گز اصفهان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / گز معراج / گز معراج صادراتی با بسته بندی شیک

گز معراج صادراتی با بسته بندی شیک

گز معراج صادراتی، نه تنها کیفیت بهتری نسبت به گز مخصوص مصرف داخلی دارد، بلکه در بسته بندی شیک هم به بازار عرضه می شود. گز صادراتی معراج با توجه به تعرفه صادرات گز، توسط شرکت بازرگانی فعال در این زمینه، در بازار جهان توزیع می شود.

گز معراج، در دو نوع معمولی و صادراتی به بازار عرضه می شود. در کل، کارخانه گز معراج به یکی از کارخانه هایی معروف است که به بسته بندی شیک انواع گز تولیدی خود بسیار اهمیت می دهد. زیرا بسته بندی گز، چیزی است که تا حدودی می تواند مشتری را به سمت خود بکشد. پس چه بهتر که این بسته بندی شکیل، شیک و زیبا باشد.

گز معراج

صادرات گز معراج به کشورهای مختلف

گز معراج نه تنها در بازار داخلی توزیع می شود، بلکه صادرات آن به دیگر کشور هایی که دور و یا نزدیک به ایران قرار دارند هم انجام می شود. کارخانه گز معراج، با پیشرفته ترین روش های تولیدی و استانداردترین نوع بسته بندی، توانسته بازار بسیاری از کشور ها را که در آن متقاضی گز اصفهان وجود دارد در دست بگیرد. البته ناگفته نماند که فیلتر هایی برای صادرات گز معراج به کشور های مختلف وجود دارد که یکی از آن ها، تعرفه صادرات گز اصفهان است.

گز معراج

انواع گز معراج صادراتی

گز معراج صادراتی، به چند نمونه خاص و باکیفیت محدود است.

  1. گز ۳۵% میبنا
  2. گز لقمه ای ۴۰% خاتم
  3. گز لقمه ای ۴۰% صندق
  4. گز پسته ای شاهرضا
  5. گز مخلوط برشی
  6. گز لقمه ای ارسی
  7. گز آردی ۴۰% خاتم
  8. گز زعفرانی
  9. گز لقمه ای با طرج بته جقه

گز صادراتی گز معراج گز صادراتی گز معراج

در خط تولید گز صادراتی معراج، از بهترین مان ها و طبیعی ترین نوع انگبین ها استفاده شده است. برای همین است که قیمت انواع گز معراج صادراتی در بازار داخلی کشور، تا حدودی بالاتر از قیمت گز هایی است که مخصوص توزیع در بازار داخلی آماده سازی شده.
بسته بندی شیک، کیفیت فوق العاده، طعم بی نظیر و …، از جمله ویژگی های مثبت انواع گز صادراتی معراج هستند که در چند سطر گذشته راجع به آن ها صحبت شد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت گز لقمه معراج

گز لقمه معراج خرید قیمت کارخانه

گز لقمه معراج یکی از برندهای معروف و با ارزش گز ایرانی است که تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید