گز اصفهان
جمعه , اردیبهشت ۲۱ ۱۴۰۳
خانه / انواع گز در بازار / تولید سفارشی گز انگبین + خرید گز درجه یک

تولید سفارشی گز انگبین + خرید گز درجه یک

عصاره و شهد شگفت‌انگیز گزانگبین درواقع به گز هویت و طعم خاص را هدیه می‌دهد. نوع اصیل این شیرینی دل‌انگیز گزانگبین است که به‌صورت سفارشی و درجه‌یک و البته در مقدار کم تولید می‌شود. این محصول دارای درصد کمی گزانگبین است و طی تماس با دفتر فروش و یا دفتر کارخانه تولید سفارشی گز انگبین به ثبت می‌رسد. برای خرید گز که یکی از بهترین سوغات‌های اصفهان است همواره می‌توانید به مجموعه آرتا اطمینان کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا ناگفته‌های تولید انواع گز را برای شما بازگو کنیم.

خرید گز درجه یک

تولید سفارشی گز انگبین به چه صورت است؟

درواقع سوغاتی مشهور و کمیاب اصفهان همان گز درجه‌یک انگبین است. برای تهیه گز از موادی مانند سفیده تخم‌مرغ، شکر، هل، گلاب، مغز بادام و مغز پسته استفاده می‌شود.

همچنین برخی از تولیدکننده‌ها از بادکا در تولید گز استفاده می‌کنند که به جهت دارا بودن خواص این ماده می‌تواند به بهبود کیفیت گز کمک کند.

درواقع گزانگبین یکی از بهترین انواع گز است که نه‌تنها به‌صورت سفارشی تولید می‌شود بلکه دارای مقدار بسیار اندکی از گزانگبین هم هست.

تولید سفارشی این محصول را می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری به کارخانه و هم به صورت تماس با کارشناسان و یا حتی اینترنتی انجام دهید.

پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز شما تولید و ارسال می‌گردد.

نگاهی اجمالی به تاریخچه گز

حلوا چوبه یا حلوا در گذر زمان به تدریج به گز تبدیل شده است و به شکل کنونی رسیده است. این شیرینی سنتی با قدمت ۴۵۰ ساله خود در میان جایگاه ویژه‌ای هم دارد.

این محصول که در زمان آقا محمدخان قاجار برای اولین بار تولید شد مورد توجه بسیاری قرار گرفت و استفاده از آن در میان مردم رواج یافت.

یادآوری می‌کنیم گز امروزه به‌عنوان یکی از شیرینی‌های بسیار محبوب و شناخته شده در میان اقشار مردم به کشورهای خارجی هم صادر می‌شود.

حالا چنانچه می‌خواهید سوغاتی اصفهان را با خود به خانه ببرید و یا برای عزیزانتان شیرینی سنتی و اصیل ایرانی را هدیه بدهید، گزهای درجه‌یک و مرغوب اصفهان و تولید سفارشی گز انگبین فراموش نکنید.

گز درجه یک و مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

وقتی صحبت از کیفیت گز می‌کنیم درواقع بسیاری موارد می‌تواند کیفیت و مشخصات گز مرغوب را تحت تأثیر خود قرار بدهد. در ادامه به صورت مختصر به این موارد می‌پردازیم:

  1. کیفیت مواد اولیه و استفاده از بهترین و تازه‌ترین مغزها در تولید محصول
  2. دستگاه‌ها و تجهیزات به‌روز و پیشرفته
  3. نظارت مستمر در رعایت اصول بهداشتی در تولید محصول
  4. برخورداری از استانداردهای روز
  5. کیفیت و نوع بسته‌بندی
  6. برند محصول و میزان شناخت و اعتماد خریداران

می‌شود این‌طور گفت که هر یک از موارد بالا می‌تواند میزان کیفیت محصول و همچنین توجه به نیاز و ذائقه خریدار را تحت تأثیر خود قرار ‌دهد.

به‌این‌ترتیب است که محصولی باکیفیت و درجه‌یک می‌تواند هم قیمت مناسب داشته باشد و هم رضایتمندی مشتری را در پی داشته باشد. مجموعه آرتا به همه این موارد توجه خاصی دارد.

بهترین نوع گز اصفهان

تولید سفارشی گز انگبین و نگهداری آن

تولید گزهای خوب و درجه‌یک معمولاً پروسه‌ای نسبتاً طولانی دارند که نزدیک به ۹ ساعت تخمین شده می‌شود.

شیرینی اصیل و سنتی ایرانی که همواره با توجه و استقبال خریداران روبرو بوده است علاوه بر مواد اولیه‌ای که به آن اشاره شد دارای گلوکز، انگبین، ترنجبین و مغزهای تازه است و با ماندگاری بالا تولید می‌شود.

گزها را بایستی در محیط خشک و خنک و دور از نور و حرارت نگهداری کنید. حتی نگهداری در فریزر می‌تواند با توجه به پوشش متالایز این گز در برندهای شناخته شده و باکیفیت به ماندگاری بیشتر آن کمک کند.

  • به خاطر داشته باشید این محصول بدون مواد نگه‌دارنده و با ویژگی‌های غذایی بالایی تولید می‌شود.

درباره گزانگبین بیشتر بدانیم

تولید سفارشی گز انگبین اصیل و مرغوب انگبین اصفهان امروزه هم به صورت محدود است و البته همان طور که قبلاً یادآوری کردیم در این محصول درصد بسیار کمی از شیره گران‌قیمت گزانگبین به کار رفته است.

اعتبار گز شیرین اصفهان که آن را در جهان خاص کرده است همین شهد بی‌نظیر است. نام گز را از همین شهد گرفته‌اند که البته شاید تعداد معدودی فقط آن را مزه کرده باشند.

پس طبیعی است که برای تولید محصولات سفارشی که فقط اندکی هم عصاره انگبین دارند باید از قبل ثبت سفارش کرده باشید.

خبر بد این است که پسیل گز همان حشره‌ای است که شهد گزانگبین را تولید می‌کند در خوانسار رو به انقراض است و روش‌های مدیریتی در این خصوص تا اکنون کافی نبوده است.

انواع گز اصفهان کدم‌اند؟

با توجه به این‌که استقبال از محصولی مانند گز در طی سالیان رو به افزایش بوده است، تولیدی‌های بیشتری هم به این کار روی آورده‌اند.

درنتیجه میزان رقابت افزایش یافته و خلق محصولاتی جدید نتیجه همین رقابت بوده است. اندکی تغییرات در ساختار گز منجر به تولید محصولاتی متنوع شده است. ازجمله:

  1. گز آردی
  2. گز سکه
  3. گزهای رژیمی
  4. سوهان گزی
  5. گزهای شکلاتی
  6. گز پروبیوتیک

هر یک از این محصولات با برندهای مختلفی مانند گز مظفری، گز آرتا، گز کرمانی، گز نیکو منش و دردشتی و بسیاری دیگر تولید شده و با بسته‌بندی‌های متنوع و در وزن‌های مختلف مشتریان خاص خود را یافته‌اند.

خرید اینترنتی انواع گز

خرید گز درجه‌یک

امروزه روش‌های خرید بسیار متنوع است و با توجه به میزان نیاز و زمان، خریدار می‌تواند نوع محصول و نحوه خرید را انتخاب کند.

برای تولید سفارشی گز انگبین، روش‌های حضوری، غیر حضوری و خرید اینترنتی از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی حتی توانسته‌اند امکان انتخاب را برای شما را بیشتر هم کنند.

برای خرید حضوری به دفتر فروش شرکت مراجعه می‌کنید و یا با تماس تلفنی می‌توانید به صورت عمده و فله‌ای و هماهنگی با کارشناس فروش ثبت سفارش کنید.

یکی دیگر از راه‌ها هم خرید اینترنتی است که می‌توانید با مراجعه به سایت به‌راحتی محصول مورد نیاز خود را در کمترین زمان و با مقایسه منطقی و به قیمت روز خریداری کنید.

جمع‌بندی

شکی نیست که انتخاب بهترین نوع گز اصفهان اصلاً کار ساده‌ای نیست چراکه برندهای خوب و پرطرفدار در این حیطه رقابت نزدیکی دارند.

از طرفی خرید گز به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد و شخص به شخص این انتخاب متفاوت است. در این مقاله به خصوصیات کلی گز و انواع آن اشاره کردیم تا بتوانید بهترین نوع گز را ثبت سفارش کنید. امیدواریم طعم گز مرغوب و درجه یک را همیشه به خاطر بسپارید.

توضیحات متا: این محصول بی نظیر با این که دارای درصد کمی گزانگبین است بسیار لذیذ است و طی تماس با دفتر فروش و یا دفتر کارخانه تولید سفارشی گز انگبین به ثبت می‌رسد.

صنایع غذایی آرتا
صنایع غذایی آرتا مشاور شما: 09133758522 گز اصفهان
صنایع غذایی آرتا اینستاگرام: @artagaz1 گز آردی اصفهان
صنایع غذایی آرتا ایمیل: info@artagaz.com صنایع غذایی آرتا
 

مطلب پیشنهادی

قیمت و خرید گز آردی

قیمت و خرید گز، طرز تهیه گز آردی

قیمت و خرید گز آردی که از سوغات های محبوب و معروف ایرانی است به …

دیدگاهتان را بنویسید