سایت و شبکه های اجتماعی شرکت : به منظور پاسخگوئی سریع و راحت؛ همچنین در دسترس بودن؛ شرکت آرتا برای ارائه خدمات شایسته به مشتریان گرامی؛ اقدام به ایجاد سایت و استفاده از شبکه های اجتماعی نموده است. خریداران گرامی می توانند با مراجعه به هر کدام از شبکه های اجتماعی و یا سایت شرکت آرتا به راحتی سفارشات و یا سوالات خود را ثبت نمایند.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

خرید گز عمده اصفهان

خرید آنلاین گز اصفهان به صورت فله ای

خرید آنلاین گز عمده برای مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم گز به مقدار زیاد …

دیدگاهتان را بنویسید